joi, 1 august 2013

Mesaj pentru LICA Chitcan


Lica Chitcan, un tupeu mai mare ca al tau nu am vazut la nimeni.....cum iti permiti sa ii ceri fostei sotii "sa fie atenta ce vorbeste cu dementa de Doina"???? Ai torturat-o psihic timp de 32 de ani pe Mioara....Ti-a dat divortul, desi avea un dosar plin de dovezi ale infidelitatilor tale, ai dus-o la sapa de lemn si ai mincat toti banii pe care ti i-a trimis din Italia si acum tot tu ai tupeul sa o ameninti sa nu vorbeasca cu mine??? Stii ca Mioara e o femeie serioasa, cinstita si tot ce am vorbit si am inregistrat este adevarul....dar nu "adevarul " pe care tu l-ai tot imprastiat prin oras. Ai avut intotdeauna grija ca tu sa iesi bazma curata si cel fara nici o vina....Lumea se va convinge ca esti un ESCROC si eu lupt pentru adevar.....Mi-ai terfelit numele si memoria sotului meu, cum ai vrut tu, fara nici o jena, fara scrupule....am rezistat si lumea va vedea cine e nebunul.....Doar un dezechilibrat psihic poate avea atit tupeu....Cita spalare pe creierul Cristinei ai facut de ea nu poate vedea ce fel de om esti??? oare ii va trebui tot atit cit Mioarei sa vada si sa aiba curaj sa te indeparteze ca pe o masea stricata si urit mirositoare??? 
Am crezut ca am terminat romanul, dar voi schimba finalul,ca atit tupeu si egoism, e intilnit doar la Hollywood..... asa ca poate ar fi mai profitabil un scenariu de film.

Un mos la 54 de ani cu atit tupeu....absolut de nedescris!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu