luni, 30 martie 2015

LICA CHITCAN-prieteni lunecosi

"Si ce , daca ma dai in judecata...nu ai nici o sansa de castig" mi-a spus Lica Chitcan intr-una din discutii. " Am dovezi, e-mailuri, conversatii cum ca esti un escroc, totul a  fost o escrocherie sentimentala, ca sa scoti bani de la mine, asta e penal" i-am raspuns." Habar nu ai cum lucreaza justitia in Romania, Doinita, tu traiesti pe alta planeta.....e-mailuri, conversatii, astea nu sunt admise la process...ai martori?" mi-a spus cu sange rece. " Dar ce, tu ai???""Ca doar nu ai avut  audienta cand ma abureai cu vorbe dulci ore intregi pe Skype!" i-am raspuns. "Eu pot sa fac rost de zeci de martori care sa ma sustina la process....barbatii se ajuta intre ei, in astfel de cazuri" mi-a spus Lica Chitcan. "E penal sa depui marturii mincinoase!!-i-am raspuns eu neluand in consideratie ce a zis si fiind convinsa ca doar incearca sa ma ameninte...Ce barbat s-ar injosi atat de mult???...doar barbati, fara onoare, ar minti intr-atata !!!!
In mai 2012, Lica Chitcan, incercand cu disperare sa ma opreasca in a-i mai scrie ( si mai ales ca amanta Cioca, sa nu afle prea multe detalii) a inceput denigrarea, si batjocora pe facebook, ajutat de Florinel Plantos...au aparut si aparatorii lui Chitcan: oameni care, fara sa ma cunoasca au inceput sa ma insulte , sa stropeasca cu noroi si sa ma batjocoreasca. Abia atunci am inteles ca Lica Chitcan avea experienta...ca mai folosise aceasta metoda pentru a intimida pe oricine care nu face cum zice el....Atunci, Lica Chitcan a castigat batalia! Era cat se poate de sigur pe el,sigur  ca eu ma voi retrage in cochilia mea si el si  barbatii lui de incredere vor iesi victoriosi....si, m-am retras pentru aproape un an, sa ma regrupez!!! Pentru ca daca Lica Chitcan castigase batalia, razboiul inca nu era pierdut!!! Atunci mi-a venit idea de a scrie un roman, de a avea un blog, unde sa prezint adevarul si dovezile....dovezi pe care Lica Chitcan cauta cu disperare sa nu iasa la iveala...Crezand ca a scapat de mine, si mintind-o pe Cristina Cioca cu mult tupeu, Lica Chitcan , probabil a sters toate dovezile. Cristina Cioca, indragostita  i-a crezut toate minciunile....
Respect si accept diferentele de mentalitate intre oameni, dar m-a durut sa aflu ca sunt insultata de oameni care nu stiu nimic despre mine.... Dar, karma lucreaza si incet, incet, oameni din anturajul lui Chitcan au inceput sa ma cunoasca direct, mi-au dat sansa sa imi spun  povestea , sa ma asculte si parerile multora s-au schimbat. M-am bucurat sa aflu ca oamenii nu sunt asa cum mi i-a descris Lica Chitcan, m-am bucurat sa aflu ca totusi mai exista si barbati adevarati ,care mai au onoarea de barbat in ei. In 2012, chiar unul din prietenii lor, m-a contactat si si-a cerut scuze, ca la insistentele Cristinei Cioca a depus plancere mincinoasa impotriva mea ( a retras-o la putin timp dupa ce  avocatul lui Chitcan a plecat din sediul politiei) Am ramas prieteni si ne respectam reciproc. Au mai fost si alti barbati pe care-i cunosc doar virtual, dar dupa ce au citit blogul si dovezile, si-au schimbat parerea ....curios este pentru mine, ca multi dintre barbati au inteles ca Lica Chitcan a mintit si ca intr-adevar a fost o escrocherie..... din pacate sunt si oameni ( femei, se pare) care sunt cu doua fetze... poate fiindca traiesc intr-un oras atat de mic,cum e Onesti, nu isi permit sa isi spuna parerile deschis, poate sunt intimidate de proprii lor barbati ( care pot gandi ca Lica Chitcan) sau poate sunt ca el si inclina cu cine ii avantajeaza..
Iata discutii cu doi dintre cei care l-au sustinut pe Chitcan  ( si care il cunosc bine ) inainte ca eu sa pot sa-mi prezint povestea si dovezile....unii, mai impulsivi, au crezut povestea lui: cum ca sunt nebuna , paranoica si psihopata !!!!
Nu m-ar mira , in  disperarea lui, sa spuna ca totul e o facatura de a mea....atunci voi putea sa ma apar!!!
Prima discutie contine 4 screen saver ( click pe fiecare poza pentru a mari)
 Al doilea "martor " ...discutia e pe 9 fotografii...













Respect oamenii care isi pot cere iertare atunci cand isi dau seama ca au gresit. Nu suntem facuti sa fim perfecti...dar cand vad un escroc care nu accepta nici in ruptul capului ca  a gresit si a fost prins cu matza-n sac chiar si atunci cand ii pui toate dovezile in fatza, atunci lupt cu toata fiinta mea pentru adevar.
Cum am zis, sunt si oameni cu doua fetze.  Va prezint doar doua.  Prima m-a contactat sa-mi zica cat de mult apreciaza ce fac....dar, cand le-am postat pe blog, s-a sucit si a schimbat taberele....nu i-am cerut sa imi scrie, dar asuma-ti ce spui si nu fii perfid!!!



Si al doilea:


Poate si-a dat seama cine e Lica Chitcan si ca desi ea incearca sa il ajute cand el si Cioca au fost la ea , in Italia, tot ce l-a interesat pe el, a fost sa-l imprumute cu bani.... poate acum vrea sa se imprieteneasca cu mine...si s-a candit sa comenteze la nepotica mea


Si cum zice englezul:" you win some, you loose some, in all a good day!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu