joi, 10 septembrie 2015

Trei, Doamne si toti trei!!!!!

Am  vazut ca ziaristul turmentat si-a actualizat poza de profil pe facebook si a facut o postare pe blogul lui: Presa Onestilor.....cica, daca doriti promovare sa o faceti prin blogul lui, ca blogul e accesat in toata tara si pe cele  5 continente.....poza de profil e in tema cu postarea: poza de milog!

Nu cred ca sunt multi care il iau in serios ( poate vre-un restaurant sau doua, care-i plateste cu un blid de mancare facuta la cazan)
Blogul meu e deja accesat de aproape 18 000 de ori si postez doar de Chitcan si ziaristi inganfati....as putea cere bani, dar sincer nu as vrea sa mai promovezi alti indivizi atat de " speciali" ca astea!!! asa ca nu va luati dupa palavrageala lui....

Deci sa va spun cum face FLORINEL PLANTOS zis FLORIN TANASE si EUGEN UNGUREANU publicitate....
Totul a inceput cu vre-o 3-4 ani in urma, cand Ungureanu  a fost laudat chiar de Plantos, ca are peste 200 de grupuri pe facebook ( asa isi promova calitatea de cantaret la nunti ,a lui si a sotiei) Chiar a mers un timp, promovarea pe facebook: si eu, la nunta ficei mele, tot la sotia lui m-am gandit, dar am renuntat, cand mi-au spus multi cat cere si ce muzica canta.....

Veti intreba cum e posibil sa faca atatea grupuri.....
1. isi fac conturi false
2. cer prietenia la cat mai multi ( aceste conturi au mii de prieteni)
3. apoi ii inscriu automat in toate grupurile pe care le au)


Florinel Plantos a invata repede metoda de la vulpoiul batran Ungureanu si ce s-a gandit el? El nu are ce promova, dar, daca din aceste grupuri, ii trimite pe oameni pe blogul lui, acolo poate sa ceara bani ( scuze.....sponzorizare!!!!)
A inceput cu oamenii de afaceri, apoi cu politicienii.....asa a primit Plantos/ Tanase bani moaca si si-a rezolvat problema de sanatate cu 2-3 stenturi...Eu, personal am fost cu el la o clinica privata in Bucuresti, acum 4 ani si era bine merci....dar el tot continua sa ceara inca 15 000 de euro , cica pentru alte inca doua operatii. Pai sunt 4 ani de atunci, si daca ar fost asa de grav, ar fi dat coltul demult!

Pana acum vre-un an in urma, Plantos sarea la gatul oricui, care incerca sa posteze orice fel de promovare in grupul presa onestilor sau valea trotusului ( grupurile lui) de pe facebook: cica e regula de la facebook cel mare!!!!! Dar daca voiai cu tot dinadinsul, te lasa, contra cost bineinteles!!!!
Ei bine, lumea s-a mai desteptatit si l-au cam raportat la  facebook si pe el si pe Ungureanu....Au fost luati prin surprindere si au pierdut controlul unor grupuri....acum s-au asigurat si amandoi si-au pus ca administratori la grupuri ,mai multe conturi, majoritatea false.

Cat despre Exlusiv on line, vad ca promoveaza muzica prin vimeo....astept sa vad ce zic cei de la acest site despre activitatea lui...ca am tare mare banuiala, ca nu plateste nici un parai pentru ca foloseste acest site si mai am o banuiala : ca nu declara veniturile castigate la nunti....dar, am vazut ca DNA-ul e  mare fan al tiganilor si cantaretilor de la paranghilii....

Si cum nu am vorbit niciodata fara dovezi va dau cateva mai jos:

iata administratorii presei onestilor ( de frica, stiind ca 3 sunt conturi false, si-a adaugat si fica)


Iata cum isi adauga membri in grup:


iata cum face si Eugen Ungureanu pe grupurile lui:


Ca sa nu mai vorbim ca pe langa conturi false ca Ion Moldoveanu, Romeo Barna, Dorina Agapie  si multe altele, Eugen Ungureanu are mai multe conturi pe numele lui , iata cateva gasite de mine:







Ca, jurnalistul lautar face cat 3 persoane normale, nu e atat de grav, si nici atat de dus ca Plantos, care are si o relatie cu contul lui fals....


Plantos, zis Tanase, cum puii mei il mai cheama  ( la fel ca si la Cristina Cioca,ba  Ciobanu,ba  Chitcan....ca e abia la litera "C"...mai are pana termina alfabetul :) :)   ) primeste "like-uri" de la conturile false:


Am primit de la prieteni un " screen saver" ....daca faci greseala sa ii ceri prietenia lui Ungureanu ( ca na, scrie acolo ca aveti multi prieteni comuni si zici, poate il cunosc pe acest individ) cum o faci,  cum pac, te adauga in grupurile lui!!!!




Plantos prin contul fals Cenau, foloseste chiar un autoposter, fiindca si asa ,crede ca munceste prea mult:


Deci: avem doi, asa zisi jurnalisti, care se cred asa de buni si valorosi ca se " auto inmultesc" ,avem un pictor cu multiple vizite la psihiatrie, care se crede Mayweather ( poate vrea sa stie sa se bata ca el, sau poate vrea sa fie negru, ca o fi auzit el ca aia sunt "dotati".... si lui i s-a spus ca in acea zona , cam duce lipsa de dotare!!!!) si toti 3 Doamne, sunt ONESTENI.....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu