duminică, 11 august 2013

LICA CHITCAN si munca lui extenuanta :)))


Probabil ca multi se intreaba cum de am inregistrat convorbiri si cum de am pastrat absolut tot….E foarte greu sa lupti cu un om care in dezechilibrul lui, are o explicatie si un raspuns pregatit pentru orice. Unele raspunsuri sunt chiar plauzibile. Daca eu nu as fi vorbit cu Lia, amanta cu care m-a dublat in perioada Martie, 2010- Noembrie, 2010 multe din raspunsurile lui ar fi parut normale. Doar cind pui povestea si mai ales amanuntele cap la cap, realizezi cit  minte.

In discutiile mele cu Lia, ea stia de la Lica, ca intre mine si el a fost doar o amicitie si eu l-am rugat ( ba chiar l-am platit sa-mi conduca masina).... ca eu sunt bolnava, ca iau un pumn de medicamente , ca sunt urita si complexata de cum arat si ma imbrac doar cu fuste pina in pamint, sa-mi acopar picioarele….atunci, i-am trimis Liei lista de …vitamine pe care trebuie sa le iau, caci sunt anemica si totodata fotografii , facute de el, si nu in fuste lungi, ba chiar scurte. I-am aratat contractul de inchiriere a masinii si a putut sa vada ca e cu cutie hidramata, deci nu am avut  nevoie de cineva sa o conduca…sofez de 33 de ani. Cind Lica a vorbit cu mama mea, i-a spus ca eu inventez amante, ca el nu a avut si nu are amante, ca el si Mioara muncesc din greu sa poata sa se descurce. A trebuit sa ii telefonez Liei, ca mama sa-I auda vocea femeii pe care el zicea ca eu o inventez. Mie mi-a spus ca Mioara e o betiva si ca fiul lor a ales sa sta in Italia ca sa “tina ochii “ pe ea. Am tinut sa o cunosc pe Mioara ,sa ma conving ca nu-I nimic adevarat din ce mi-a spus el. Mie si Liei ne-a spus ca ( virgula) chiria la atelier era de 5 milioane pe luna, dar Mioarei i-a spus ca e de 15 milioane pe luna….Cind l-am confruntat si i-am spus ca masina e luata pe banii furati de pe cardul meu, mi-a spus ca banii provin din vinzarea unui teren la Piatra Neamt care era al mamei lui. Mioara mi-a spus ca nu exista asa ceva!! Cind a venit sa se intilneasca cu mine la Bucuresti, i-a spus Liei ca pleaca in Italia sa-si vada familia si cind imi spunea ca pleaca la Bucuresti sa faca nu stiu ce inregistrari, pleca  de fapt, sa se intilneasca cu Lia.

Cind vorbeam cu Lia, situatia era comico-tragic: ea imi spunea weekend-ul cind s-au intilnit, eu cautam si vedeam ca mie imi lipseau e-mailuri in acele zile ( in mod normal primeam 4-5 e-mailuri pe zi!!)

Situatia s-a cam complicat pentru Lica, cind in August 2010 a venit Mioara acasa. Saracu’ trebuie sa fie fost foarte extenuat J si iata de ce:

-7:30-8 dimineata, pleca la atelier si imi scria mie e-mailuri

-9-9:30 o suna pe Lia si vorbeau 1-2 ore

- pleca sa o duca pe Mioara la dentist

-se intorcea la atelier si pe la ora 13 ma trezeam eu ( 6 dimineata la mine!) asa ca vorbea pe skype cu mine 1-2 ore

-se facea ora 15 si pleca sa o duca pe Mioara acasa de la dentist si se vaita cit de obosit si cit a muncit el…

Se intorcea la atelier, vorbea cu Lia alte 1-2 ore la telefon  si apoi cu mine pe skype si imi trimitea e-mailuri de noapte buna….

Si acest “program” a continuat cam o saptamina!!!!

Sincer, trebuie sa fi fost tare obosit, sa nu uitam ca avea atunci 51 de ani!……si pe toate 3 ne saruta

“pe buzite si pe ochisori”  


Daca eu nu pastram tot si nu as fi avut sansa sa vorbesc cu Lia si Mioara, am mai fi aflat noi 3 toate acestea??? Acum intelegeti de ce pastrez tot si de ce el tot spune ca sunt nebuna si paranoica??

Oricum, am ajuns toate 3 la o concluzie: pe asta si daca il prinzi “sandwich” cu o femeie si tot iti zice ca “ nu e ce se vede” si ca “ adevarul e cel care ti-l spun eu, si nu ce vezi tu”!
Iata si o fotografie, facuta de el, la ce fel de fuste purtam....
Ati fi crezut vreodata ca un om la virsta lui poate minti atit??? Eu sincer , nu!!! Dar ce am scris aici e doar o mica parte....mai sunt multe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu