miercuri, 16 septembrie 2015

Lica Chitcan, "plictiseala mare domnule!"

Am citit in deaproape postarea lui Lica Chitcan prin care ne anunta ca la cei 56 de ani pleaca la facultate. I-au trebuit 9 ani sa termine o scoala de arta,oare in cat timp va termina facultatea??? Am citit si comentariile....Redau mai jos, postarea in cauza.....


cica " e mare plictiseala" .....normal ca e, daca comparam cu vremurile  traite acum 5 ani !!! Cine mai era ca el!!!! Acu, se da insurat....pai, voi credeti, ca un vulpoi batran, ca el, care toata viata a avut capul intre picioarele multor femei, se schimba, de dragul statului la tara??? Cristina, l-a facut presedinte UAP, i-a facut casa, asa cum isi visa el, unde sa picteze, dar, sita trebuie schimbata ( cam asa ii spunea fostei sotii, Mioara)  Cristina Cioca ( sau Chitcan, cum vrea sa fie cunoscuta pe facebook) tine ochii pe el, ca pe butelie si normal ca, pentru el, e mare plictiseala....

Lui Lica Chitcan il place actiunea.... comparati si voi viata lui de taran, de acum, cu cea a verii 2010...
Venise in vacanta Mioara ( sotia , pe atunci) ...venise cu euroi!!!! Si Licuta ( cum il alinta amanta Lia Gornoviceanu) era politicos nevoie mare....." Mioara, merg cu tine la dentist,vorbesc eu cu medicul....Mioara, mergem impreuna la ai tai, ca ti-o fi dor de ei, saraca de tine nu i-ai vazut de atata timp" " Mioara, plec la atelier, fac ceva rame si apoi vin si mergem pe unde ai tu nevoie" sa il scuipi de deochi , nu alta ,pe un barbat atat de atent cu nevasta, nu-i asa??? Tineti-va flegma.....caci, cum iesia din casa, era repede pe telefon: " Liuta, iubita mea, printesa mea, buna dimineata!" "Nu am dormit toata noaptea gandindu-ma la tine...." Si uite asa era Licuta cu Liuta pe telefon 2-3 ore...." Liuta, te las pentru scurt timp, stiu ca esti femeie cu afaceri si mai trebui si sa muncesti, dar abia astept sa vorbim dupa-amiaza...asa greu va trece timpul pana iti aud vocea din nou!!!" Si cam, cand termina cu Liuta, se facea ora trezirii mele ( fericitul de el, eu eram la 7 ore decalaj de Romania)  Baga 2-5 e-mailuri, "cut and paste" ca nu avusese timp de compuneri originale .....si cum ma trezeam, ma cauta pe skype: " S-a trezit moaca mea blonda??? Pofta la cafea, zana tineretii mele" " Ce dor imi este de tine....vreau sa te vad, intra pe camera" Si uite asa, pierdea 2-3 ore cu mine pe skype...." ma duc sa o ajut pe Mioara, imi este mila de ea....chiar daca noi doi am terminat si nu o mai iubesc, e totusi mama copilului meu si o sa o ajut, cat e in Romania" Vai, ce barbat sensibil!!!! Ce femeie nu s-ar bucura sa fie langa un asa caracter frumos????Ce femeie norocoasa te simteai cu un asa barbat! Suntem oameni trecuti de 50 de ani... ce  barbat sensibil si politicos!!!!
" Liuta, eu am muncit pe branci, pe baricate aici la atelier, tot cu gandul la tine, sunt frant, infometat si te-am sunat doar sa iti zic ca te iubesc, te vreau si vorbim maine"
Si dupa alte 2 ore cu Liuta pe telefon, "Licuta" pleca acasa ostenit...dar nu plictisit, ca acum!!!!!

Si atitudinea asta falsa si escroaca, i-a adus bani cu imprumut de la mine, bani de la Lia Gornoviceanu si a convins-o pe Mioara sa faca un imprumut la banca CAR si pentru care, au girat cu apartamentul pentru care e executat acum silit......
Cum sa te plictisesti cu o asa activitate si 3 femei aburite in acelasi timp???

El, care timp de 30 ani a facut acest lucru si a jonglat femeile, ca un profesor de circ, credeti ca s-a gandit vreodata ca una din femei va lua legatura cu alte amante , cu sotia, ca ele vor compara e-mailuri sa observe ca sunt acelasi???? Ce noroc pe el , ca am aparut eu!!!!!
Iata si dovezi la ce am afirmat mai sus:

iata un e-mail "cut and paste" Un artist ca el, atent la detalii, sa scrie in mijlocul primaverii, ca e " e o zi frumoasa de toamna"???


Click pe poza sa-l vedeti mai mare si sa il puteti citi ( priviti data si cititi ce zi de toamna e!!!)

Daca zice careva, ca popaliky@yahoo.com  si ccostaceov@yahoo.com nu-s e-mailurile lui, eu pot dovedi ca sunt ale lui Lica Chitcan...

Iata un e-mail, cat de mult era afectat de suferinta Mioarei:

 Click pe el sa puteti citi....

Iata si e-mailul in care imi spunea ca impreuna cu ea vor imprumuta bani de la banca:



Iata si conversatia mea cu Lia Gornoviceanu despre perioada cand era Mioara in tara, in 2010



Cand a aflat ca am luat legatura cu amanta si am schimbat amintiri, normal ca a explodat si mi-a trimis un e-mail demn de om dezechilibrat  prins cu mata-n sac.....i-am raspuns  pe masura impactului facut de e-mailul lui:


Deci cam asta e Lica Chitcan care zilele acestea de cam plictiseste la tara.....intr-adevar e plictiseala mare cand nu mai poti sa iti exersezi adevaratul talent de gigolo de Onesti!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu