marți, 29 septembrie 2015

Taranul de Buciumi

Postasem pe facebook comentariile mele, la o scrisoare deschisa a lui Chitcan, catre CNA. Binenteles, scrisoarea lui era doar un mod de a atrage like-uri si aprecieri. La fel cum face cand isi etaleaza crestinismul si cat de religios este el. In realitate, nu e chiar asa....

Vorbeste cat de indignat e el, platitor de taxe, dar toti stim ca nu plateste taxe, si a facut o gaura de mii de euro la banci si unei firme private pentru care e acum  executat silit de ambele . La pupat in fund ( ca nu imi permit sa zic cur, ca il indignez) pe fostul primar si i-a pictat portretul, ca sa-l scuteasca de tot felul de datorii pe care le avea cu Primaria Onesti.... E un lingau, care azi te pupa si maine de scuipa ( tipic tiganesc), doar ca sa-i mearga lui bine.



Mai jos, redau din comentariile primite de el, la acea postare ...


 Incercand ca il scoata din impas, cand multi il sfatuiesc pe Chitcan sa nu se mai uite la show-uri ca, "Wow" si " un show pacatos", un domn cu experienta varstei a 3a si uns cu toate alifiile, de la cea comunista, la cea de consilier local al ulitelor satului, ii scrie ca, e surprins ,ca Chitcan se uita la asa emisiuni.
Domnule Florin Tudor, esti in necunostinta de cauza.....Chitcan doar pare iritat de astfel de show-uri doar pentru ca, el , implicit arta lui, nu primeste atata atentie...in rest, e fascinat de manele si muzica tiganeasca...Chitcan nu are propria parere despre nimic...el inclina cum bate vantul si mai ales vantul care il avantajeaza....

Iata si un e-mail in care Chitcan imi scrie versurile  dintr-o manea, si tu Florine zici ca nu ii plac manelele???? Ei, uite cat de putin il cunosti!!!
 
Am vazut ca au fost la o lansare de carte, la marele centru cultural din Buciumi....Din cate am inteles, o carte istorica a satului Buciumi.....Si ce sa vezi??? El a cantat folk!!!! Pai, nu era mai bine, sa se cante muzica populara??? Din cate mi s-a spus, Cristina , zis nevasta-sa ,canta chiar bine muzica populara.....Dar asta ar fi insemnat ca, ea sa fie in centru atentiei, iar el pe locul 2, ca el e pe langa muzica populara!!!! Pai, pana nu controleaza el toate aspectele femeii cu care e, nu e el barbat !!!!! Iar femeia adevarata, e cea care pleaca capul si asculta de el ( cum a numit-o Marza pe Cristina???A, da:  CONSTIINCIOASA!!!) Imi aduc aminte, ca in vara anului 2010 ,cand ne-am intalnit, intr-o zi, si-a pus palmele pe fatza mea si a zis:
-"  Uite, cu o operatie estetica, un lifting, ai arata ca la 18 ani"!!!
- " Am 51, de ce sa arat ca la 18 ani???"
- " Ca sa am la bratul meu cea mai frumoasa femeie!"
- "Da, Lica , am bani de un lifting, as avea chiar si de o operatie pentru tine, dar doctorii nu sunt inca capabili sa o faca!"
-" Ce operatie pentru mine???"
- "Una prin care sa-ti lungeasca bratele , sa le ai ca un om normal, la bratul caruia, sa poata sa stea o femeie frumoasa!"

A fost ultima data, cand mi-a  mai cerut sa ma comport intr-un anumit fel. Asa am pus punct unor astfel de manipulari,  stiind cat de complexat este ca are bratele si picioarele scurte si corpul mult prea lung pentreu o proportie normala...
Daca este lasat, Lica controleaza toate aspectele din viata  unei femei si isi da cu parerea in toate....parere care automat trebuie luata drept corecta.

Nu m-as mira de loc, daca Chitcan  se considera si " fashion icon" si  nici daca tot el i-a sugerat Cristinei, hidoasa tinuta:  ie cu pantaloni de piele, la o adunare la caminul cultural!!!!!


Iata ,cat minte si cand vine vorba de oamenii prezenti la acest eveniment.



Vedeti voi 100 de persoane in sala asta??? Nici daca numaram din doi in doi....


 Toata stima pentru ce a facut acest Teaca, dar Chitcan incearca sa para mai mare si mai important decat este in fatza lui Marza, cel cu UAP-ul privat....oare ati ghicit de ce???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu