duminică, 13 decembrie 2015

Prostu nu e prost destul, pana nu e si fudul

E o vorba din batrani: "prostu nu e prost destul, pana nu e si fudul" si se vede ca-i vorba romaneasca , caci nu am auzit-o la englezi....

Ma gandeam zilele acestea ce tupeuisti si  mari si increzatori  in sine se mai credeau Chitcan si Plantos, prin 2012, cand au inceput santajul si denigrarile impotriva mea,  pe blogul lui Plantos si pe facebook....Probabil isi ziceau: " bai , o facem pe asta, varza....o sa uite Romania de rusine si uita si de bani si de tot si numai pune picior pe la Onesti" Planul lor atunci s-a oprit la doar cum sa minta mai mult ,cat de mult sa ma faca curva si ucigasa sotului meu....Aveau amandoi o clantza si un tupeu de care nu m-am mai lovit niciodata, nici la o femeie, si nici la un barbat.....orice om cu putina educatie si clasa, si-ar fi dat seama de caracterul lor, doar din vocabularul pe care il folosesc ( fara sa vorbim de povestea in sine). Cand au vazut , ca nu pot scapa de mine asa usor, au dat-o pe " e nebuna, psihopata" ....asta pentru ca nu am avut reactia pe care EI o asteptau! Si uite asa, GHINION pentru ei....ce le-a mai ramas???? Ultima lor zvacnire....pozare in victima! Plantos pozeaza matze si peisaje...Chitcan se da victima....

Acum vreo 10 zile in urma, Chitcan posteaza pe facebook o amintire: exact tabloul, care e la mine, cu un comentariu, cum ca tabloul i-a fost furat.....Asta, trebuie sa fie chiar prost!!!! Asta, e atat de infatuat cu el insusi si chiar crede ca lumea uita sau nu citeste....pai, am scris pe blog despre tablou, el stie, ca am dovezi, cum ca mi l-a dat mie, mai mult, a facut o declaratie, semnata cu manutza lui, cum ca e DONATIE si asta pentru ca, atunci cand e scos din tara, sa nu cumva sa il puna astea sa plateasca taxe la banii incasati.....Dar eu  ( si nu numai) m-am prins de ce a scris ca tabloul i-a fost furat: astepta ca cineva sa zice:" vai, Lica , ce tablou super, cum ti-a fost furat?? Ai mers la politie, ai facut plangere?"" Ei , el ar fi avut ocazia sa mai minta niscai informatii false si astfel sa vada lumea ce victima oropsita e el!!!!


 Dar dupa cateva zile, cand nimeni nu a zis nimic,, a sters postarea....
Deci, ma intreb , de ce mai ma mir ca e prost??? Oare faptul ca a avut atatea afaceri si a dat kicks la toate, nu-i o dovada suficienta!!!! Stiu, el va spune ca nu i-au mers afacerile pentru ca sistemul e corupt, pentru ca l-au sapat altii....pai eu va intreb: cat de prost trebui sa fii, sa te bagi in afaceri cand nu au mijloace sa te bati cu coruptia si nici capital sa stii sa supravietuiesti.... el a crezut ca, a avea afaceri, inseamna a angaja pe unii cu un salariu de mizerie, a scoate banii din casa de marcat si a-i cheltui cu amantele.....as vrea sa-l cunosc pe ala, care l-a auzit vreodata pe Chitcan ,ca a zis ca toate esecurile, toate executarile silete, apartamentele pierdute sunt din cauza lui....intotdeauna ALTCINEVA  a fosr si este de vina pentru prostia lui....

Lica e un vanator de complimente , de "like"-uri, de numar de vizionari....oricine poate vedea asta si  toti cei cu care am vorbit , mi-au confirmat asta.
Acum am sa va arat ce am constatat eu si voi trageti concluziile....

O anume Nicoletta Odette, m-a facut ce i-a venit la gura pentru ca am avut tupeul sa ma leg de "marele pictor si artist" si asta nu o data, ci de doua ori....nu credeam ca o femeie ( fie ea, colaboratoare, fan Chitcan sau chiar fosta amanta) ar putea sa scrie cu asemenea cuvinte....dar sunt doar doua explicatii: 1) buzele siliconate si le-a obtinut odata cu uciderea neuronilor ( si asa putini) sau 2) contul este fals si este modul in care Lica sau Cioca refuleaza.....
Deci acum cateva zile, Nicoletta noastra ( cu doi de "T") posteaza, cica ,niste tablouri de a le lui Chitcan si il eticheteaza si pe el in postarea cu titlul: "arta din doua maine talentate"


Ma scuzati dar nu stiam ca Chitcan e ambidestru....Mi s-a parut tare suspicios ...adica tocmai el, care e cu limba scoasa de un cot, cand vine vorba de aprecieri??? Tocmai cand aceasta "doamna" care l-a aparat ca o leoaica impotriva unei nebune ca mine, ii posteaza tablourile cu un asa titlu si tu nici macar nu ingaduiesti sa apara pe peretele tau???
 Iata postarea unde am aratat ce mi-a scris duduia si contul ei:

http://ratacirilepasariiphoenix.blogspot.ca/2014/12/lica-chitcan-mosul-cu-procesele.html

 

Dar daca va uitati bine, pot sa pariez ca nu sunt tablourile lui....nu ca ma pricep la pictura, dar am un ochi bine format la falsuri de semnatura...uitati-va bine la semnatura cel putin pe doua dintre ele si semnatura de pe alte tablouri....


Dar cine poate sa se "dea " drept Chitcan si sa si-l eticheteze??? Deci furt cu aprobarea lui....si aceasta Nicoletta Odette este si in lista de prieteni ai Cristinei.....si atunci ,stand eu asa, mi-am amintit, ca  le spunea amantelor, ca dupa ce invata sa faca ebosele, le va invata sa picteze!!!!
Mister rezolvat: promisiunea cu cantatu' pe scena s-a pierdut, a ramas sa o faca mare pictorita pe doamna Chitcan!  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu