duminică, 24 noiembrie 2013

Femeia perfecta-barbatul perfect


A iubi inseamna sacrificiu, inseamna daruire si multa intelegere…..pentru ca doi oameni sa se iubeasca cu adevarat, trebuie sa aiba aceleasi viziuni si aceeasi mentalitate de viata. Exista insa si cazuri in care suntem manipulati sa credem ca viziunile si mentalitatile partenerului sunt si ale noastre…asta in cazul in care suntem mult prea indragostiti de acea persoana si acea persoana ne manipuleaza sentimentele in avantajul propriu.

Lui Lica Chitcan i-a fost tot timpul frica de personalitatea mea puternica si stia ca ii va fi greu sau chiar imposibil de a ma manipula….a incercat si a avut succes pentru scurt timp, dar stia ca valorile mele de viata nu vor putea fi niciodata inlocuite cu ale lui. Stia ca cea mai puternica valoare a mea, este cea a familie si aici ma refer la copii….eu provin dintr-o familie cu moraluri inalte, unde familia a facut totul pentru mine si sora mea. Familia lui, o familie destramata, cu un tata care a avut zeci de amante si care nici macar nu a fost present, nici la nunta fratelui lui si nici a lui….
 
Azi ma uitam  pe contul de facebook al Cristinei Cioca si apoi al uneia dintre fetele ei….desi nu le cunosc, cu o singura privire poti sa vezi si mai ales sa simti durea lor. Amindoua sunt foarte frumoase si foarte apropiate una de alta….cea mica, la virsta adolestentei, are nevoie de atentie, de sfaturi si probabil ii lipseste sora care e plecata departe….mi-au dat lacrimile cind am vazut cit de dor ii este de sora ei….Daca inainte de a se muta cu Lica Chitcan, pe facebook-ul Cristinei puteai vedea poze cu ficele ei si cit de mindra e de ele, acum peretele ei de facebook e plin de tablourile si cintecele concubinului. Ba chiar uita cu zilele sa dea un “like” la ceva ce posteaza ele…..dar sa nu credeti ca se intimpla asta pentru ca ea nu intra des pe facebook, ba , din contra, e toata ziua pe contul de facebook...

La virsta a doua, daca intr-o relatie atit de “frumoasa” trebuie sa imi sacrific propriile mele fice, ma intreb ce fel de mama as deveni???? Cind atentia si timpul meu sunt indreptate doar spre concubin si uit de fericirea si viata fetelor mele, ce fel de mama devin??? Cum o va afecta , mai ales pe cea la virsta adolescentei, lipsa de atentie a propriei ei mame??? Ce fel de valori sadim in mintea si sufletul copiilor, cind noi insine alegem un barbat in locul lor??? Ce barbat care te iubeste te-ar indeparta de copii??? Cu siguranta unul care nu a cunoscut atentia tatalui lui, si care nu a dat atentie fiului lui. Tot ce stie Lica Chitcan este sa ceara de la toti si sa dea cit mai putin, tipic acestui crestin!!!! Imi spunea odata, ca el e un om bun, oare nu ar trebui sa fii bun in primul rind cu ai tai???? Un tata care nu i-a scris odata fiului cit de mindru e de el, care il face de rusine cu toate aventurile lui, e un om bun???…..o comparatie intre Mioara si Cristina: Mioara a sacrificat totul pentru fiul ei si desi el are 31, ei sunt impreuna si foarte apropiati….Cristina are doua fete, amindoua au ales sa stea cu tatal lor biologic si departe de ea….Lica si-a gasit femeia ideala si Cristina poate sa-l pastreze…..Lica e un tata care habar nu are de fiul lui, care nu a avut niciodata o conversatie adevarata tata-fiu….oare stie cit de bucuros e Mircea ca are o masina noua??? Oare au vorbit de capacitatea cilindrica, de cit de repede prinde 100km, si cit consuma???? Oare s-a uitat vreodata in ochii lui Mircea si sa ii explodeze sufletul de fericire si mindrie??? Habar nu are ce inseamna sa fii tata….. Iar daca Lica Chitcan  a cautat o femeie cu mentalitatea lui, o femeie care sa isi paraseasca copiii si sa se dedice lui, atunci intr-adevar a gasit-o!  Daca crede ca asta este iubire adevarata, atunci eu nu vreau o astfel de iubire si ii las titlul acesta Cristinei, pentru ca o iubire care ma pune sa aleg intre barbat de linga mine si copii, nu este deloc iubire.
 
Te iubesc mult surioara — with Radu Stefania-Catalina.
See Translation
Stati linistit, Cristina Cioca nu e printer cei 10 care au dat "like" era prea ocupata sa "share"-uiasca tablourile concubinului si sa dea "like" la Sulleyiman. 

 
 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu