vineri, 31 ianuarie 2014

Doua cu o lovitura....


 
 
In una din discutiile mele cu Lia de prin iunie/ Iulie 2012, imi povestea de meticulozitatea cu care a analizat pozele aparute cu Lica si Cristina Cioca si activitatea lui pe facebook. Lica s-a afisat la o lansare de carte, la Bacau, cu Cristina Cioca si poze de la eveniment au fost trimise de o anume Mioara B. ( Bilutza, Banutza…..cam asa ceva, nu mai retin exact numele, dar ma pot uita pe conversatie si o pot posta in viitorul apropiat) Aceasta Mioara B. era/este o prietena de a lui Lica ( folosesc cuvintul “prietena” cu indulgenta cu care il foloseste chiar Lica) si cu care Lica ii facuse cunostinta Liei. Eu am tras concluzia ca aceasta femeie a trimis pozele pentru ca era geloasa pe Lia si relatia ei cu Lica…..in schimb, de la inceput,Lia mi-a tot spus ca intuitia ei e alta: ca, ea simte ca pozele acelea au fost puse cu un alt scop si Lica stia de ele…..nu prea am inteles de ce sustinea asta cu atita vehementa. Apoi , am crezut ca e mina Cristinei Cioca, sa ii arate Liei ca ea e cu Lica……desi Lia avea o impresie foarte urita despre Cristina, in urma a tot ce aflase despre ea, nu a sustinut niciodata ca ea ar fi cea care a avut idea cu pozele. Imi tot spunea ca aici a fost mina lui Lica…..pai de ce ar fi pus Mioara B. pozele, cind tocmai ea, a fost cea care ii spusese Liei cit de fericita trebuie sa fie Lia, ca Lica o iubeste atit de mult si ca se poate vedea in ochii lui atita dragoste pentru Lia…???..Mai mult, cind Lia l-a confruntat cu pozele primate, Lica a negat cu vehementa ca intre el si Cristina Cioca ar fi vreo relatie: ba ca s-au dus impreuna in Bacau sa cumpere o chitara pentru fica Cristinei,ba  ca-i doar o femeie care cinta si care i-a promis ca-l va ajuta…..ca intre el si Lia nimic nu s-a schimbat si ca abia asteapta sa petreaca concediul impreuna in urmatoarea luna….
La acel moment nu intelegeam nici eu , nici Lia absolut nimic…..dar impreuna, amindoua am inceput sa intelegem “jocul” pe care il juca Lica. Intuitia Liei a fost corecta. Lica a vrut ca Lia sa vada acele poze de la lansarea de carte din Bacau de pe 8 Iunie…..si cu asta, Lica “omora doua muste”: 1. Ii dadea Cristinei confidenta ca relatia cu Lica e serioasa si deci poate sa “bage bani “ in el….2. Lia, din gelozie si disperare, i-ar fi “imprumutat” mai mult ca Cioca, doar ca Lica sa scape de Cristina. Deci, oricum o dadea, Lica era invingator….din punct de vedere moral, mai jos de atit nu se poate, dar genial din punct de vedere al unui escroc. Doar ca, Lia, a realizat repede ce se intimpla si nu a sarit sa “cotizeze”, ba mai mult , i-a cerut inapoi si banii pe care ii imprumutase lui Lica pina la concediul care ar fi urmat sa-l petreaca impreuna. Cea care a muscat, a fost Cristina ( banii pe care Lica i-a restituit Liei, probabil i-a luat de la Cristina) Asa se explica si faptul ca Lica a tinut cu dintii sa pastreze relatia cu Lia pina pe la sfirsitul lui Septembrie, adica pina cind Cristina a vindut apartamentul si Lica a primit o suma considerabila…..
Dar, asa cum am scris si in postarea anterioara, Lica face tot sa-si tina” sursa de venit” cit mai geloasa, sau cum spune Lia” intinsa ca un arc” gata sa “doneze” si sa sara la nevoile lui. Daca Cristina ar fi fost convinsa sa Lia a renuntat la Lica, oare ea ar mai fi fost atit de saritoare si de….”generoasa”???  de tigroaica??? Si daca pentru mult timp atit eu , cit si Lia am crezut ca unele conturi de facebook ar fi ale Cristinei, in timp , am inteles amindoua, ca de fapt sunt ale lui Lica. Probabil, explicindu-i Cristinei ca de fapt, acele conturi sunt ale Liei, pentru ca inca il vrea inapoi…..asa se explica contul Carmen Balan, care l-a inceput avea tablouri de ale lui Lica si care apoi i-a cerut prietenia Liei, dar si Cristinei….apoi a aparut contul “floare de Colt” ( o melodie de suflet cantata de Lica Liei, de ziua ei ) si culmea cu o data de infiintare 8 Iunie….Asa a tinut-o Lica pe Cristina intinsa ca un arc pina cind femeia a “cotizat “ tot, pina si propria masina…….
Acum un capitol important este ce voi putea afla de la acea Paula…..asa ca pentru urmatoarea perioada postarile mele vor fi mai rare, pina adun toate informatiile necesare. Multumesc tuturor pentru incurajari si mai ales pentru informatii.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu