vineri, 18 decembrie 2015

Pe cine sa NU ajuti.....unul ca Plantos






Sunt total enervata de ultima postare a lui FLORINEL PLANTOS, zis FLORIN TANASE, zis CRISTRINA CENAU, zis ROXANA IRIMIA, zis GEORGE MARTIN, zis ION MOLDOVEANU, zis CAMELUSA CAMY, zis ROMEO BARNA si cate alte nume false mai are acest individ. La penultima lui postare am incercat sa comentez, dar mi-a sters comentariul.....

Of, ce ma inteapa limba sa folosesc limbajul lui de grota, dar i-am promis unei prietene,ca nu voi cobori niciodata la nivelul lui, asa ca nu o voi face. Dar, promit sa ma straduiesc, din rasputeri si sa sa scriu in asa fel, incat atunci cand il trimit la dracu, el sa se simta onorat de excursie!!!!

Asa ca aceasta postare este adresata direct acestui asa-zis jurnalist expirat. Si o sa vorbesc de la egal la egal cu el: el nu a terminat vre-o facultate de jurnalistica, nici eu. El are un blog, si eu...El are niste grupuri, unde posteaza, si eu....El e aservit si cerseste bani, de pe la cine poate, eu nu...El sta cu parintii batrani si le mananca pensia, eu am afacerea mea....El este executat silit si dat in judecata, eu, din spusele lui, sunt milionara in euro...El nu a lucrat de 25 de ani, desi are o meserie si o diploma, dar prefera  sa sa primeasca bani moaca, eu am o afacere prospera si ma doare la basca de ce minciuni scrie el!

Asa ca Florine, o sa dezbat sistematic tot ce ai scris si sunt in masura sa o fac, pentru ca, am inca dovezi : mesajele tale pe messinger si pe facebook, e-mailuri  si tot ce ai scris despre mine!

“Daca ti s-a stricat televizorul, te ajut eu, iti aduc eu unul nou, dar imi vinzi mie, la un sfert de pret, terenul ala pe care il ai de vanzare”, cam asa ar putea sa spuna o astfel de persoana, care, de fapt, nu ajuta, ci speculeaza nevoia unui om aflat in suferinta." scrii tu in postarea ta. Zau, daca nu ai televizor esti in suferinta??? De aceea din banii stransi de mine, Neghina si onestin tu ti-ai pus centrala termica??? Pai, cine dracu te-a impins sa vinzi terenul, ca doar nu ti-a pus nimeni cutitul la gat. Daca ai acceptat, ai acceptat conditiile!!!!!!  Cum dracu toti au profitat de tine??? Iti spun tot eu: pentru ca tu doar ceri pomana...ca si acum pozezi in victima!!!
Ce ai mai trambitat, ca te-au batut politistii prin 2012...Te-ai filmat busit, ai avut cica martori, ai zis ca dai politia in judecata, ca ceri daune.....unde-i procesul ala???? vad ca tu esti dat in judecata de unul Geaboc, dar procesul cu politia , unde e??? Iti spun eu: erai beat mort, ai cazut ca prostul in sant, si ai inceput sa faci scandal si de aceea te-au retinut.....Dai pe ma-ta in judecata, tu nu ai bani sa platesti un avocat sa te reprezinte cu Geaboc si ai cerut asistenta, asa ca ciocu mic!

Uite aici procesele tale:

http://portal.just.ro/270/SitePages/Rezultate_dosare.aspx?k=florinel%20plantos&a=%20scope:vDosar%20MJmpIdInstitutie=270 

Iar aici scrie clar ca ai cerut asistenta in procesul cu Geaboc:

http://portal.just.ro/270/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=27000000000066858&id_inst=270


Na, m-ai calcat pe nervii nervosi si am promis ca nu vorbesc urat!!!

"A considera ca cel pe care l-ai ajutat iti este dator inseamna tot o afacere: oferi ceva acum, cu scopul de a primi altceva, altadata. In aceasta privinta, la fel de plina e tara de oameni care spun ca te ajuta, dar, de fapt, ei te fac dator, au asteptari de la tine si te solicita cand vor ei, cu ce  vor ei, spunandu-ti cam asa: “Esti dator la mine, pentru ca te-am ajutat atunci, stii tu cand!”. Astfel de oameni nu te ajuta cu adevarat, ci iti creeaza o obligatie fata de ei."  Acum intreb si eu, ca orice prost, ca tu esti asa destept: daca tu esti asa de cinstit, de onorabil, de ce accepti astfel de ajutor, de ce nu pui tu intrebari, semnezi contract, de ce nu ceri lamuriri?? Pune osu la munca, dute si munceste 8-10 ore pe zi  si nu mai sta cu mana intinsa pentru ajutor, si nu mai trai ca un parazit social. Oricare om normal, care a fost ajutat ( si aici nu ma refer la bani moaca si nici la pomana financiara) ci la un ajutor de orice fel, acel om, va avea un respect pentru acea persoana, va stie sa ii spuna multumesc si nu va uita niciodata ce a facut acel indivit pentru el. Tu, tu ai aruncat cu noroi in toti cei care ti-au intins o mana de ajutor. Asta inseamna sa fii  badaran si prost crescut.

"Din aceasta categorie de oameni cu caracter indoielnic, cei mai numerosi sunt politicienii, mai ales in campaniile electorale: atunci cand ofera plasutele cu ulei si zahar, eventual si vreun cozonac sau vreun peste, ei spun ca te ajuta, insa ei au asteptari de la tine, se asteapta sa-i votezi, pentru ca te considera dator.
Din pacate, cam asta este si mentalitatea prostimii de la noi: cel care nu are ce manca si primeste o plasuta electorala se simte dator si il voteaza pe respectivul politician"

Acum, iar intreb si eu: pai daca tu stii toate acestea, de ce acum esti aservit PNL-istilor???  Tu esti, se pare, in fruntea prostimii si pe zi ce trece , te distantezi vizibil, cu mult ,inaintea lor!!!

Ce tot vorbesti de AJUTOR, AJUTOR....dar, ce naiba ai, de nu muncesti??? Ai 51 de ani ...mai ai 9 ani pana la pensie, intentionezi sa stai pe pomana onestenilor inca 9 ani de acum incolo??? Nici nu vreau sa-mi imaginez cat de urat i-ai santaja pe cei care refuza sa iti dea bani , daca nu ai mai avea parintii, a caror pensie o papi lunar!

Vreo 8 ani de zile, Neghina, impreuna cu Ionut Tenie si, ulterior, cu voluntarii de la asociatia Onestin, au carat plase cu alimente prin tot orasul. El spunea ca vrea sa ajute oamenii nevoiasi, insa scopul lui real era de a-i face pe oameni sa se simta datori si sa-l voteze la functia de primar. A si reusit, pana la urma, pentru ca prostimea noastra e tare inapoiata. Oamenii amarati au primit plasele de la Neghina si s-au simtit datori sa-i ofere ceva in schimb, adica votul lor, fara sa constientizeze ca, in acest caz, nu mai este vorba de niciun ajutor, ci de o afacere, care s-ar putea numi Afacerea  “Voturi pentru mancare”
Florine, vrei sa postez ce imi scriai de Neghina cand te ajuta??? Vrei sa postez cum mi-l prezentai pe Neghina si ce ziceai de campania lui, in care dadea paine gratis oamenilor cu venit foarte mic???  Ce om bun si cu suflet mare ,era Neghina atunci, fiindca te ajuta si pe tine...acu, il faci cum iti vine la gura , pentru ca nu mai primesti pomana...
Adica , 8 ani a ajutat cu mancare oameni saraci, doar in speranta ca astea il vor vota??? Dar,  ce a stat  Neghina  cu cutitul la gatul lor sa vada unde pune stampila saracul ajutat de el??? Tu, iti dai seama cat de aberant esti???

"La doar o zi dupa ce am publicat articolul „Spirit de haita, nepotism si promovare a non-valorilor, realitati ale Romaniei de azi. Angajati ai Primariei Onesti care au incasat miliarde de lei vechi, fara sa faca aproape nimic”, m-am trezit cu un atac din senin din partea lui Tataru, pe Facebook, fara ca eu sa fi avut vreo problema, vreodata, cu acest personaj. M-a balacarit in limbajul specific oamenilor de grota, m-a facut curva, m-a jignit in toate felurile, reprosandu-mi ca eu ii sunt dator lui Neghina."

Ha,ha...karma! Pai, tu ce vocabular ai avut fatza de mine??? Lumea poate sa vada postarile ( apropo, tu nu mai publici nimic, de ceva vreme, tu postezi pe blogul tau: presa onestilor este un blog, cum eu postez pe blogul asta) Tu nu ai avut un vocabular de grota??? Si  in cazul meu,eu, te-am ajutat cu bani, ti-am pus pe masa 1000 de dolari canadieni si am strans cu onestin si Neghina inca vreo 80 de milioane si apoi, dupa moartea baiatului Acatrinei, Onestin, cu Neghina, ti-au mai dat 2000 ( doua mii) de euro....i-ai platit un avort fiicei tale in Irlanda si ti-ai pus centrala termica!!!!  Sustii peste tot, ca eu am vrut sa te folosesc sa scrii urat de Chitcan: MINCIUNI! La banii mei, daca asta as fi vrut , gaseam un  jurnalist competent care sa o faca....unul care era patron de ziar....adica ,dau toti banii astea , fara sa ma asigur ca obtin ceea ce vreau??? Hai, ma lasi??? Ce fel de femeie de afaceri ma crezi tu??? Sau, ce fel de om de afaceri il crezi tu pe Neghina??? Adica iti cumpara un calculator , baga banii, in speranta, ca tu o sa scrii pentru el??? Adica noi dam pasarea din mana , pentru cea de pe gard, nu ne facem nici un fel de asigurare??? Pai daca am face cum zici tu, eu nu as mai fi milionara si de afacerile lui Neghina s-ar alege praful!!!!  Si ce ziar era ala unde ai fost tu redactor?? Eu stiu, tot de la tine, ca Neghina avea "Ora 25" . Tu,mi-ai spus ca ai mai scris si tu pe acolo si ca te platea, pe articol si nu ai fost nicidata angajat de el....Chiar si acele articole, le scriai sub nume fals,ca sa nu platesti impozite.....asa ca , calculul tau, cu 3 luni lucrat pe degeaba e aberant.....

Atunci cand ai avut cele doua stenturi puse , multi te-au ajutat: Neghina, Vreme....Si chiar tu mi-ai spus, dupa vizita facuta, cu mine, la acea clinica privata in Bucuresti, ca nu mai ai nimic la inima, la acea vreme....dar , tu ti-ai dat seama, ca daca o dai inainte cu milogeala, cu boala, cu suferinta unui om bolnav cu inima, castigi mila si mai pica ceva....un om bolnav, nu bea pana face pe el si nu fumeaza pachete intregi de tigari si nu joaca la pacanele....sa spun eu, cati bani datorezi tu magazinului  de langa blocul tau???? Hai ca am dovezi!

Sa postez cum vorbeai de niste politicieni, care refuzau sa te mai ajute ??? Imi aduc aminte perfect ce mi-ai zis, cand o fosta doamna Primar de Targu Ocna, a refuzat sa te mai ajute ( te ajutase, dar tu sperai ca o va face continuu) Sa redau amenintarile pe care i le-ai adus, dupa ce ti-a inchis telefonul??? Si cui o sa ii spui, ca e o toampa si ce o sa primeasca????

Tu si Chitcan v-ati unit si m-ati balacarit ...amandoi mizand sa castigati din defaimarea mea: Chitcan  voia sa scape sa dea banii furati de pe o carte de viza ( si aici nu pretind, am dovezi si tu si el ,le stiti si le-ati vazut) iar tu credeai ca Chitcan iti va da ceva in schimb( bani, vin, mancare) .....amandoi, acelasi caracter infect si undeva la mijloc e Cristina Cioca Chitcan, care gandeste tot ca voi. Ce l-ai mai ridicat in slavi si cu ce inversunare ai mai scris  urat despre mine....Acum, poate Chitcan si nevasta-sa sa zica ca ei nu au facut nimic , ca doar tu ai scris ce ai scris, si ei nu au nici o vina....Dar, din postarile tale se vede,ca Cioca si Chitcan ti-au pus la dispozitie e-mailurile mele si mesajele mele scrise lor....deci a fost un complot bine pus la punct de toti trei.Chiar Cioca mi-a scris ca" eu te-am facut sa te indragostesti de mine, ca sa te fac sa suferi" Doar o idioata ca ea, ar gandi asa. Sunt o femeie matura, cu o cariera,cu doua fete cu facultati, doar o inmatura ca ea, la 44 de ani ,ar face jocuri de felul acesta. Intre mine si tine a fost o amicitie bazata strict pe o campanie umanitara. Dar cam astea iti spuneau ei tie si dupa ceva pahare de vin,la ei la Buciumi, te-au imbarligat sa faci ca ei.....Cine se aseamana , se aduna...doi ratati! Amandoi ati dat doar kicks in viata, amandoi,cu executari silite, amandoi nu ati muncit in ultimii 25 de ani....tu, nici macar un carnet de conducere nu ai fost in stare sa iei. Chitcan ,intretinut toata viata de amante si traind in urma  aburelilor facute  femeilor cu o stare financiara mai buna....idolizandu-l pe acest curvar, ai inceput si tu la fel cu femeile....Iti aduci aminte ce spuneai unor amici, ca ti-a spus Chitcan??? " cu cat e femeia mai indragostita de tine, cu atat traiesti tu mai bine, ca va face cum vrea muschiul tau" Pe lozinca asta ai aburit-o pe Cristina Buzila....ce te-ai gandit tu: daca pe Chitcan poate sa-l tina Cioca la ea in casa, vine si Buzila si plateste ea si va mutati de la mamica si taticu tau.si ea merge la munca, tu stai pe net si ea plateste chiria...na, nu prea ti-a mers....restul  sunt doar femei inchipuite......Asa ca , eu zic ...ciocu mic si joc de glezne! ca orice ai scrie , nu ma mai doare....oamenii ma stiu si stiu cine sunt cu adevarat! Dar poate vrei sa ceri scuze celor pe care i-ai umilit, de la Neghina, Vreme , Tataru, Raileanu ( de la care te-ai facut cu 100 de euro pomana, oricum) si mai sunt si altii, inclusiv eu....Ca nu am vazut nicaieri ca dupa toate aceste incidente , tu sa recunosti ca ai gresit undeva....Eu nu dispar atat de repede si mai vorbim, cand cei din PNL se vor debarasa de tine, ca de  o masea stricata. Aici nu partidele sunt de vina , ci oamenii din spatele partidelor....si parca vad, ca cel care te va pune la tacere,s-ar putea sa fie Gelu Panfil,ca e cu experienta la ...pumni.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu