vineri, 20 martie 2015

LICA CHITCAN-experienta, bate inteligenta 7

Sa revin la postarile " Experienta bate inteligenta" ...mai sunt multe de spus si incerc sa recapitulez. Lica Chitcan nu avea interesul niciodata, sa incheie o relatie amoroasa cu o femeie pe note amare/ acre....In primul rand, cand obtinea ce a avut de obtinut si relatia devenea mai serioasa, gasea un mod subtil sa se debaraseze de ea...nu a avut niciodata intentia sa divorteze ( Mioara era usor de manipulat si spre final nu mai o interesa ce face el) Daca ar fi incheiat relatia cu o amanta cu cearta si vorbe urate, stia ca aceasta, putea sa  se razbune si trebuia sa stea tot timpul cu frica la ce putea sa dea din casa fosta....apoi, nu se stie niciodata cand ea ar fi putut sa sara si sa-l mai ajute finaciar ..asa, "for old time' s sake" si mai era ceva: ca sa se convinga de sacrificiul noii amante, folosea relatia trecuta sa o faca geloasa: ca doar , orice femeie care iubeste, va vinde si pielea de pe ea sa-si pastreze iubitul....Asa se face ca desi Lica Chitcan si Cristina Cioca aveau o relatie de la inceputul lui Iunie, 2011 ( dupa spusele Cristinei si documentate in mesajele dintre mine si ea) Lica Chitcan inca ii trimetea e-mailuri amoroase fostei, Lia Gornoviceanu luni de zile mai tarziu...de ce? Pentru ca Cristina Cioca nu cotizase inca ce isi planificase el....putem sa-l numim un barbat adevarat pe unul cu astel de moraluri si atitudine??? In relatia cu mine, cand a realizat ca m-am prins de escrocherie, a crezut ca eu nu voi mai veni in tara, ca toata povestea o voi uita si el ramane cu banii si merge mai departe, jucand rolul  de barbat nefericit in casnicie care isi cauta iubirea pe la alte zeci de femei cu posibilitati financiare...El, barbatul bun, iubitor si care intotdeauna a ramas in bune relatii cu fosta.. :) :)
Cand am inceput sa ripostez, a considerat ca intimidarea, amenintarea vor lucra....A trecut sa afirme ca prin niste cunostinte din Canada si America, clientii afacerii mele vor afla despre infidelidatea mea si eu voi pierde afacerea.... Un om incuiat la minte, cu o mentalitate discriminatorie si ingusta, nu a realizat ca, in tarile din vest, viata particulara nu este ceva care ii intereseaza pe clienti, ci, calitatea jobului si a afacerii....Cand asta nu i-a mers, a inceput cu denigrarea....sunt o ninfomana, am platit pentru sex, mi-am ucis barbatul ca sa raman cu el, vin in Romania, pentru ca ficelor le este rusine cu mine, ca il vreau inapoi  si multe astfel de aberatii ( toate documentate in mesaje si comentarii) . Cand nici asta nu a mers si am continuat sa arat ca este un escroc, a continuat cu injurii, cum ca sunt psihopata, nebuna etc, etc....
Intr-un comentariu, a afirmat ca eu i-am cerut mai mult decat i-am dat, si ca el nu imi este dator cu nimic. Nicaieri , privat sau public ,nu am amintit de cadourile pe care i le-am facut....ci doar de banii imprumutati. Cadourile oferite ,cand ne-am intalnit, au fost oferite fara intentia de a i le cere inappoi  si imi asum asta....au fost multe....atat pentru el, mama lui si chiar fiul lui. ( asta ar trebuie sa dovedeasca intr-un fel ca, nu am considerat relatia o aventura secreta, ci o relatie care urma sa fie una serioasa) Niciodata nu am afirmat ca vreau sa-mi inapoieze cadourile!!!!

Legile Romaniei sunt facute, ca astfel de escroci sa triumfe.....Onestiul este mic, si am dorit sa il dau in judecata in Bucuresti, dar legea zice ca procesul trebuie sa fie in localitatea de rezidenta a inculpatului...prietena mea avocata din Bucuresti, nu avea timpul necesar sa vina la Onesti pentru process si costul ar fi fost prea mare....Printr-o cunostinta, Mirela Palimariu am cunoscut o avocata ( pareau bune prietene) i-am prezentat cazul, dovezile si mi-a zis ca va inainta dosarul la judecatorie....Stiind de la fica mea, avocata de meserie, ca e bine ca inainte de a inainta dosarul sa-l instiintezi pe inculpat si sa-i dai o perioada si sansa,  sa resolve situatia "out of court"  am rugat-o pe avocata sa procedam la fel. Costurile de judecata fiind astfel evitate de ambele parti. Eu imi doream sa imi dea banii si nu sa ma lungesc intr-un process cu el. Urma sa ma intorc acasa...am rugat-o pe avocata Asavei sa intocmeasca o scrisoare parafata...i-a prezentat lui Lica Chitcan o copie, personal si una a fost trimisa chiar de mine, prin posta ,cu aviz de primire. In scrisoare, I se  dadea 14 zile, sa rezolvam problema      amiabil, fara sa mergem la judecatorie. Am platit avocatei Asavei suma necesara pentru a inainta dosarul la judecatorie, in eventualitatea ca nu raspunde la scrisoare....s-a eschivat sa-mi dea factura, pentru ca se grabea....am avut incredere in ea , venea recomandata de Mirela Palimariu, o profesoara de engleza de la Liceul Nadia Comaneci....si totusi, sa fiu sigura , am rugat-o pe Mirela sa-mi scrie o declaratie cum ca , in fatza ei, eu am dat suma de 15 milioane pentru a inainta dosarul. Mirela si o martora au semnat declaratia....
Am ajuns in Canada si dupa cele 14 zile.....parca avocata Asavei intrase in pamant....procesul a fost anulat pentru ca avocata Asavei nu a platit suma nesesara la judecatorie ( suma  de 15 milioane, care o primise de la mine)... Am facut o plangere la Baroul Bucuresti, unde Asavei este membra.....ea a raspuns printr-o declaratie, cum  ca nu a dorit sa  ma mai reprezinte, sau sa continue procesul si ca suma de 15 milioane i-a fost data Mirelei Palimariu, sa mi-o dea inapoi.... atunci am inteles.....( trebuie sa spun ca Mirela Palimariu si avocat Asavei, nu erau doar cunostinte, ci prietene apropiate de familie..... Drept dovada, scrisoarea redactata pentru Chitcan, am facut-o impreuna cu ea, la Palimariu acasa, in satul catholic, unde venise atat avocata, cat si sotul  acesteia si s-a terminat cu gratare si voie buna) Voi atasa documente si evidente si voi continua cu alte informatii intr-o urmatoare postare.....
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu