marți, 27 august 2013

LICA CHITCAN si prietenul lui de intimidare

Chiar ma gindeam cit va dura pina cind Florinel Plantos va incepe din nou cu articolele lui, in blogul lui....Iata mai jos ultima lui ..creatie.
Lica Chitcan nu mi-a trimis si nici nu mi-a aratat o singura dovada ca ar fi incercat sa-mi dea banii inapoi ..chiar si in rate. Dupa toate dovezile mele de pe blog, vad ca povestea e schimbata si se admite anumite evidente....e bine. Dar la chestia cu detective, psihopatie, mai au de lucrat.
Cred ca Florinel Plantos nu a fost informat correct in legatura cu e-mailul cu casa....eu si Mioara ( fosta sotie a lui Lica Chitcan) ne-am batut joc de el....in casa urma sa stea el cu ma-sa, mama mea , Lia ( cealalta amanta) si Mioara fosta sotie. Zau, daca  Lica Chitcan ar fi normal si nu s-ar considera barbatul fatal, ar fi inteles de la inceput ca ne batem joc de el si asta pentru ca banii dar  mai ales casa pe care o are Cristina Cioca este in joc....
 Lectura placuta si mai multe informatii si dovezi in curind.
Contrar lui Florinel plantos, eu trebuie sa muncesc sa-mi mentin milioanele :)))

Ma bucur ca ati intrat aici sa cititi despre Chitcan. Si-a agresat sexual fiica vitrega si acum are dosar penal . Nevasta actuala , Cristina i-a facut dosar de evacuare din casa ei. De aia e asa de turbat....BOSCHETAR!




 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu