marți, 22 septembrie 2015

Absolventul Lica Chitcan

Astazi am vazut ca Lica Chitcan a distribuit o postare:


O fi vre-un apropo adresat doamnelor, care sa-l sponzorizeze, ca se lauda ca incepe facultatea??? Ca  acu, va fi navetist si trenurile in Moldova sunt naspa rau. El e invatat sa fie intretinut de femei cu bani, si spera sa gaseasca una sa-i cumpere si ...tren???? !!!!





Dupa cum ati vazut incepe facultatea....asa ca eu i-am pregatit poza de absolvire si diploma...Daca a terminat liceul in 1978 si pentru o scoala populara de arta ( cat e??? : 2-3 ani) i-au trebuit 8 ani ( ca a terminat-o in 1987), ca sa aflam cam cand va termina aceasta facultate ( fara spagi!!!) aplicam regula de trei simpla:

19 ani la terminarea liceului, 8 ani pentru absolvirea scolii populare de arta
56 de ani la inceperea facultatii ( 4 ani facultatea), termina in........X

Mie mi-a iesit 2030!!!
Acum are 56 de ani +15 = 71 de ani.
Asa ca i-am postat acum diploma si poza de absolvire, ca la 71 de ani va crede ca roba e vesta de fortza de la sectia de psihiatrie a spitalului....



Si sa mai zica careva ca nu sunt fata buna.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu