luni, 12 august 2013

LICA CHITCAN- si prietenii lui...

Se pare ca Lica s-a folosit intotdeauna de cei din jurul lui...nimic altceva nu primeaza pentru el, decit starea lui de bine. E obisnuit sa -i foloseasca pe toti, ca  sa-i fie lui bine: fiu, sotie, prieteni, amante.  Redau mai jos o mica conversatie intre noi doi, de prin septembrie 2010 in care vorbea de santajele mele, cind el defapt el  era cel care santaja.....oare cu ce il are la mina pe bunul lui prieten Valeanu??? Eu stiu de la Lica de niste intimitati destainuite lui de Valeanu si probabil l-a santajat cu asta, altfel nu-mi explic cum ar sari cineva sa-l apere pe Lica Chitcan, sa-i salveze reputatia si familia....doar daca in acelasi timp trebuie sa si-o salveze pe a lui ....si uite asa am inteles cum "se ajuta barbatii intre ei" ..asta inseamna prieteni in cartea lui Lica Chitcan.

doinamoscu: ma faci sa rid
ccostaceov: bine iubito mai am cat vreau eu ...si eu rad acum..
doinamoscu: daca nu m-ar durea atit de mult chiar ar fi haios
doinamoscu: ca vorbesti fara sa ai dovezi, dar asta se obisnuieste in romania
ccostaceov: si te astept, voi fi pregatit...oricand pentru tine...si am atatea dovezi ca ai sa fii mandra de mine..
doinamoscu: am sa vorbesc cu mircea el e mai cerebral
doinamoscu: foarte bine, nu am ce pierde
doinamoscu: daca-i bilci, bilci sa fie
ccostaceov: am vorbit cu valeanu , cred ca deja a vorbit cu gansca..mi-a spus sa-i trimit tot ce am si le da unde trebuie ..barbatii se ajuta intre ei..
ccostaceov: sa fie
doinamoscu: pai nici o problema, chiar nu ma deranjeaza.....toti stiau ca eu si nick nu eram in cele mai bune relatii
doinamoscu: sa nu uiti de bani
ccostaceov: dar de amenintari si santaje stiu parin tii celor de la sala ta ?
doinamoscu: dar e ok, am facturile si cel de la card
ccostaceov: deja am uitat de bani..despre ce bani este vorba ?
doinamoscu: chiar esti fraier daca crezi ca-i intereseaza pe cei de la sala
ccostaceov: sa vedem..
doinamoscu: pai da
ccostaceov: cei din comunitate spun ca ii intereseaza ..
ccostaceov: glumesc nu fac nimic inca ..doar te testez..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
doinamoscu: nu stiu cit sa rid de naivitatea ta, poate tot atit cit ai ris tu de a mea
doinamoscu: cind vine vorba de iubire
ccostaceov: stiu ca sunt pierdut , dar te voi pierde si pe tine..stii ca altadata...impreuna, totul impreuna ..
doinamoscu: si atunci si acum ne-am despartit din aceleasi motive

si redau si o convorbire Skype intre mine si Lia ( amanta cu care ne-a dublat) cam cu acelasi fel de parere despre cum se comporta Lica Chitcan. Atita prefacatorie nici la Hollywood nu am vazut!!! Propuneti-l pentru un Oscar si nu presedinte al artistilor plastici la Onesti....dar ma rog...tot un fel de artist se cheama....doar ca rolul lui se joaca la Socola!
 

3 comentarii:

  1. "am vorbit cu valeanu , cred ca deja a vorbit cu gansca..mi-a spus sa-i trimit tot ce am si le da unde trebuie ..barbatii se ajuta intre ei.." - total neadevarat!!!!
    "Gansca" nu se baga in mizerii d'astea, iar Lica ("valeanu")e prieten destul cat sa stie ca n-ar fi avut niciun succes venind cu astfel de cereri la Doru ('gansca")!
    Am mai spus-o de-atatea ori si-acum repet: daca nu vreti sa incheiati razboiul asta (care nu face bine nimanui), macar incetati sa-i tarati pe cei care n-au nicio vina in el!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aviz persoanelor implicate in aceasta melodrama de tip balcanic:
    Imi rezerv dreptul de a da in judecata pentru prejudicii morale, de imagine si materiale, orice persoana care va folosi din acest moment numele meu in orice context. Precizez ca nu am fost contactat niciodata, prin nici un mijloc de comunicare, de nici una din persoanele implicate, pentru a mi se solicita sprijinul material sau moral in rezolvarea acestui conflict.
    Vasile Valeanu
    21 August, 2013, New York, U.S.

    RăspundețiȘtergere
  3. To whom it may concern:
    I preserve the right to follow up in justice for moral, material or any kind of prejudice any person who will use my name in any context connected with this conflict.
    Vasile Valeanu
    August, 21, 2013,New York, U.S.

    RăspundețiȘtergere