luni, 23 februarie 2015

LICA CHITCAN-experienta bate inteligenta 4

Urmatoare saptamana a continuat cam la fel in fiecare zi....erau mesaje, cateva telefoare, si 3-4 ore impreuna dupa ce inchidea atelierul. Erau iesiri prin apropiere, cine la restaurante sugerate de el si seri intime la apartamentul meu. Desi parea foarte tandru si atent cand era cu mine,  eu nu puteam trece peste  anumite situatii din trecut ...era ca si cum Lica Chitcan traia o viata dubla... Ba mai mult, mi-a cerut sa imi fac o noua adresa de e-mail, sa putem vorbi pe mess: " dar sa nu iti pui numele in ea, ca sa nu se prinda Mircea!" mi-a spus. Asa ca mi-am facut o adresa noua...si el mi-a dat una noua de-a lui: mandrucatinca@yahoo.com  Mandru Catinca!!!!  Am aflat mai tarziu ca pe mama lui o cheama Catinca.....Mandru, de ce????  Curios cum nu ii suna telefonul deloc cand era cu mine, nu deschidea conversatiile despre viitor ( despre planurile lui)  desi,  in e-mailurile pana sa ne intalnim la Bucuresti ma innebunea cu ce vise  marete are el....probabil atunci avea, toate nascute si planificate sa se realizeze pe banii mei. Am inceput sa scriu intr-un jurnal tot ce mi se parea suspicios si m-am hotarat ca e timpul sa vorbesc cu un detectiv particular. Printr-o prietena a surorii mele , am facut cunostinta cu un detectiv particular.... ne-am intalnit si i-am cerut sa-mi faca rost de cat mai multe informatii publice, despre Lica Chitcan si Mioara Chitcan : unde au lucrat, care au fost si sunt afacerile lor, cum au ajuns la faliment, ce parteneri au avut , banii datorati etc. Desi, prietenele mele imi tot spuneau ca acel e-mail pe care il primisem de pe adresa mioarachitcan@yahoo.com nu este scris de o femeie, de o sotie, nu aveam dovezi nici ca ar fi scris de Lica , sau de altcineva. Ideea ca el si sotia, impreuna escrocheaza pentru bani, ramanea valabila.
 Iata e-mailul trimis de asa-zisa Mioara Chitcan si mai jos raspunsul meu:



Am avut sansa sa vad o copie a primei lui plangere de la politie impotriva mea....citind cate minciuni a putut sa scrie acolo, mi-am dat seama ca am de a face cu un  escroc, cu mult mai experimentat decat credeam eu   si trebuia sa fiu precauta. M-am hotarat ca trebuie sa fac ceva si sa am dovada ca Lica m-a escrocat sentimental, ca sa profite financiar. Daca el si Mioara escrocheaza pentru a castiga financiar, ei au un pact intre ei....stiu ca fiecare va folosi sexul pentru a obtine bani de la victima...dar oare cum ar reactiona Mioara sa stie ca Lica are sentimente pentru mine?? Din e-mailul primit, se pare ca nu era  deranjata  ca Lica a inselat-o, ba, a pus toata vina pe spinarea mea... Ca ei sa ramana impreuna, nu sexul cu o alta persoana ii deranjeaza, dar cum ar reactiona celalalt sa stie ca exista sentimente intre escroc si victima...??? Ma hotarasem sa ii scriu din nou Mioarei si de data asta sa ii spun si sa-i dovedesc ca eu si Lica ne-am conectat din nou, ca ne iubim si vrem sa fim impreuna si sa vad ce se intampla.....acum imi trebuiau dovezi!
M-am mutat in ultimile doua zile ale sederii mele la Onesti, de la apartament la hotel. Am ascuns camera de fotografiat/ filmat  printre haine si am apasat record inainte ca el sa ajunga in acea seara la mine la hotel. Habar nu aveam cat va sta, cata memorie am pe acel card si cat va filma....imi era frica ca aparatul va face un zgomot cand memoria cardului se va termina si Lica sa se prinda ca l-am filmat....cand a ajuns in camera, am sugerat sa command o portie de papanasi. Nu ii era foame....am insistat pana a zis da: asa ca am comandat o portie de papanasi si 100g de cogniac Alexandrion. Bingo! Aveam pe inregistrare comanda si urma sa am si factura hotelului cu data cand a fost facuta comanda....a urmat o seara pasionala ( sa fi fost de la cogniac ???) si plina de sex. Pe la 11 noaptea mi-a zis ca trebuie sa plece. M-am oferit sa-l duc cu masina si a refuzat...nu am insistat. Cum am inchis usa dupa el, am plecat sa vad ce se inregistrase....aveam in fatza ochilor absolut tot. M-am indreptat spre fereastra si am deschis-o larg....si ce sa vad??? Lica se urca la volanul unei masini si a plecat spre centura Onestiului... Cum??? Pai mi-a zis ca nu are masina??? Nu am putut vedea marca sau numarul masinii, era intuneric si eram la etajul 3....era o masina station wagon ( nu stiu cum se numesc in romaneste) si era de o culoare deschisa...si ce cauta spre centura??? El sta pe Postei si mi-a zis ca maica-sa il asteapta acasa!!!! Cand a ajuns la semaforul de la centura a facut stanga catre cartierul Mal....aveam sa aflu  mai tarziu,ca apartamentul Cristinei Cioca era la mal....un prieten de a lor, mi-a spus odata, ca Lica si Cioca s-au conectat intr-o toamna!!!!! Nu am dovada ca el era cu ea la acea data, dar sigur nu s-a dus acasa cum mi-a spus mie...... Deci minciunile si misterul se ingrosau....de ce atatea minciuni daca chiar ar fi vrut sa fim din nou impreuna???? Trebuia sa aflu adevarul si nu aveam decat 2 zile pana plecam la Bucuresti.

A doua zi am fost la alergat si am trecut pe la atelier. Acolo era si Romica Ifrim...il mai intalnisem de doua ori: in prima zi, pe Oituz cand am iesit cu Lica din parc, si a doua oara tot la Lica la atelier, cand m-au chemat sa traduc instructiunile de la o orga pe care o cumparase Romica Ifrim...Romica era la Lica in atelier. Nu am prea discutat....eu eram cu ochii pe geam si incercam sa caut masina cu care please Lica de la hotel in seara de dinainte....parca era un test: toate masinile parcate erau station wagon si 80% erau de culoare deschisa.....Dintr-o data una mi-a atras privirile: BC-28ART. Coincidenta??? Nu cred in asa ceva....28-ziua de nastere a lui Mircea, ART .....normal!!!!! Trebuia sa fiu sigura.

M-am intors cu vreo ora inainte sa inchida, cu sora mea si am asteptat sa plece acasa....urma sa ne intalnim la mine la hotel in acea seara. Eu si sora mea am stat si am asteptat sa inchida atelierul, fiecare plasata in directii diferite....era deja mijlocul lui Noembrie si pe la 6 era intunecat bine.... Inchide si se intreapta spre masina - BC 28ART...I-am zis sorei mele ca il voi confrunta cu adevarul in acea seara la hotel. Dar masina se opreste si Lica Chitcan intra la o brutarie sa cumpere paine. Impulsiva de fire, ajung repede la masina si cand da cu ochii de mine se  schimba la fatza....nu am apucat decat sa-i zic:" nemernicule! "ca m-a apucat si m-a strans puternic de incheietura mainii stangi. Atunci a aparut sora mea, care a salutat si de frica,fiind luat prin surprindere de prezenta ei, mi-a dat drumul la mana...m-a tot sunat la telefon, incercand sa se justifice ca nu trebuie el sa-mi dea raportul cand isi cumpara o lampa sau o patura.....este absolut imposibil sa argumentezi cu el .....Lia Gornoviceanu sub pretextul ca e Mioara, imi spunea ca si daca l-ar fi prins calare pe una, Lica Chitcan avea tenacitatea sa te convinga ca nu e ce vezi tu. La fel si amanta Lia, mi-a zis ca l-a confruntat de unde are toate cosmeticele pe care le folosea cand s-au intalnit, dupa plecarea mea din Bucuresti....A venit cu o 1001 de minciuni si nici cand i-a aratat ca s-a prins ca s-a intalnit cu mine si ca minte  pentru ca pe toate cosmeticele scria Made in Canada, nu a putut sa-l faca sa isi recunoasca minciunile...
Convorbirile telefonice pana tarziu in noapte nu au dus la nimic....in ochii mei era deja un om mic, un mincinos, un oportunist , un escros si un hot. Nu ma intereseaza ce pictor e, ce cantaret folk.  Ca om e un zero! Un barbat adevarat nu se comporta asa si nu reactioneaza asa!!!!! Imi crea scarba si dezgust si pentru tot ce mi-a facut, i-am spus ca lucrurile nu se vor opri aici! A doua zi , l-am sunat si i-am spus ca vreau sa-mi inapoieze cele 5 milioane imprumutate si de restul vom vorbi. Mi-a zis sa vin la atelier dupa pranz, ca abia atunci face rost de bani. Am ajuns acolo, am asteptat ( caci era un cuplu de batranei in atelier, cand am ajuns eu) ....dupa ce mi-a dat banii, i-am numarat si am cerut si tabloul pe care mi-l promisese....ce a urmat, a fost cea mai infricosatoare scena care mi s-a intamplat in toata viata mea . II multumesc lui Dumnezeu,  ca putea fi si mai rau si astazi sa nu mai fiu in viata si sa nu-mi cunosc nepotica.

voi continua.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu