duminică, 1 martie 2015

LICA CHITCAN- experienta bate inteligenta 5

Asa...unde ramasesem??? la atelier....Dupa ce am numarat banii ( erau si de un leu, se vedea ca i-a adunat in graba..) i-am cerut tabloul care mi-l promisese ( ma gandisem ca il vand, imi recuperez cel putin o parte din bani si termin dracului cu el!) Lica imi spusese, ca tabloul face intre 5000-7000 de euro. Imi zic: "daca il vand cu mai mult decat cei 5000 pe care ii are sa mi-i dea , ii trimit diferenta.....eu sunt o femeie de cuvant si nu ma imbogatesc pe seama lui".... Fara sa se opuna, da jos tabloul de pe perete, scoate rama si incepe sa scoata capsele cu care panza e prinsa de un lemn...imi zice: " noi doi vom muri unul de mana celuilalt!" Ii raspund ca ar fi bine sa termine cu dramatismele, ca a luat-o razna. Fara nici o avertizare, da cu piciorul in panza tabloului ( capsele erau scoase pe o latura si jumatate ) da drumul panzei si se apropie de mine....m-am ridicat de pe scaunul pe care stateam ...ochii, ochii m-au inspaimantat...arata ca posedat....ochii ii erau iesiti parca din orbite, erau rosii si se uita prin mine....m-a apucat de bratul stang, m-a tras un pic spre el, parca sa isi faca vant si cu o forta uriasa m-a impins si trantit pe ciment....am avut noroc...am cazut la doar centrimetri de pervazul ferestrei si de ramele care le avea in stoc, dar mai ales, la centimetre de bucati de geam, folosite la inramari. Puteam sa ma tai in geam in cadere sau sa ma lovesc la cap... de frica am inceput sa strig:" Lica, Lica, ce faci!!!!!???" S-a lasat peste mine si cu degetul aratator la cativa centimetre de fatza mea, cu o voce dura, mi-a declarat:" eu am fost de sase ori la psihiatrie, nu-mi poate face nimeni nimic!" "Lica, ai innebunit??" am strigat. In clipa urmatoare, s-a departat doi pasi inapoi, parca trezit din transa, ochii au revenit la normal si cu o voce calma mi-a zis sa ies afata...Eu am prins curaj cand a dat inapoi si am raspuns: "nu plec fara tablou si apoi merg la politie si fac denunt ca m-ai abuzat fizic" A scos panza de pe rama de lemn, a rulat-o si a iesit pe trotuar in fatza atelierului....l-am urmat. A oprit un batran care iesise de la Staneata si i-a zis:" nea....X ( nu imi aduc aminte cum i s-a adresat, dar se pare ca-l stia) poti sa fii martor ca ii dau doamnei acest tablou?" Individul a dat din cap ca e de accord...Binenteles ca nu avea habar ce e in acel sul....putea fi un carton, sau o panza goala....Mi-a inmanat tabloul si mi-a zis ca merge el la politie.... Realizand ce mi se intamplase, am incercat sa sun dupa ajutor, dar mai tarziu am realizat ca formasem 911 in loc de 112. Am sunat-o pe sora mea, care era oricum in drum spre mine ( urma sa ne intalnim ) si o prietena care statea in blocul corabie...apoi l-am sunat pe detectivul particular pe care tocmai il angajasem...Emil Conchi. M-a intrebat daca sunt ok si daca e nevoie sa vina la fatza locului...i-am raspuns ca sora si prietena mea sunt in drum spre mine si ca Chitcan s-a dus la politie si probabil va veni cu un ofiter. In tara unde eu locuiesc, politistul vine, ia declaratii separat, la ambele parti si se intocmeste un raport....partile sunt sfatuite ce drepturi au si cum trebuie sa procedeze mai departe....asa ca am asteptat in cofetaria de langa atelier. Imediat a ajuns sora si prietena mea si la scurt timp l-am vazut pe Lica Chitcan si un politist intrand la el in atelier. Dupa ceva timp, politistul a venit si in cofetarie, la masa noastra. Mi-a cerut pasaportul ca sa ma legitimeze....nu stiam ce are sa faca cu el, eu urmand sa plec din Onesti a doua zi si inapoi acasa in 3 zile....I-am spus ca eu nu sunt cetatean roman, ca ma pot legitima cu un alt act, dar ca pasaportul nu i-l dau... a inceput sa fie arogant si sa-mi zica ca in Romania, nu e ca in jungla si ca sunt ca toti cei care pleaca, ma cred mai importanta ca ceilalti romani....i-am spus ca ar fi trebuit sa se legitimeze in primul rand...abia atunci am aflat ca il  cheama ofiter Hilochi BC- 1145.  I-am spus ca am fost abuzata fizic de Lica Chitcan....mi-a raspuns: " pai ce ai cautat la el in atelier si de ce l-ai santajat sa iti dea tabloul?" I-am aratat bratul care era deja rosu-violet si vizibil se vedeau degetele cum ma apucase....Politistul devenise arogant si aproape ca se rastea la mine....atunci sora mea i-a zis:" hei, mai frumos ca poate nu stii cu cine vorbesti ...e sora mea si habar nu ai cine e sotul meu!" La auzul numelui ei, individual s-a calmat si fara sa incheie vre-un proces, mi-a zis:" Fiti mai atenta cum vorbiti cu oameni ca el si daca vreti, veniti maine sa faceti o plangere impotriva lui" Nu mi-a spus ca ar fi indicat sa-mi scos un certificat medico-legal, nu mi-a spus care sunt legile impotriva abuzului fizic, cat timp am la dispozitie sa inaintez o plangere.....nu mi-a spus absolut nimic!!!!
A doua zi am plecat la Bucuresti.....
Din Bucuresti, i-am scris lui Florin Porumb, prietenul lui Lica Chitcan....trebuia sa aflu adevarul.... atasez mai jos screen save la acest e-mail.... 




nu am primit raspuns. Ulterior am aflat ca Florin , desi se arata ca e prietenul meu ( imi ceruse prietenia pe facebook, comenta la postari ) o stia si pe amanta Lia . Lica si Florin, se foloseau unul pe celalalt sa para convingatori in fatza femeilor pe care le aburea.....Mult mai tarziu, Mioara imi spunea, ca de cate ori era nesigura de "disparitiile " lui Lica si il confrunta , Florin se jura ca Lica le-a petrecut cu el la pescuit!!!!

Povestea va continua....caci coruptia si imbarligaturile lui Lica Chitcan au continuat....


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu