joi, 28 noiembrie 2013

Lica Chitcan-falsele identitati 2


In postarea anterioara am redat un pasaj din discutia mea cu Lica Chitcan imediat dupa ce am realizat ca m-a tepuit de bani….nu, nu am avut nici o dovada la acel moment, dar aveam un sentiment puternic, o intuitie pe care m-am bazat la acel timp. Redau mai jos un alt pasaj:

doinamoscu: sa nu uiti de bani

ccostaceov: dar de amenintari si santaje stiu parin tii celor de la sala ta ?

doinamoscu: dar e ok, am facturile si cel de la card

ccostaceov: deja am uitat de bani..despre ce bani este vorba ?

doinamoscu: chiar esti fraier daca crezi ca-i intereseaza pe cei de la sala

ccostaceov: sa vedem..

doinamoscu: pai da

ccostaceov: cei din comunitate spun ca ii intereseaza ..

ccostaceov: glumesc nu fac nimic inca ..doar te testez..

doinamoscu: chiar nu ai nici o idee cum sa te lupti cu mine...esti pierdut din start

doinamoscu: dar uneori chiar esti dragut

doinamoscu: nu stiu cit sa rid de naivitatea ta, poate tot atit cit ai ris tu de a mea

doinamoscu: cind vine vorba de iubire

ccostaceov: stiu ca sunt pierdut , dar te voi pierde si pe tine..stii ca altadata...impreuna, totul impreuna ..

doinamoscu: si atunci si acum ne-am despartit din aceleasi motive

doinamoscu: si daca iti vine sa crezi ca tamaduitoarea mea spus ca ai fost sufletul meu pereche

doinamoscu: dar am uitat sa o intreb pereche la ce?

ccostaceov: a gresit eu nu fac rau la oameni..

doinamoscu: nu, doar mir

doinamoscu: mie

ccostaceov: ti-ai facut singura vrand totul de la mine..

doinamoscu: da, am vrut totul

doinamoscu: de ce nu mai oprit cind ai aflat asta?

doinamoscu: si ce e rau cu a vrea totul?

ccostaceov: te-am oprit si ne-am certat, de mai multe ori..

doinamoscu: cind te-am intrebat daca sunt un trofeu pe care il vrei ca nu l-ai avut atunci, mi-ai spus ca nu

doinamoscu: atunci trebuia sa-mi spui ca vrei o aventura

doinamoscu: dar tu ai mizat pe tot

doinamoscu: acum tragi consecincele

ccostaceov: le tragem impreuna doinita, sa nu crezi vei vei fi total inafara spectacolului..

doinamoscu: lica, tu nu poti sa-mi faci nimic

ccostaceov: dar voi incerca , da-mi voie sa cred ca pot..

doinamoscu: eu nu mai am un viitor, totul e pierdut

doinamoscu: le am pe fete si financiar sunt bine

doinamoscu: doar daca vrei sa ma omori

doinamoscu: si nici asta chiar nu-mi para

doinamoscu: pasa

ccostaceov: nu, nu as face niciodata asta..

doinamoscu: deci nu poti sa ma atingi

ccostaceov: asa este numai tu poti ca ai bani..

doinamoscu: cel mai mare rau mi l-ai facut deja

doinamoscu: dar e bine sa vad ca gindesti cum gindesti, asta chiar ma ajuta

ccostaceov: ma bucur sa iti fiu de ajutor..

doinamoscu: vezi tu, tot prin ce trec acum e pedeapsa mea ca te-am crezut si te-am iubit

doinamoscu: si poti sa ma pedepsesti .....merit

doinamoscu: trebuie sa fie ingrozitor sa dai raport fiului pt mirsaviile pe care le-ai facut

doinamoscu: saracu' nu avea cuvinte si ni-a spus ca nu e prima data cind are astfel de discutii cu tine

 

Dupa ce am terminat conversatia, incepusem din nou sa am indoieli, sau poate doream atit de mult ca intuitiile mele sa nu fie adevarate ca, acum nu mai stiam ce sa cred…daca, avea dreptate??? Trauma si tragedia prin care abia trecusem ma facea sa am aceste indoieli??? Daca intr-adevar m-a iubit si inca ma iubea??? Ce fel de om sunt eu sa pedepsesc un om atitea ani , sa revin in viata lui si la primul hop al vietii noastre eu fug din nou si dau bir cu fugitii???? Ce dovezi aveam ca m-ar fi tepuit??? Mi-a luat bani de pe card e adevarat, dar imi promisese ca mi-i inapoiaza…..poate nu a putut intr-o luna cum zisese, dar trecuse  doar doua luni….

Intotdeauna am crezut ca fiecare om are ceva frumos si bun in el….doar ca trebuie sa cautam. De ce nu gindeam la fel cind venea vorba de Lica??? Lica imi facuse cunostinta cu prietenii lui apropiati, vorbisem cu mama lui…..asta nu inseamna ca avea ceva serious in cap??? Cum sa isi bata joc de prima lui iubire??? Ce om insurat si-ar arata “amanta” la prieteni apropiati, care ii cunosteau sotia?? Doar cind, prietenii stiu ca relatia lui cu sotia e terminata si cind il vor fericit linga o femeie, nu??? Niciodata, nu am intuit ca e o conspiratie!!!! Si totusi nu puteam sa ma debarasez de aceasta intuitie ca Lica m-a folosit…..asta a fost si motivul pentru care, am tinut mortis sa vorbim fatza in fatza la intoarcerea mea in tara in Octombrie….credeam ca asa o sa am totul sub control, o sa stiu ce simte….din pacate, nu stiam cu cine am de-a face si a urmat inca aproape 3 saptamini de abureala si de vorbe frumoase si intimidate….

La prima vedere, bunatatea mea si dorinta de a da Cezarului ce e al Cezarului ma descrie ca pe o mare naiva. In realitate, Lica Chitcan e un expert in astfel de escrocherii si nu trebuie uitat ca nu lucreaza singur.

Pe linga maica-sa care ii este complice ( cu sau fara voia ei) mai sunt si ceilalti prieteni de aceeasi spetza. Zic de maica-sa ca e complice, pentru ca nici o alta mama nu ar intra in discutii cu o amanta, stiind ca nora munceste din greu in Italia si le trimite lunar bani, ca sa nu le lipseasca nimic ( in postarile anterioare am pus e-mailuri de lal Lica, in care imi scrie ca mama lui stie de relatia noastra)….

La acel timp , habar nu aveam ca exista o alta amanta in viata lui, ca prietenii lui o stiau si facusera cunostinta cu ea…. nu stiam ca Mioara, sotia, ii trimitea bani lunar….. nu stiam ca Lica a trait toti acesti ani de pe urma femeilor si a fost tot timpul intretinut……era doar un feeling, o intuitie care se cuibarise in capul pieptului si de care nu puteam scapa…..

Imi amintesc ca la nici 3 zile de la intilnirea noastra in Bucuresti, a tinut mortis sa ne intilnim cu un anume Nicu M care cica, lucra la televiziune si  care  locuia aproape de parcul  Izvor ( unde eu inchriasem  apartamentul) si a fost foarte insistent sa il cunosc. Nu eram pregatita sa ii cunosc prietenii, mai ales ca abia ne vazuseram noi, dupa o absenta de 33 de ani…..Am sugerat o intilnire la un restaurant, la cina….a refuzat si a insistat sa il invite la apartament. Imi amintesc ca l-am intrebat de ce e asa de insistent  sa-l cunosc pe acest individ.  Mi-a raspuns:“ Iubitica, sunt asa de fericit si el e unul din prietenii meu si vreau sa vada cine a fost prima si ultima mea iubire” J  Nicu M a venit, a stat surprinzator de putin…..parca totul era ca el sa stie exact adresa unde  eu si Lica eram cazati!!!! Mai mult, in drum spre mare, Lica a insistat din nou sa-mi  faca  cunostinta cu un alt prieten al lui Florin P, care are  vaporasul Phoenix  in Delta….Ne-am vazut, pe drum ( undeva intre Mamaia si Cap Aurora) am baut o cafea, am mincat o ciorba, dar nici asta nu a fost destul….s-a tinut dupa noi pina la hotelul la care intr-un sfirsit ne-am  hotarit sa raminem ( parca tot asa, fiindca trebuia sa stie!) Florin mi-a spus cit de fericit e Lica ca m-a reintilnit si ce bucuros e ca m-a cunoscut si cit de nefericit era Lica in in casnicie…..Am aflat mult mai tirziu ca atit Nicu M. cit si Florin P. o cunosteau pe cealalta amanta , Lia. Ba chiar, Lia si Lica  au stat la pensiunea lui Nicu M din Tirgu Ocna ….Probabil ca Lica i-a spus lui Florin ca am bani, ca Florin P. a insistat sa mergem si pe vaporasul lui si sa stam citeva zile, dar Lica mi-a spus sa-l refuz, ca el nu vrea ca eu sa dau banii  lui Florin pe vaporasul lui ( probabil aspira la acei bani chiar el!)

Aveam sa aflu de la Lia ca tot asa  facuse si cu ea…si tot asa a simtit si ea: daca un barbat ii face amantei cunostinta cu prietenii lui, inseamna ca relatia e una serioasa…..dar, in cazul lui Lica explicatia este urmatoare:  isi foloseste prietenii complici ca sa para cit mai credibil si sa poata obtine avantaje material de la femei…..dar de ce prietenii lui cad de accord sa-I fie complice? Pai, sunt doua explicatii: 1) si ei il folosesc pe Lica sa isi ascunda relatiile amoroase fatza de
de neveste, sau 2) baietii impart ce fura de la femei intre ei??? 

Si mai tirziu aveam sa aflu de la Mioara ca Lica, merge chiar si mai departe  de atit si insista sa-i faca cunostinta Mioarei cu amantele lui ( amante de care lumea ii spunea cu care  Lica era vazut) probabil in felul acesta isi ascundea amanta “la vedere”  Poate sotia sa mai aiba suspiciuni cind e vazut cu vreo femeie, atita timp cit ea  o stie si o cunoaste????

Planul era bine facut si totul ii iesea brici…atita timp cit femeile nu vorbeau intre ele si puneau povestea cap la cap J

Sa fie oare o coincidenta ca bunul lui prieten Florin P. are pe facebook toate conturile lui false??? Dovedite false si descoperite de amanta Lia, care sigur merita porecla de detective Kojak! Amindoua am descoperit si am invatat multe…..Deci, coincidenta ca Florin e prieten cu toate amantele lui Lica??? Ca ii stie toate conturile false si toate parolele??? Eu nu pred in coincidente. Asa ca:
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu