miercuri, 6 noiembrie 2013

LICA CHITCAN-gigolo de Onesti


Am aflat azi ca gigolo nostru de Onesti nici macar nu s-a sinchisit sa ii spuna fostei sotii, ca a fost somata la judecatorie de catre banca…..Lica Chitcan procedeaza ca si cu divortul, caci nici atunci nu si-a anuntat sotia. Am sa atashez doua e-mailuri ca sa va convingeti cum actioneaza acest individ. La virsta mea, este pentru prima data cind intilnesc un individ atit de josnic si cu un character atit de murdar. Si daca la prima impresie pare altceva, e doar un act teatral. Ca sa scape de histericalele lui Lica Chitcan, Mioara a invatat de la inceputul casniciei sa faca ca el, doar ca sa poata sa se bucure de liniste… Orice argument incepea, Lica, chiar si in lipsa de dovezi, trebuia sa-l cistige. In felul acesta a avut intotdeauna o atitudine dominant asupra ei.


Dupa ce a furat banii de pe cardul meu  Visa si a vazut ca m-am prins, a incercat sa imi arate ca face totul pentru  atelier, ca ma asculta si ca e un om de onoare.  Iata acel e-mail in care imi spunea ca nu poate imprumuta bani fara Mioara si ca va folosi banii imprumutati pentru a pune atelierul pe picioare….Nici macar un euro nu a vazut Mioara din acesti  banii imprumutati.

From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Tuesday, July 27, 2010 2:53:58 AM
Subject: astazi e marti

 

zilele de marti sunt mai aglomerate pentru mine pentru ca azi primesc marfa de la brasov si trebuie sa mai termin din comenzi...deasemeni ,vreau neaparat sa fac acei fluturasi , m-ai excitat cu ideea asta si trebuie neaparat sa o realizez...ma ajuti ? sa-mi arati cum trebuie facut, ma intereseaza acel cupon...iti multumesc mult ! trebuie sa-mi asigur aceasta stabilitate materiala cu ceea ce pot si stiu sa fac...trebuie sa pot sa-l ajut pe mircea...trebuie sa ma linistesc ... voi imprumuta pentru cel mult 3-4 zile 2000 de euro...am vorbit la banca si pe data de 10 august pot sa-mi dea niste bani daca achit vechiul credit...voi plati si acesti fluturasi care pana atunci se si tiparesc ...am aranjat asta pentru ca atunci va fi si mioara in tara ,  pentru niste lucrari la stomatologie si sa-si vada parintii si va putea sa semneze pentru girat apartamentul...trebuie sa fie neaparat si ea , altfel nu se poate ...astea sunt afacerile pe care trebuie sa le fac..intentionez sa-l aduc si pe mircea in tara daca treaba va merge mai bine...si va merge...mai astept sfaturi de la tine , tu esti afacerista si nu-ti fac concurenta ...inca....sunt in alt domeniu...te iubesc si azi de aici din hatisul marilor afaceri ale lui lica chitcan...ha, ha, ha !



Dupa cum vedeti , foarte subtil, incerca sa stoarca acesti 2000 de euro de la mine…..ca doar nu era sa-l cred ca o banca iti imprumuta banii astea  pentru “ cel mult 3-4 zile”!!!!!  

A simtit ca pentru mine, cum isi juca rolul de tata era important si bineinteles a bagat si chestia cu fiul lui…..sa nu uitam ca in luna August a acestui an, a fost la Roma si nici macar nu a facut efortul sa isi vada fiul….pe care nu-l mai vazuse din Aprilie anul trecut. Daca el nu s-a sinchisit sa isi vada propriul fiu, cum sa astepti de la un astfel de om sa fie alaturi la nunta ficei Cristinei Cioca????

 Iata un e-mail la venirea Mioarei in tara in August, 2010, perioada in care s-a facut imprumutul pentru neplata caruia este executat silit atit el, cit si Mioara:

From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Monday, August 9, 2010 2:34:00 AM
Subject: te regasesc

 

am citit ce mi-ai scris, si am regasit o fata sincera , buna si modesta, deasemeni foarte sensibila ...este o atitudine care te avantajeaza..imi pare bine sa aud ca incerci sa te relaxezi...deasemeni respect faptul ca te gandesti la nick, acum cand nu mai este poate gandesti ca era mult mai bine inainte, aveai un sprijin, fragil , dar era ...tot timpul pretuim anumiti oameni dupa ce nu-i mai avem  ...a venit mioara si incerc sa o ajut cu facutul actelor, pasaport, buletin , permis de conducere, le are toate expirate...acum am dus-o la medicul meu stomatolog, trebuie sa rezolve si acolo cu niste masele...saptamana asta vom alerga si vreau sa o ajut sa rezolve pentru ca va pleca iar , cine stie pentru cat timp, si este cam deprimata si obosita...mi-e mila de ea ..sufera dupa parinti dupa nepotei si dupa linistea ce o avea odata aici...stii cum este ...eu am sa ma bag tare pe pictura si muzica , am niste teme pe care trebuie sa le scot din sertarul mintii...imi pare rau sa aud ca esti putin deprimata , cunosc starea asta , si o urasc ...dar este bine ca constientizezi si vei lua masuri..ofera-ti cipe de liniste si relaxare , mici bucuriii care sa te motiveze...si eu te tot iubesc , si-ti doresc tot binele din lume...o zi buna doinita mea !

 

Orice femeie cind citeste un astfel de e-mail, esti coplesita: ce barbat, ce om sensibil, cita responsabilitate si respect pentru mama copilului lui……RAHAT! Totul doar teatru. Sa nu uitam ca intre “cut and paste” aceste e-mailuri adresate mie, el vorbea ore intregi cu Lia…..cind  Mioara trebuia sa se intoarca in Italia cu niste prieteni , Lica, care obtinuse semnatura Mioarei pentru imprumutul de la banca Comanesti,si a primit toti banii, a sugerat ca merge si el cu ei pina la Arad ( ca sa-si cumpere masina) Pe tot drumul a avut telefonul inchis, motivind Mioarei ca e stresat si vrea liniste….la o statie de autobus, linga gara din Arad, a coborit grabit si ce a facut primul lucru? A sunat pe telefon, pentru ca stia ca Lia il astepta deja la o camera de hotel. Cind Mioara a ajuns in Italia l-a sunat disperata la telefon si nu i-a raspuns…..si-l imagina batut, jefuit de banii cash cu care mersese la Arad si zacind in vre un sant…..gigolul nostru de Onesti si-a luat amanta si a plecat cu masina intr-o mini vacanta….si mie imi spusese ca e plecat sa faca niste inregistrari.


Oare, mai e ceva de adaugat la un astfel de comportament???  Oricum, il asteptam la colt, cu dovezi…..karmic va plati pentru toata suferinta pe care a cauzat-o….

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu