joi, 26 martie 2015

Lica Chitcan-experienta bate inteligenta 8

Am promis ca atasez dovezi...azi mi-am gasit un pic de timp... Pentru ca nu m-a representat asa cum am convenit la sedintele cu avocata, am facut o plagere la Baroul Bucuresti. Cand , la intalnirile noastre mi-a spus  ca face parte din Baroul Bucuresti, am crezut ca are un birou si acolo si are cazuri si in capitala. Mi-a raspuns: "e doar un tertip ca sa pot activa la judecatoria Onesti, sotul meu fiind procuror in Onesti"...mi s-a parut suspicios, dar ce puteam eu face?? Deci, ea poate avea un caz, care poate fi judecat chiar de sotul ei, si nimeni nu vede asta drept conflict de interes????  Deci am scris la Baroul Bucuresti si le-am spus despre faptul ca nu inaintase dosarul, asa cum am convenit si ca, in acest caz doresc sa-mi primesc banii inapoi si sa imi caut alt avocat. Plangerea la Barou a fost ultima mea solutie, caci nu mai raspundea nici la telefon si nici la e-mail. Un alt lucru care mi s-a parut bizar, a fost faptul ca adresa de pe plicul pe care l-am trimis lui Chitcan cu scrisoare cu aviz de primire, a fost adresa ei personala, desi , se pare, ca are un birou pe Bulevardul Republicii, la sfat. Avocata, a depus dosarul, fara a plati suma necesara de inregistrare a dosarului, la o zi dupa ce i-am scris ca renunt la serviciile ei si ma voi adresa Baroului Bucuresti......Raspunsul Baroului Bucuresti a venit si includea si explicatiile ei.....in scrisoare, relata ca suma de 1400 de roni ( desi eu i-am dat 1500 si desi in e-mailul judecatoriei era 1431, nimeni de la Barou nu a cerut avocatei explicatii la discrepanta de bani...sa cred ca in Romania se lucreaza cu aproximatie!) avocata a spus ca ( negasindu-ma !!!!) i-a dat Mirelei Palimariu suma  sa mi-o inapoieze....binenteles ca totul era o minciuna. Prietena mea, care a fost partasa la discutiile mele cu Mirela, si pe care am inclus-o ca martora in scrisoarea mea catre Barou, a sunat-o pe Mirela Palimariu si a intrebat-o data stie de bani ...a spus ca nu stie nimic. Ce nu stie Mirela Palimariu este ca toata conversatia dintre ele a fost inregistrata....eu, la plecare ( ma reintorceam acasa, in Canada, dupa ce mi-a redactat scrisoarea catre Chitcan, i-am lasat lui Palimariu, 700 de roni sa-i dea avocatei drept cota parte din suma pe care urma sa o platesc pentru serviciile de reprezentanta  la judecatorie in acest litigiu. In raspunsul  ei la plangerea mea la Barou, a spus ca de fapt cei 700 de roni au fost doar pentru redactarea scrisorii!!!! 7 milioane pentru o scrisoare???? Pentru nici un ban dat, eu nu am primit chitanta cum ar trebui....prea s-au aparat una pe alta si de aceea zic ca prea miroase a complot. Avocata a fost foarte incantata sa-mi i-a cazul ( stiind foarte bine ca-mi permit sa platesc)..... schimbarea de tactica s-a facut dupa ce avocatul lui Chitcan , Victor Alexa , probabil a stat de vorba cu ea....am 80% intuitia ca daca ii vizitam casa avocatei, vom gasi unul sau mai multe tablouri de ale lui Chitcan !!!!! Cam asa stau lucrurile....o tara corupta , pe care eu singura nu pot sa o schimb....asa ca m-am axat doar pe povestea escrocheriei facute de Lica Chitcan.  Voi continua sa pledez pentru dreptate si fara conflicte de interese in justitia romana. Scrisori de protest impotriva coruptiei au fost inaintate atat la govern, cat si la Uniunea Europeana....dar asta inseamna timp....Unii inca se mira de ce atata effort pentru o suma relative mica , in comparative cu pierderile de sute de mii de euro avute de altii...Nu cred ca trebuie sa le raspund: daca vad asa problema, inseamna ca nici ei nu sunt total adepti ai adevarului si a-I  dreptatii si corectitudinii... faptul ca persist in a se face dreptate, nu inseamna ca sunt nebuna, cum zice Lica Chitcan , ci ca realizez ca renuntarea nu va duce la nici o schimbare.
Si inca ceva: Karma lucreaza ( karma mea...cum zicea Cristina Cioca) pentru ca Mirela Palimariu nu mai e profesoara la luceu Nadia Comaneci, s-a pierdut casa din satul Catolic si desi ea tot a incercat sa spuna ca e plecata in tarile calde pe o pozitie de professor, lumea can stie ca e pe o pozitie de ingrijitoare de batrani.....mai nou, si-a schimbat numele pe facebook, din Mirela Palimariu in ....Danya Martin-Peterson ???? :) :) Cristina Cioca, de ce nu o intrebi si pe ea , ce are de ascuns , asa cum m-ai intrebat pe mine ca nu postez sub numele meu pe facebook????

Mai jos este declaratia scrisa de mana lui Mirela Palimariu, la insistentele mele, pentru a a vea o dovada ca eu i-am dat avocatei cele 15 milioane si de la ea nu primisem chitanta:

Mai jos este scrisoare pe care mi-a redactat-o avocat Asavei si pentru care ea zice ca ar fi costat 7 milioane. Observati adresa ei, care e alta decat cea a biroul ei :

Mai jos este e-mailul primit de la judecatoria Onesti. Observati data. Avocata a depus dosarul dupa ce eu i-am spus ca voi cauta alt avocat. Nici macar nu m-a instiintat ca l-a depus...eu nu aveam cum sa apar la judecatorie, o data, de doua ori si neaparand ( nici eu si bineinteles, nici ea) Lica Chitcan castiga prin absenta!!!!!

Mai jos este decizia Baroul....descrepantele sunt evidente si am depus imedia o contestatie dar nu mi s-a mai raspuns.....







3 comentarii:

  1. Oameni si oameni''-'dau obrazul pt bani sau il vand pt bani'-'

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astea sunt romanii si inca o data mi se confirma ca aparentele inseala!!!

      Ștergere
  2. Oameni si oameni''-'dau obrazul pt bani sau il vand pt bani'-'

    RăspundețiȘtergere