vineri, 8 noiembrie 2013

LICA CHITCAN- "baga bani, baga bani" imnul personal


Daca atunci cind am decis sa scriu acest roman despre intimplarile mele cu LICA CHITCAN, inclinam sa cred ca acest individ este dezechilibrat psihic, acum, dupa 3 ani de investigatii, tind sa cred ca boala psihica este doar un mod de a-si  acoperi sarlataniile amoroase.

Cu mine, a fost ceva mai deosebit…..un fel de jackpot, dublu jackpot: putea sa se razbune pentru faptul ca l-am parasit in adolescenta  si mai stia ca am bani….chiar mi-a spus intr-un e-mail, ca eu l-am parasit pentru bani ( sotul meu fiind deja cu cariera, salariu mare si rude in strainatate) si deci ce satisfactie mai mare  ar fi putut avea ,decit sa ma jefuiasca  sentimental si in acelasi timp sa-mi fure si banii????

Dar Lica ma cunostea bine, stia ca sunt un character puternic si ce se hotarise sa faca,  era un risk mare…..dar, probabil se baza pe experienta lui de gigolo de Onesti , la cite femei si amante a aburit inainte si in timpul casatoriei cu Mioara… Mai mereu, cind ne contraziceam imi reprosa ca ii este frica de mine si de caracterul meu ; asta  se intimpla cind ai ceva de ascuns si nu vrei sa fii descoperit!

Rolul de amant bolnav psihic il invatase foarte bine si il prindea de minune, mai ales, cind una din femei nu-i mai oferea sprijinul material si alta cu mai multi bani se intrezarea la orizont…..si ce femeie normala, care l-a iubit, ar mai vrea sa-si recupereze banii, si nu l-ar “intelege” cind el saracu e asa de bolnav si de stresat de soarta??? J    Iaca eu nu am pus botul la acest act teatral si am inceput investigatia…..instantaneu, am devenit  paranoica, cea cu o fixatie pentru el, femeia care vrea sa-i distruga linistea si casnicia…….sa mor de ris si nu altceva….

Acum, eu si Mioara Chitcan suntem  bune prietene, chiar daca prietenia noastra nu e dupa tipare obisnuite…..dar cine ma cunoaste, stie ca nu am facut nimic in viata urmarind turma…..

Nu poti sa-l cunosti indeajuns pe Lica Chitcan decit dupa ce nu mai esti sub spalarea lui de creier. Oricit de destept si invincibil poate se crede el, 3 creiere de femeie  care l-au cunoscut, tot nu poate sa infrunte. Referitor la postarea anterioara, Lica nu a fost atasat sentimental de nimeni, niciodata .nu are incredere in nimeni….dupa ce si-a cumparat masina in Arad, Lia l-a intrebat de ce e inmatriculata in numele mamei lui si nu e pe numele Mioarei sau a fiului lui. Raspunsul lui ?:” pentru ca nu am incredere in nimeni decit in mama!”. Mioara si-a amintit, ca Lica  a fost  foarte insistent la  CAR CFR COMĂNEŞTI-IFN -SUCURSALA ONEŞTI   ca pentru imprumutul de 200 de milioane sa semneze doar Mioara, dar banca nu a accept decit daca semneaza amindoi ca giranti, pentru ca Mioara lucra in strainatate…. Deci, femeia asta semneaza imprumutul, ii incredinteaza  toti banii si el ia banii, isi ia masina  si o inmatriculeaza pe numele mamei lui…ca sa nu mai zicem, ca masina a costat doar 2000 de euro, ce puii mei a facut cu restul de bani???? Probabil acelasi lucru ce a facut si cu cei 5000 de euro furati de la mine si cu cei 9000 de euro luati dupa ce si-a pus fiul sa faca doua imprumuturi consecutive.

Dar din discutiile mele lungi cu Mioara, se pare ca nu-i chiar un escroc perfect si a facut si niste ilegalitati….vom afla cum vor fi finalizate de autoritati. Aici nu mai este treaba mea…eu trebuie sa ajung la o certitudine: este bolnav psihic sau escroc de clasa????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu