luni, 4 noiembrie 2013

LICA CHITCAN-crucea pacatelor


Am vrut sa iau o pauza de la a mai posta pe acest blog, macar de citeva saptamini. Si asta pentru ca, o noua provocare ma tine ocupata….o campanie umanitara in beneficiul tinerelor mame din Onesti cu situatii financiare dificile. Cum nu fac nimic cu jumatati de masura, implicarea mea si a fundatiei mele ma tine ocupata “full time” .

 Dupa o zi obositoare de luni, m-am hotarit sa ma relaxez cu un pic de miscare pe  banda de alergat  si in acelasi timp, sa ma uit la TV pe net.  Spre ghinionul meu, singurul canal romanesc  pe care il prind pe net ( fara intreruperi) este…PROTV.  Astfel se confirma : gunoi si prosti gasesti peste tot ( chiar si fara bruiaj) Si ca sa am si cireasa de pe tort, ce emisiune credeti ca tocmai incepea??? MARUTA!!!!!! O emisiune mai de rahat si un pacalici mai mare ca Maruta nu cred ca am  vazut. Din pacate pentru mine, eram la o viteza comfortabila si constanta si nu am vrut sa ma sinchisesc sa schimb pe altceva de pe youtube…..asa ca, ma pregatesc psihic , ba chiar pariez de una singura, citi neuroni o sa-mi omor vizionind o astfel de emisiune.  Asteptarea mea  ia final si invitatul e prezentat: NICOLETA GUTA…… apare o tipa bine “bronzata” si blonda ( cutia  numarul 2 –L’oreal) si ce vad: pe tricou , semnul crucii sclipitor si mare cit o zi de post!!! Imediat se fac analogii in creierul meu ( care inca mai beneficia de citeva mii de neuroni in viata, caci emisiunea era la inceput!) si imi amintesc de o poza de pe facebook, de la un concert, in care Cristina Cioca apare cu o cruce legata la git, o cruce, cit pacatele ei de mare….Ceva mai hidos si de prost gust nu mai am vazut de mult, daca excludem greutatile de fitness. Oare Lica Chitcan s-a instruit in ale au couture si cunoaste trendul anului,si  de aceea a sters poza/ video de pe peretele lui??? Ma indoiesc ca stie ce la  moda ….mai ales ca isi alege amantele in fuctie de marimea chilotilor tanga….un pictor  care inca crede ca dosul palmei e pentru a te sterge la gura in timpul mesei….Sincer, cred ca a justificat disparitia pozei de pe peretele lui de facebook, cu explicatia: “ trebuie sa mentin peretele de facebook cit mai profesional !”  si nu se cade o astfel de poza cu Cristina atirnata de crucea pacatelor!”

Dar tot de la aceasta indivita Nicoleta Guta, mai aflu ca desi isi numea concubinul “sot” nu era casatorit cu el…..adica era , dar in fatza lui Dumnezeu!!!!!  Tare as vrea sa stiu:  e asta  o traditie doar la tigani??? Adica , scuzati, ca sa fiu “politically correct, se numesc : rromi”  Ce femeie idioata crede  doar in aceasta situatie si considera  casatoria religioasa reala, cind statul Roman nu o recunoste???? Cica un popor de credinciosi si daca vine vorba sa faci partaj la o despartire, dupa o casatorie doar religioasa, cu ce te alegi??? In  Canada, o tara cu mult mai “pacatoasa” ca Romania, daca ne luam dupa faptul ca nu sunt difuzoare in curtile bisericilor ca sa se auda slujba, preotul are aceeasi putere ca si ofiterul de stare civila din Romania…. Dar cind ai pacate atit de multe,ca trebuie sa-ti atirni  de git o cruce atit de mare, trebuie sa fii si supusa si proasta ( sa se citeasca buna) sa ai atita incredere in Don Juan de Onesti ( sa se citeasca Lica Chitcan) Cita indobitocire mai trebuie sa aiba loc in Romania??? Si cind femeile din Romania vor crede si cere egalitate cu barbatii si in felul acesta…RESPECT???

Nu zic ca nu sunt si barbati sinceri si minunati…..dar  cind are patru picioare ,latra ca un ciine si alearga dupa toate catelele satului….tot ciine se chiama!!!!! Si nu il faci tu miel, chiar daca iti doresti asta . Ce femeie ar accepta doar casatoria religioasa cind  are financiar de pierdut daca concubinul se perde cu altele la 20 de metri de casa??? Adica, de ce ne facem asigurari de masina si de incediu??? Nu pentru ca vrem sa avem un accident si  nici pentru ca vrem  sa ne ia casa foc….

Stie cineva unde pot sa gasesc o masina a timpului sa pot sa ma intorc in  urma cu vreo 100 de ani sa inteleg aceasta mentalitate??? Help!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu