vineri, 17 ianuarie 2014

Naiva sau oportuista???


Ieri, Lica Chitcan comenta la aceasta postare:
 
Fara comentarii!!
 
  • Lica Chitcan dar macar sa ne luam bacu..despre asta este vorba ..
 
 
Oare se refera la faptul ca fica Cristinei Cioca nu are bacul luat??? De ce isi face el griji cind pe propria mama nu o intereseaza??? Intr-o conversatie cu Cristina Cioca, la inceputul anului 2013, imi zicea ca fica ei e frumoasa si o sa se “descurce” ….ce noroc de ea ca nu trebuie sa mai plateasca pentru facultate….Eu am rupt din mine sa-mi tin fetele in scoli. Una si-a luat teza de doctorat la 28 de ani si e profesor universitar, cealalta e avocat cu o firmamare internationala. Ca mama, cred ca si fetele mele sunt frumoase, dar multumesc lui Dumnezeu ca nu sunt atit de frumoase ca ale Cristinei Cioca, sa se marite  si sa devina si mame pina la 21 de ani!!!!  Copiii invata de la parinti sa “se descurce” ….probabil tot pe “frumusete” s-a bazat si ea de a ajuns pina la diriginte de posta…..dar karma lucreaza si acum nici somaj nu are ( din cite am inteles din documentele de pe site-ul tribunalului Bacau) Acum lucreaza la atelierul lui Lica…..care e sub executare silita pentru neplata datoriilor de chirie….Dar ce conteaza???? Lica o urca pe scena, o va face vedeta!!!! Cind i-am spus Cristinei ca ficele ii va urma exemplu, mi-a reprosat ca ale mele vor fi “ucigasi de soti” ca mine….ea nu ma cunoaste, nu stie nimic despre mine si viata mea ( eu cel putin am sansele sa aflu tot desprea a ei) dar afirma ce afirma, pentru  ca asta i-a spus Lica. Cu toata  educatia mea in psihologie, sunt inca incurta: este naiva sau oportunista???  Daca adaugam ca, in perioada cit fica cea mica locuia cu ea , si-a dat fostul sot in judecata pentru 250 de lui lunar, am zice oportunista…..dar fata s-a mutat de la ea si spre norocul ei, neavind venit, nu are cum sa plateasca pensie!!!! Daca se dovedeste ca asculta de Lica orbeste, as zice ca-i naiva…..ca a gasit motive si modalitati de a scapa de fice si a petrece cit mai mult timp cu concubinul Lica Chitcan, e oportunista……probabil ca se vede femeie de pictor important. Pai toate stim cum  abureste Lica si cit de important se crede….primul lui e-mail a fost cu o fotografie cu Alexandra Nichita ( adica , uite ce cunoscut sunt eu!!!!) am aflat recent, cit a insistat el sa se vada cu Alexandra Nechita cind a fost in vizita in tara… credeti ca pentru pictura??? Nici vorba!  Lica nu le are cu impresionismul din pictura Alexandrei, dar este impresionat de faima ei….o poza cu ea si cite amante il cred marele talent nedescoperit ( cam asa mi s-a caracterizat mie intr-un e-mail, sa-l gasesc si il postez!)!!!!!

Deci Cristina , in naivitatea ei, desi o sa devina mamaie la doar 43 de ani, chiar crede toate aburelile lui Lica. Oi fi eu de moda veche tovarasi, dar nu as accepta sa am in lista mea de prieteni pe fosta amanta a celui carui  i-am facut casa si l-am primit in ea ( si nu zic sotia, mama copilului lui!!!! Zic amanta) ma rog, poate crede ca asa tine ochii pe Lia…..dar oare si stie ca Lica si Lia inca tin legatura prin contul Olguta Nouveau???? Naiva sau oportunista??? Timpul va decide…….

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu