vineri, 2 august 2013

Conversatii cu Mioara Chitcan







Asa cum am promis voi atasa alte dovezi.....mai jos veti gasi o scrisoare de la Western Union cu suna tranzactiilor pe care eu le-am facut pe numele Lica Chitcan. Toate sumele au fost imprumuturi pentru atelier in care noi urma sa fim parteneri ( daca eu m-ai retras, Lica mi-a promis, chiar arata ununul din e-mailluri postat aici pe blog, ca poate imprumuta pe apartament 5000 de euro si imi va achita imprumutul Atasez si convorbiri cu Mioara facute in Noembrie, 2012 cind am vizitat-o la ea acasa in Italia.Stiam ca doar Mioara, sotia lui de peste 30 de ani poate sa-mi dea raspunsurile necesare. Am gasit in ea o femeie plina de caracter, mult prea intelegatoare si de care calitate Lica a profitat la maxim.Suferinta interioara, psihica a acestei femei, este de nedescris. Am ramas prietene si vom ramine prietene, desi Lica , chiar si acum doua zile a sunat-o si incearcat sa o ameninte sa nu mai vorbeasca cu mine.  Imi cer scuze ca aceste prime inregistrari sunt mai greoaie....dar urmatoarele sper sa fie mai bine. Viata Mioarei, a fost un calvar, si va veti convinge de asta din relatarile ei. Fiul lui Lica, un barbat sensibil, a ramas si va ramane linga mama lui si am ramas profund impresionata de apropierea dintre el si mama lui si se grija care i-o poarta. Lica nu merita un fiu ca el!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu