joi, 1 octombrie 2015

IMORAL sau PENAL ???

O societate corupta, cu oameni parveniti si imbogatiti rapid, prin metode necinstite, nu va ajunge niciodata sa puna moralul inaintea legalului.
In Romania se educa o noua generatie de tineri, care , nici ei , la randul lor nu vor intelege diferenta dintre cele doua aspecte... paradoxal, tot mai multi tineri se considera religiosi, dar nu stiu sa traiasca in limita acelor "porunci biblice"

Romanii isi asuma gandirea de turma, hraniti fiind, in fiecare zi, atat pe net, cat si in  media...daca cineva gandeste" outside the box" sunt categirisiti drept nebuni, dezechilibrati, paranoici, sau sunt "platiti " sa o faca .....asta pentru ca simtul civic a disparut, aproape in totalitate , in Romania.

Iata ce scrie Rares Bogdan pe pagina sa de facebook despre un anume individ:

"Aseară, la „Jocuri de Putere”, un om a avut un curaj rar şi a dezvăluit cum a ajuns un judeţ la mâna unui asexuat al istoriei demnităţii, pe numele lui deconspirat Liviu. O istorie cu mită, cu minciună, cu ameninţări şi potlogării de care statele bananiere şi mafia calabreză s-ar ruşina şi ar cere reciclare în Teleorman. Ce făceau agenţii poliţiei sovietice când cineva avea curajul să denunţe mizeria? Dacă era femeie, era categorisită curvă beţivă, dacă era bărbat, era socotit, invariabil, nebun şi internat. Când nu erau seceraţi pe loc.
Neputând să-l radă de tot pe invitatul meu, îl scot nebun. Căci în istoria manipulării, decredibilizarea joacă un rol vital."

Un adevar , asa am simtit ca au facut LICA CHITCAN, FLORINEL PLANTOS , CRISTINA CIOCA si alti prieteni averviti lui ( nu am terminat sa-i prezint aici, pe toti) , cand am inceput sa expun povestea LICA CHITCAN.
Inainte de a incepe acest blog, am incercat sa rezolv problema banilor furati , prima data amical, apoi, pe care legala. Intr-o Romanie atat de corupta, logic, am esuat. 1) pentru ca cei din sistemul justitiei sunt corupti 2) pentru ca Onestiul este un oras mic, oamenii au auzit de LICA CHITCAN si mai putin de o fosta onesteanca plecata de 35 de ani....3) mai intervine si mentalitatea ca legea nu se aplica , daca ai bani....adica" asta mai are nevoie sa-si primeasca cei 5 000 de euro inapoi, cand nu traieste in acesti bani?"

Cand am inceput acest blog, putini au inteles ca partea legala a cazut si doar voiam sa expun escrocheria acestui infractor, din punct de vedere moral....moralitatea a disparut insa in Romania.
Revenind la " think outside the box" romanul este in fiecare zi ghidat/ sfatuit/ manipulat sa nu o faca. Tocmai de aceea, majoritatea gandesc: " un preot trebuie crezut, pentru ca poarta straiele bisericesti" "un sot nu poate sa-si violeze sotia, pentru ca e casatorit cu ea" "un tata nu isi abuzeaza fica, pentru ca e tatal ei" " un copil nu isi ucide parintii, daca e crestin" " un  musulman e un ucigas, pentru ca alti musulmani sunt " " daca se jura pe biblie, trebuie sa-l crezi, pentru ca e crestin si e vazut la biserica in fiecare duminica" "daca picteaza si vorbeste frumos, nu poate fi escroc"
Si in  acelasi timp: "daca e in scaunul cu rotile, trebuie sa fie retardat" "daca e urata, trebuie sa fie nemaritata" "daca e frumoasa, va avea succes in viata" " daca e grasa, trebuie sa fie proasta" "daca are piercing si tatuaje, e boschetar" " daca se spala si miroase frumos, nu poate fi purtator de SIDA"

Va dau mai jos niste comentarii despre LICA CHITCAN.....talentul de pictor, inchinatul si mersul la biserica, nu il achita de faptele imorale pe care le-a facut , chiar daca, nu a fost legal condamnat pentru ce a facut..... Sustinerea, in orice mod a unui escroc, ii fac pe sustinatori, complici la imoralitatea lui.




Simtul civic, al romanilor,  nu se limiteaza numai in a denigra politicienii....din contra, acolo, fiecare are o vina , pentru ca i-au votat!!!

Un comentariu:

  1. Dr. Ige Ajayi este pur și simplu cel mai bun vrăjitor și ajutor. Din respect pentru tine și vrăjile tale, trebuie să fac această mărturie cunoscută tuturor. Am fost la alți vrăjitori fără să văd niciun rezultat. Mi-am dorit doar să vin la tine mai devreme, am primit tot ce este mai bun de la tine. Fostul meu soț a fost plecat timp de un an și am fost peste tot și alți vrăjitori pentru ajutor, dar niciun rezultat până când prietenul meu mi-a prezentat doctorul Ige Ajayi. După ce s-a terminat Vraja de dragoste, am primit în sfârșit un apel de la el în 24 de ore, așa cum m-a asigurat dr. Ige Ajayi. Vrăjile lui au făcut minuni și soțul meu s-a întors plin de dragoste. Este un miracol! S-a întors brusc cu flori spunând că ar trebui să-l iert, am fost cu adevărat uluit și șocat când soțul meu a îngenuncheat cerșind iertare și să-l accept înapoi. Sunt cu adevărat lipsit de cuvinte și vesel, ești un Dumnezeu trimis mie și întregii mele familii. Și acum sunt din nou o femeie veselă. Vă mulțumesc mult dr. Ige Ajayi. Pentru toți cei care caută un vrăjitor adevărat ar trebui să-l contacteze pe Dr. Ige Ajayi La: drigeajayi@gmail.com Îl puteți, de asemenea, pe Whatsapp la +234 (80)-5739-3990

    RăspundețiȘtergere