marți, 8 decembrie 2015

Daca nu-l iubesti pe cel de alaturi, daca nu-l ajuti, nu esti capabil sa-l iubesti nici pe Dumnezeu





Eu cred, ca  Dumnezeu  iti zece sa-l iubesti dar:  nu ajuta un escroc, lenes sau curvar....

Gata, nu mai pot, mi-ati trezit toti nervii nervosi si trebuie sa zic....Ma paste o gripa, si astazi am dormit deja de 3 ori, si e doar dupaamiaza devreme.....si am atatea lucruri sa va scriu....oricum, cred ca o sa fac noapte alba dupa atata odihna....O sa va spun despre tot: despre UAP, despre marele pictor si cataret si o sa va arat filmulete, si o sa va zic despre presa "neaservita" si ce news ascund ei ( cand sunt "platiti " bine)
Dar acum trebuie sa-mi vars nervii pe facebucisti!!!!! Atata falsitate si minciuna nu am intalnit...Peste tot slogane cu " banii nu aduc fericirea" " sa fii bun sa dai si la altii , ca sa-l iubesti pe Dumnezeu" Toate astea de la oamenii din cea mai corupta tara din lume!!!! Sa nu va mire de ce viitoarea generatie va fi si mai spagara, mai escroci, mai mincinosi: pentru ca asta au vazut si asta au copiat...si cum tanarul, se zice, ca devine tot mai destept ca generatiile dinaintea lui...asta va asteapta!
" BANUL NU E IMPORTANT, FERICIREA SI LINISTEA CONTEAZA"

Cat de confuz sunt acesti tineri, v-ati intrebat??? Pai daca e asa, de ce,mai bine de un milion de oameni au plecat pentru a castiga bani mai multi?? Si din ei, cei mai multi , isi fac case, cumpara masini si ii dau copiilor sa-i macine prin baruri!!!!
Cand un copil isi vede parintele cu mana intinsa, desi ii ploua in casa, dar cumpara telefon IPhone 6 fiului, cand de dimineata , parintele sta mahmur cu tuica fabricata din spirt, ce credeti ca va face tanarul??? Mai lasati dracului sloganele false si puneti mana pe munca....
Daca banii nu conteaza, de ce vreti mai multi, gratis de la stat??? Si de ce salariile sunt diferentiate in functie de experienta, vechime si studii????
mamele isi indeamna fiicele sa se marica si sa faca 2-3 plozi in doi ani ca sa primeasca bani de la stat si sa munceasca barbatul si ele sa stea la barfa.....
Banul este linistea si securitate.....dar TREBUIE inteles: nu banul furat, escrocat, castigat ilegal ...ci, banul muncit cinstit, dupa ce iti toci coatele de bancile scolii si al facultatilor...nu diplome obtinute cu spaga....
Lenesii, escrocii, hotii, incearca sa va bage in cap ca trebuie sa va fie rusine ca aveti bani si o duceti bine!!! Zau???? Daca banul nu e primordial, de ce va uitati dupa masini bengoase si haine de lux si tanjiti dupa lux??? Aaa, daca vi s-ar da de gratis ar fi bine, asa, daca trebuie sa munciti....afirmati ca banul nu  e important in viata...
Chitcan a papat banii de facultate a fiului si l-a lasat sa munceasca 3 schimburi la o fabrica de ciocolata, in timp ce el petrecea cu amantele si alti frecatori de menta!!! Fiul lui castiga intr-un an, cat fiicele mele intr-o luna si TOT MIE sa-mi fie rusine ca am bani??? Noi am muncit din greu, 7 zile pe saptamana , fara concediul ani si ani de zile....ca sa pot, din munca cinstita sa-mi tin fetele in facultati!!! In toata Romania vezi seara si in weekend doar tineret prin baruri si restaurante, care papa banii parintilor....aici tinerii de la 14 ani au servicii part-time, sa-si plateasca cartela de telefon. Cum sa nu iti dea in cap copilul, cand il inveti cu banii si el ii prapadeste prin localuri??? Fiicele mele nu au primit haine de firma si nici telefoane scumpe ( au muncit , daca chiar le voiau) dar in schimb am platit pentru carti, tabere de informare , cursuri in plus...Fetele mele, vara mergeau la scoala si luau cursuri extra si la nici 17 ani erau inscrise la facultate...Stiti de ce?? Pentru ca s-au calculat si stiau ca vor sa faca mai multe facultati, sa ajunga cele mai bune si stiau ca parintii nu ar putea munci, pe branci, la infinit sa le tina in scoli!!!!  Cand sunt plecata de la firma , fetele mele sunt cele care se ocupa financiar, dar nu au luat nici macar o data un dolar...daca au avut nevoie, astepta sa ma intorc si le dadeam eu!
Un escroc ca Chitcan, a gasit desigur un altul tot ca el....am vazut ca e "prieten " nevoie mare cu un var de al meu....Individul avea nici  15 ani, cand eu am plecat din tara...nu mi-a scris , nu am tinut legatura....in 2006 ( cand au fost inundatiile in Onesti) noi eram toti in vizita....am vrut sa vorbesc cu el, dar era prea beat si nu s-a putut....dupa ce a citit toate aberatiile scrise de Plantos ( dar mai ales ca sunt milionara!!!) m-a cautat pe facebook.....dar ce sa vorbesti cu unul ,care nu a putut sa isi pastreze jobul si asteapta sa-i trimita mamica bani de tigari, din pensie???? Suparat nevoie mare, ca nu am dat bani la neamuri.....si acum e mare prieten cu Chitcan....Chitcan l-a folosit si pe Plantos, o sa-l foloseasca si pe varu-meu impotriva mea, doar sa ma discrediteze fatza de prietenii lui..ca restul din oras, cam au priceput cine-i Chitcan!...Ma roade si pe mine o intrebare: daca Plantos ar fi fost atat de inrait impotruva mea, pentru ceva ce i-am facut eu lui,direct, de ce nu a inceput sa scrie urat imediat dupa campania de strangere de fonduri ??? ( am plecat din Romania, la sfarsitul lui Mai 2011 si articolele au inceput sa apara  abia in Iunie 2012) Un diavol deghizat e Chitcan , inrait ca nu a putut realiza absolut nimic la viata lui...si asta nu o spun eu , ci prieteni si cunoscuti de ai lui!!!! Si cand esti idiot si piezi tot, execut silit si din dreapta si din stanga....normal ca singurul lucru care iti ramane, e sa zici ca strugurii sunt acri!!!! Imi si imaginez cate munca de inraire a dus, atat el, cat si Cioca cu Plantos ( i-au demonstrat ca ii sunt prieteni, l-au chemat la Buciumi, s-au prefacut ca il inteleg, ca sunt de partea lui etc, etc....si cand au obtinut de au vrut, i-au dat un sut in fund.....cate mii de dolari i-au pus in mana si au strans pentru el??? Va spun eu : NIMIC!!!
Asa ca, invatati-va copiii, ca prin educatie, munca si seriozitate vine si banul si e minunat sa ai bani sa poti sa stii ca viata de maine, a ta si a copiilor tai, e asigurata.
Lasati sloganele alea timpite si puneti osul la munca....

P.S. Sunt absolut sigura ca unii vor sari la mine si imi vor zice ca nu e chiar asa.... pariez ca sunt tot din cei care nu s-au realizat si care au ramas frustrati ....


Intuitia mea, e ca postarea asta e asa, frectie la picirul de lemn....dar va rog, tineti-ma la curent si vreau sa vad ca individul asta a ajutat pe cineva inafara de el insusi....de vorbit e capabil...dar fapte...ma intereseaza fapte....nu mai e mult, vom vedea!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu