miercuri, 29 iulie 2015

APARENTELE INSEALA

Putini poate au citit o stire din Marea Britanie despre scandalul cauzat de John Sewel lord din casa Lorzilor. La cati corupti si nebuni sunt in Parlamentul Romaniei, sigur stirea a trecut nesemnalata. Acest individ,   un sot si tata exemplar, un mosulica de 69 de ani, considerat un exemplu de etica englezeasca....ce sa vezi??? a fost filmat cu doua prostituate, tragand pe nas. Din filmulet se vede clar ca nu e prima data cand facea asta....
https://www.youtube.com/watch?v=dj42nmvaoxg

Un alt mare scandal in USA, este acela  cu marele actor Bill Cosby. Un talent, un geniu, cunoscut pe tot globul. Un tata exemplar , casatorit de ceva zeci de ani cu aceeasi femeie...anchetat pentru viol. Isi droga victemele inainte sa le violeze....si se pare ca o facea de ani buni, ca au fost zeci de femei carora le-a aplicat aceasta metoda.

 Cand a aparut  prima femeie care l-a reclamat la politie, lumea a sarit pe ea: o nebuna, o psihopata, dezechilibrata mintala, o oportunista, vrea banii lui si vrea sa-i apara numele in ziare....apoi a fost ninfomana, asta a cautat, Bill Cosby e un talent, e cel mai bun comedian, e sot exemplar....Datorita acestei femei, celelalte au prins curaj si au mers la politie...cazuri de viol erau si cu 43 de ani in urma...

Ce vreau sa spun prin relatarea acestor doua cazuri?? Simplu: chiar si oameni faimosi pot fi escroci! Citeam un comentariu pe facebook in care unul zicea ca nu crede nimic din povestea mea, pentru ca il "cunoaste" pe Lica Chitcan si il vedea des " cu sevaletul pe Casin si pe Perchiu" Oare , pentru acest motiv, nu poate fi vinovat de tot ce il acuz eu??? Doar ca e pictor si oamenilor le place ce face, poate fi nevinovat??? Cum se justifica legatura??? Sunt cazuri zilnice la televizior cu escroci, violatori, hoti, ucigasi care "pareau oameni normali. Tocmai oamenii care erau considerati "oameni de treaba" sunt cei care comit tot felul de smecherii si ilegalitati,si pentru ca au acest dublu rol, unii ignora dovezile.

Nu as putea  acuza pe nimeni de minciuna si inselatorie, nici public , nici privat , fara sa am dovezi clare despre ce vorbesc, nu inainte de a fi ferm convinsa ca imi pot justifica afirmatiile. Lica Chitcan nu a reactionat ca un om smerit, onest care a fost inteles gresit. Un astfel de om, cand eu i-am cerut banii inapoi, ar fi incercat sa rezolve problema onest si sincer, ar fi cautat sa ajungem la o intelegere, si-ar fi cerut scuze, ar fi argumentat ca undeva a fost o neintelegere si ar fi facut tot posibilul sa o rezolve...Daca ar fi procedat asa, as fi fost mai intelegatoare,toti gresim, l-as fi inteles sa plateasca in timp....
Va redau mai jos o convorbire pe mess chiar dupa ce am aflat de banii furati de pe card:

Aaa, si daca va zice Chitcan ca el nu e ccostaceov, cautati pe blog, am postat declaratia lui de la politie in care scrie cu mana lui ca a conversat pe messinger cu mine cu acest ID.

Tupeul si aroganta cu care mi-a vorbit, denota ca a fost in deplin control al actiunilor lui si deliberat m-a furat de bani, fara nici o intentie de a-i returna. Nu a fost pregatit insa, ca eu sa fiu atat de ambitioasa si sa aflu atatea despre cum isi castiga existenta marele pictor escroc. Se spune ca hotii cu prea mare confidenta de sine, sunt cei care fac greseli si sunt prinsi.


Mai stiu, din cursurile pe psigologie, ca reactia initiala a oamenilor, este de obicei cea mai reala.
Cand l-am contactat pe Mircea Chitcan, fiul lui, inainte de a avea sansa sa il abureasca taica-su, reactia lui a fost surprinzatoare pentru mine. Nu mi-a scris: " tatal meu e un om integru, avem o legatura stransa si tot ce imi spuneti sunt aberatii" Nu, nici pe departe...iata ce mi-a scris Mircea Chitcan:


Cand am ajuns la Mioara , fosta sotie, m-a primit in casa, mi-a oferit o cafea , nu mi-a spus" femeie, esti nebuna, Lica nu a facut niciodata nimic sa imi pierd increderea in el, e un sot exemplar si un tata iubitor" Nu, nici pe departe....mi-a spus: " nu stii viata mea, draga mea, eu trebuia sa dau divort de Lica dinainte de a ne casatori" ,....si a mai zis: " Lica a avut intotdeauna femei cu care ma insela, uneori, educatoarea de la gradinita lui Mircea ma suna la magazin sa ma duc sa-mi iau baiatul, ca taica-su a uitat sa-l ia de la gradinita" Una dintre convorbirile cu Mioara, le gasiti aici.


Cand Cristina Cioca imi scria ca a fost cu el la medic pentru ca ia prea multe pastile, oare nu e destul ca oamenii sa isi puna intrebari despre integritatea unui astfel de individ???


Escroci ca el , stiu sa spele creierii multora, usor si subtil....am vazut metoda de pe vremea comunistilor, cand eram urmarita de securitate pentru dorinta mea de a parasi Romania.
Iata mai jos doar doua exemple de manipulare subtila....el e "pictorul sarac , care traieste din ce munceste si nimeni nu-l ajuta" ...desi e dovedit ca fost si este un intretinut, ca a primit sute de mii de lei de la femei si imprumuturi de la banci, primarie , pe care nu a intentionat niciodata sa le plateasca inapoi.




Acest " sarac si credincios pictor" are cu totul alt vocabular si o aroganta de neinchipuit cand vine vorba ca te opui intentiilor lui...Cum sa ii tina piept vreo alta femeie din Romania, cand are atitudinea care reiese din postarile de mai jos???

Cum isi folosete "prietenii" la fel de josnici ca si el sa lupte pentru el, intr-o postare viitoare.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu