luni, 9 martie 2015

Lica Chitcan-experienta bate inteligenta 6

Revin cu povestea inceputa..... In Romania spalarea de creier e atat de frecventa ca e aproape imposibil sa deosebesti adevar de minciuna, o vorba de incurajare, de o intimidare.... vorbeam cu mama mea si imi spunea, ca nici sa nu ma gandesc ca o batrana ca ea, poate merge la medic si pune intrebari...sau sa aiba tupeul  se indoiasca de ce spune medicul....s-ar trezi ca nu mai are doctor si  mai rau, toti  medicii vorbesc intre ei si nu ar mai trata-o nimeni!!!!! Posturile de televiziune iti umplu capul cu politicieni corupti...dar nimeni nu se intreaba: dar de unde au aparut acesti politicieni corupti??? Oare nu din randul cetatenilor corupti??? Ma cutremur cand aud " mai fura omul, dar asta a bagat mana pana la cot" Simtul civic e inexistent, daca se fac astfel de afirmatii. Discutam despre escrocheria lui Chitcan cu niste prietene...." trebuie sa admiti ca ai fost naiva si ai crezut aburelile lui!" Deci naivitatea se plateste, chiar se pare ca e condamnabila, dar escrocheria nu??? si escrocul nu au vina??? " El nu ti-a bagat mana in buzunar!" Curios, ca exact asa si-a motivat chiar Chitcan escrocheria..... Bine, bine, atunci de ce escrocheria "accidentul" este penal?? Ca doar acei escroci care te suna si iti zice sa dai bani sa iti scape fiul de la a fi trimis in judecata, ei nu ti-au bagat mana in buzunar si nu ti-au luat ei din buzunar banii, tu i-ai dat!!!!! Cati dintre romani, cand pleaca de acasa pe o perioada mai lunga de timp, lasa cheia la vecini??? Multi fac asta...ca se mai sparge o conducta, cine stie....si daca vecinul intra si iti fura din casa, intreb: este furt??? Ca, sincer, ai fost naiv si tu cu mana ta i-ai dat cheia!!!!! Astfel de gandiri s-au format in timp de la atatea spalari de creier.....tot asa, escrocheria in sine, devine ne-penala, cand victima are bani, nu-i asa???? Tot din cauza spalarii pe creier, daca cineva, mai cu seama unul/una cu bani, continua sa ceara sai se faca dreptate, atunci, este nebun/a, sau  este dus/a cu capul, nu-i asa???? Cu o astfel de mentalitate, nimic nu se va schimba in Romania, simtul civic, respectul celui aproape, dispare cand o persoana nu are nimic de castigat din acea circumstanta....

Intotdeauna am avut intuitia, ca Lica Chitcan nu ar fi putut sa profite atat de mult de femei, daca nu ar fi avut prieteni apropiati care sa fie de aceeasi spetza ca el....dar, recunosc, ca Lica Chitcan poate foarte usor sa profite si de naivitatea, sinceritatea si bunavointa prietenilor..deci, ramane de aflat daca prietenii lui sunt complici la escrocheriile lui, sau naivi si creduli la ce spune el, fideli prieteniei lor. Exista si varianta ca, Lica Chitcan sa manipuleze situatia folosindu-se de prieteni, fara ca acestea sa fie direct partasi la escrocheriile lui. Cum spuneam in postarea anterioara, i-am scris  prietenului lui, Florin Porumb. Sincer, il consideram pe Florin un prieten..conversam pe messinger, mi-a cerut prietenia pe facebook, doar ne intalnisem cu el la Cap Aurora in vara,  si parea foarte fericit ca prietenul lui de suflet, Lica Chitcan, si-a gasit, in sfarsit, femeia dupa care tanjea de ani buni ( asta e ce mi-a afirmat chiar Florin in timpul unei cine pe care am luat-o toti trei)!!!!!
Florin Porumb nu mi-a raspuns imediat la e-mail, desi il  vedeam ca intra pe messinger frecvent. Mi-a raspuns abia dupa vreo luna si jumatate ( invocand ca a fost ocupat si nu a a vut timp sa-si citeasca e-mailurile) 



Atunci, l-am crezut....I-am trimis si amenintarea cu moartea pe care Lica Chitcan mi-a trimis-o intre timp, si i-am cerut ajutorul , ca un prieten, in povestea asta......Redau mai jos e-mailul primit de la Florin Porumb ( citind e-mailul, am crezut ca de fapt Florin e folosit de Lica....atunci, am inteles ca Florin chiar il considera un amic bun, ca Florin nu  ar aproba comportamentul lui) .  I-am scris...i-am spus , ca trebuie sa aflu adevarul despre Lica.  Nu prea i-a convenit  lui Florin ca fac sapaturi....ii era frica de ce as putea afla...din cate am aflat cu mult mai tarziu, am inteles ca o cunostea bine si pe amanta din acelasi timp, Lia Gornoviceanu din Craiova....ba chiar conversa periodic cu ea... cand mie imi spunea cat de fericit arata Lica Chitcan sa si-a reintalnit prima iubire, Florin Porumb stia ca Lia Gornoviceanu asteapta vesti de la Lica, stiind de la el ca e plecat in Italia sa-si viziteze fiul....ce prieten adevarat e acest Florin!!!. Iata ce mi-a raspuns el:




Acum va las sa trageti voi concluzia.....Ce fel de om este Florin Porumb??? Cam, zi-mi cine iti sunt prietenii sa iti zic cine esti...Complicitate sau naivitate?? 
Am facut "screen save" ca sa nu fie dubii ca nu postez exact cu au fost primit aceste e-mailuri... Voi continua cu complicitatea lui cu alti "prieteni" cand am hotarat sa il dau in judecata....
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu