duminică, 26 ianuarie 2014

Tigroaicele lui LICA CHITCAN....


Intr-unul din e-mailurile de la inceputul relatiei, Lica imi scria cum s-a schimbat el: din “pampalaul “ care a fost pe vremea adolescentei, a invatat sa fie rabdator si, cica , mai intelligent. Ei, aici a grait adevarul. Din toate analizele facute, Lica a invatat repede ca daca “zapacesti” femeia cu atentie si cuvinte frumoase, el poate avea lumea la picioare…..Un astfel de barbat, care cu o raceala calculata isi asteapta” profitul muncii”, nu poate iubi in adevaratul sens al cuvintului. Cum spunea unul din fostii lui prieteni, “Lica  se crede pe scena, el joaca un rol”. Stiu din spusele lui Lica, ca s-a casatorit cu Mioara din convenienta …casatorit, a putut primi un apartament urgent si a putut sa se mute din tensiunea care era in familia parintilor datorita divortului lor; in plus, el nu avea service, fratele Milica, desi muncea, avea rate, maica-sa nu avea sercici, dar Mioara lucra in comert J …pe atunci, in anii ’80 era un mare avantaj !!!…… Lia, i-a dat, tot cu imprumut bani chiar de la prima intilnire si l-a ajutat periodic cu vinzarea de tablouri in Craiova…..de mine, stia de la parintii mei ca am o afacere, deci potential de unde sa ceara…..Cristina Cioca i-a platit din datorii si i-a facut casa…..si sa nu uit de tanara doctorita stagiara de la Helegiu ( parca asa se cheama satul unde el a lucrat aproape un an ca professor suplinitor de desen si unde a cunoscut-o pe acea femeie de care aflase si Mioara)  Oare trebuie sa spun avantajele de a avea o amanta doctorita???  Nu stiu INCA nimic de o fosta amanta,o tinerica, aproape copila, cam prin ’96 si care era doar cu citiva ani mai mare ca fiul lui….o cheama Paula.Mioara a aflat si de acesta,era pe vremea cind avea un bar si unde noaptea Lica se intilnea cu Paula. Aflind toata povestea, Mioara a prins-o odata in bar si i-a turnat whisky-ul in cap in fatza lui Lica. As vrea sa aud de la ea care a fost relatia de atunci cu Lica Chitcan….dar am convingerea ca si acolo Lica a avut  avantaje materiale….Sper sa aflu mai multe de la ea, de la un fost prieten de a lui Lica, sau chiar fostul partener de  afacere cu barul. Acest partener, a renuntat la parteneriat cind a vazut ce fel de barbat e Lica si a preferat sa nu se bage in casnicia lui cu Mioara, mintind pentru el, asa ca barbatii….

Cu exceptia acestei Paula, de care nu stiu prea multe, stiu ca Lica le-a cistigat pe celelalte printr-o atitudine de …..milog! Da, am zis bine, caci cu cele cu care am vorbit, le-a fost mai mult mila de el, decit indragostite de el…..Imi aduc aminte, cu ce haine jerpelite a venit la Bucuresti, impachetate intr-o plasa de pinza…..mi-a fost rusine sa intru, insotita de el, intr-un restaurant de lux ( ca sa nu mai vorbesc de manierele de masa….si ca se sterge la gura cu dosul palmei!) Am aflat ulterior ca Lia chiar i-a cumparat haine: pulovere, camasi si pantaloni ( imi spunea femeia ca i-a cumparat chiar o pereche de pantaloni de piele….cu care l-am vazut apoi in niste poze cu Cristina Cioca)

Odata ce vedea ca iti este mila de el si ca il ajuti, Lica te coplesea cu vorbe frumoase ( pentru ca stia ca poate scoate de la tine diferite avantaje material) si trebuia sa fie sigur ca “ te are sub control” Din spusele Liei si al Mioarei, romancele sunt ca niste tigroaice cind stiu ca o alta femeie este interesata in barbatul lor. Adica, nu conteaza daca tipul e bun, rau, curvar, sarac, urit….si Lica a invatat  de timpuriu ca o femeie geloasa e cel mai usor de manipulat! Asa ca, pe idea” stii, iubitica, eu te iubesc doar pe tine, dar cea dinaintea ta e innebunita de dragoste dupa mine…nu e vina mea” Asa ca , iubita prezentului, va face totul sa ii arate ca e Ea cea care il iubeste mai mult. Pe idea: doua se bat si gigolo de Onesti, cistiga!!!

Asa se explica ca Mioarei ( desi tanar casatorit, ii spunea cit de mult m-a iubit pe mine si eu pe el, si plingea cu fotografia mea linga el) Liei i-a spus cit de mult a iubit-o el pe Paula si ea pe el, Cristinei cit de mult l-a iubit Lia ( atit de mult ca s-a dat drept Mioara in conversatiile cu mine doar ca eu sa nu ajung la Mioara si sa o dezechilibrez, ca Mioara ar fi nebuna, ha, ha J ) Aceasta declarative este intr-o conversatie dintre mine si Cristina care e deja postata….iata ce-mi scria mie cind l-am  intrebat de alte relatii ( pentru siguranta sanatatii mele, trebuia sa stiu adevarul)

Popa Liky

To Me

Mar 21, 2010

doina , imi pare rau ca nu reusesti sa ma reperezi in imaginatia ta, dar trebuie sa accepti ca adevarul despre mine este cel care ti-l spun eu nu cel pa care il astepti tu...te exprimi ca si cum eu am zis ceva ..ce defapt nu am zis..nu am zis nimic de faptul ca  tu ai cunoscut un singur om in viata ta sexuala..mi se pare doar bizar..valorile morale sunt cele care le stabilesti tu despre tine si cele care le stabilesc eu despre mine..avem libertatea de a trai viata asa cum ne-o simtim fiecare..incerci sa-mi rastalmacesti cuvintele si nu este corect..eu incerc sa spun doar ce simt ..asadar nu te folossc si nu te speculez in nici un fel...vorbim amical si se poate intampla sa nu corespundem intru totul dorintelor celuilalt..dar viata ne-a schimbat, suportam consecintele... o fata frumoasa ca tine incorsetata de prea multa moralitate si atat de familista imi pare putin frustrant..tu ai frustrari pe care eu nu le cunosc si deasemeni eu...nu suntem perfecti, si daca te-as reconstrui te-as face la fel...."daca tu ai disparea si din rasu-mi si din plansu-mi te-as face in sinea mea , te-as cladi din mine insumi".. bunul simt m-a invatat  sa respect felul de a fi a fiecarui om de langa mine chiar daca nu corespunde principiilor mele...asadar iubita mea, eu nu incerc sa speculez numic si mai ales sa te schimb..dar nici nu ma voi schimba , si chiar daca as face-o n-as sti ce sa schimb..as putea gresi sa fie mai rau..si chiar e prea tarziu !!

 

Popa Liky

To Me

Mar 21, 2010

niciodata nu am reusit sa comunicam foarte deschis ,deaceea ni s-a intamplat, sau nu ni s-a intamplat ce trebuie..as fi vrut sa stiu ca atunci cand eram copii ti-ai fi dorit sa faci sex cu mine si cum este firesc chiar sa se intample, dar ai avut mereu aceeasi atitudine distanta si plina de moralitate care mi-a amputat vointa..mi-era teama sa si incerc , acum nu mai am aceasta teama ..am pierdut odata totul ,adica pe tine , ce-as mai putea pierde ??
intre timp, viata mea a avut tot felul de cotituri ,unele dictate de imprejurari..asadar mi se pare straniu ca dupa niste ani tu sa ma intrebi daca au mai fost femei in viata mea si cate ..au mai fost , femei frumoase care au considerat ca si o simpla aventura cu mine merita luxul adulterului...eu nu aveam ce pierde …….

 au fost femei care chiar au vrut sa aiba un copil cu mine , mi-au spus-o in fata ..desigur le-am evitat si am refuzat ofertele ..n-as fi suportat presiunea psihica..as vrea sa stiu ,de fapt tu acum ce gandesti ce ti-ai dori, daca ti-ai dori ceva ?..probabil daca stiai ca nu o sa mai gasesti adolescentul naiv si prea sensibil ai fi renuntat sa ma contactezi..oricum eu nu-ti mai pot afecta existenta in nici un fel..vorbim iubito , doar vorbim..

 
Vorbind cu Mioara, am aflat tirziu ca aceste “relatii “ se intimplau in timp ce era casatorit. Deci: “nu avea ce pierde”???? Ce credeti ca a simtit Mioara cind a citit acest e-mail?? Sau cel de mai jos:

Popa Liky

To Me

 Apr 4, 2010

stii la ce ma gandesc acum ? la ce atitudine ai tu fata de aceasta prietenie...imi pari atat de fireasca si hotarata incat ma simt un pic dezarmat...nu esti fata aceea, esti o fata superioara si foarte destupata..asta ma lasa si pe mine sa ma comport in limite rezonabile mai putin plictisitoare..nu ma mai consum sa incerc sa fiu cumva numai sa iti placa ..sunt eu si atata...faptul ca vrei sa iti pui la incercare imaginatia erotica este fascinant si te astept, dar mai curajoasa putin..este vorba de noi doi si nu sunt limite..nu este nimic desuet si nelalocul lui...odata va trebui sa stai dezbracata in fata mea si eu sa te mangai , sa te sarut, sa fac ce vreau cu tine ..sa te tin in brate strans sa te simt a mea si sa intru in tine..si apoi timpul sa se opreasca in loc...si sa se repete aste in diferite moduri dar cu acelasi deznodamant...nu m-as satura ...as ramane asa si tu ai fi medicamentul meu de dragoste de viata...tu ai fi visul meu implinit...tu esti visul meu ...de aceea mai mult te iubesc !!

 

Sa fiu tigroaica dupa un barbat ca Lica Chitcan??? Nu, multumesc. Traita 35 de ani  intr-un alt sistem de gindire, mi-a aratat ca un astfel de barbat nu merita nici mila pe care o cerseste. Daca nu era vorba de banii furati, as fi aplicat zicala: cind vezi un nebun , sa-l ocolesti…..Doar ca Lica Chitcan are cistiguri inseminate , prefacindu-se nebun…..

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu