luni, 28 decembrie 2015

Sa mai bem un paharel sa ne credem artisti!!! :)

In ziua cand am primit de la Chitcan e-mailul "urare" in naivitatea mea, am crezut ca isi cere iertare pentru minciuni, manipulare, dar mai ales pentru faptul ca ma abuzase fizic, ca ma trantise la pamant in atelier, cand am fost acolo, cu o luna inainte, sa-i cer inapoi banii imprumutati...Chiar imi trecuse prin cap ,ca poate, a gasit si o metoda sa inapoieze banii....eram dispusa sa accept orice si sa pun capat acestui cosmar: dupa care, el cu viata lui, eu cu viata mea.... Toata povestea, a fost  greseala vietii mele, l-am crezut, si nu am anticipat ca e un escroc, gata sa faca orice pentru bani.... sincer, invatasem destule din aceasta poveste...
Dar, e-mailul, nu era nici pe departe ce credeam eu si asta a fost inca o lovitura in plex. La o asa amenintare nu ma asteptam ...si asta pentru ca, intotdeauna am crezut ca oamenii sunt buni si nimeni nu s-a nascut rau! Ei, acum stiu ca mai sunt si dezechilibrati si escroci pe lumea asta.
Fara sa stie ce am primit, sora mea, care era in vizita la mine, ma intreaba: " ce este de te-ai albit asa?' Nu am avut putere sa-i spun...ochii mi s-au inlacrimat si am intors monitorul sa citeasca singura. " Fata, da-l la dracu de nebun, ce pretentie ai de la unul ca el? Sterge e-mailul si duca-se in pustietate, manca-l-ar viermii" Fara sa-i zic nimic surorii mele, mi-am promis ca, nu conteaza cand , cum , dar lumea va sti cu adevarat cine este acest escroc LICA CHITCAN  si de ce este in stare.  Am analizat e-mailul cu specilaisti in psihiatrie si este un mesaj cu amenintarea cu moartea....oamenii normali nu trimit astfel de mesaje!!!
Nu am stiut atunci ce voi face cu acest e-mail, dar am stiut ca NU TREBUIE sa-l sterg. Am tras aer in piept ..si cum, nu sunt persoana care sa-mi plang de mila, si nici sa ma las amenintata de un dezechilibrat, i-am scris a doua zi inapoi....
Iata mai jos e-mailul lui si raspunsul meu la acel e-mail...




Click pe poza pentru a mari!

Stiu ca a trecut ceva timp de atunci si cum el se bazeaza pe faptul ca oamenii uita repede, s-ar putea sa spuna ca acel e-mail nu e scris de el. Va pun la dispozitie si o parte dintr-o declaratie la politie in care recunoste ca el conversa cu mine prin a cea adresa de yahoo:  ccostaceov ( de fapt, numele tatalui lui, inainte de a fi schimbat in Chitcan, parca asa mi-a spus, cand l-am intrebat de unde un asa nume de e-mail)




Anticipez raspunsurile lui mincinoase, pentru ca un astfel de individ nu recunoaste niciodata  nimic....am fost informata, atat de fosta sotie Mioara , dar si de fosta amanta, craioveanca Lia Gornoviceanu, ca Lica va incerca sa te minta si sa te deruteze,chiar si atunci cand ai toate dovezile in fatza ...Mioara imi zicea ca si atunci cand e prins cu nasu' intre picioarele unei femei complet goale, va spune ca nu e ce vezi tu....ca el e doar un dragut si  un politicos si a "acceptat " ca verifice data femeia a fost epilata corect, binenteles, la insistentele individei!!!!  :))))

Si daca nu il stiti, nici pana acum,cu adevarat, iata un filmulet in care e beat critza....Nu stiu, daca sa o compatimesc , sau sa rad cu lacrimi, de nevasta Cristina Cioca Chitcan. Nu prea am numit-o "nevasta" pentru ca, pentru mine, asta inseamna ca fii casatorit legal,cu acte ...dar , vad ca la tigani, se obisnuieste sa le numesti neveste pe cele cu care convietuiesti....si cum Lica Chitcan sta in casa Cristinei, o sa-i zic si eu tot nevasta !!!!
Sunt si femei care fac orice sacrificiu sa fie langa un barbat ca Lica Chitcan...adica, cat de neajutorata, de nesemnificativa  trebuie sa te consideri ,sa canti langa un betiv....sau poate, uite asa, vede lumea ca ea are  mai mult talent...oricum, scena e deplorabila... nu m-as pune niciodata in aceasta situatie....ce exemplu as da eu fiicelor mele???






Numai dupa ce am vazut acest "adevarat talent" mi-am zis: Eiii, uite ce barbat am ratat!!! Va inchipuiti ce "vedeta" as fi fost , langa un barbat, ca Lica Chitcan,cand s-ar face manga, la vre-un "wine and cheese party"???Ce mandra as fi fost, cand acest barbatul ,cu care as fi cinat la un restaurant de 5  stele, s-ar fi sters la gura cu maneca  puloverului, asa cum a facut cand eram la un restaurant de lux din Bucuresti???
Ascultati-l pana la sfarsit ...filmuletul e genial, adevaratul LICA CHITCAN!!!! Acum inteleg de ce a trebuit sa plateasca bani multi, sa scoate niscai CD-uri!!!!! Acum sincer, multi canta in dus, si multi au hobby-uri. Sa iti indeplinesti un vis, cand este la pensie, hai, mai inteleg...dar , sa iei banii familiei, sa iti lasi copilul fara educatie, fara un rost in viata si sa platesti sa scoti CD-uri ,fiindca tu te crezi mare artist, asta prea e de tot!!!! Oare cam tot din acea perioada e si tabloul facut Lilianei Ungureanu, cand Eugen Ungureanu ii facea CD-uri la Electrostar???  Ungureanu e as la playback si se vede de ce Chitcan a avut nevoie de el! Daca tabloul facut Lilianei Ungureanu e cam din acea vreme, totul se leaga....Mioara are dreptate, Chitcan picteaza ca sa le dea gratis pentru favoruri... Stiu ca tabloul facut lui  Lemnaru a fost o "spaga", ca Lemnaru sa il scape de niste datorii avute la Primarie...

Spunea ca el nu va fi niciodata lautar ( ascultati convorbirile cu fosta sotie Mioara)...El canta folck !!!! :))) Nici macar cum se scrie FOLK nu stie, dar sa mai si cante!


 Dupa filmarea asta , sigur ajunge la Vocea Romaniei ( pentru surdo-muti!!!!)
Si ca sa nu va lasati dusi de vreo alta minciuna de a lui, cum ca nu e beat, sau ca el nu bea, ca cica are un handicap....postez o poza cu un ditamai paharelul in fatza lui la paranghelia cand s-a facut filmarea, dar si e-mailuri in care spune ca bea si cum se face el mahmur....






Daca la inceput a fost vorba de bani si de razbunare, pentru felul in care m-a folosit, dar mai ales pentru toata defaimarea si  cum a manipulat  persoanelor din jurul lui sa afiseze tot felul de minciuni, acum, totul a devenit  o cauza pentru care lupt. Cauza de a expune si a face public astfel de escrocherii si astfel de paraziti sociali. Prin povestea mea, femeile sa inteleaga ca exista si astfel de oameni, asa cum exista si femei manipulante si pentru interese personale...
Multumesc tuturor pentru sustinere, incurajari, pentru mesaje, pentru informatii , poze si filmulete si urez tuturor un an 2016, asa cum vi-l doriti. Luptati pentru adevar si nu va lasati intimidate de lichele sociale,  precum Lica Chitcan .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu