joi, 16 iulie 2015

Adevaratul FLORINEL

Azi pe un post de televiziune, am auzit pe cineva zicand, cata satisfactie si multumire sufleteasca poti sa ai cand ajuti oameni.....dar nu a mentionat ca asta depinde de oamenii pe care ii ajuti!!!!
Asa credeam si eu, cand i-am imprumutat bani lui Lica Chitcan, fara dobanda, fara girant, pe incredere, ca e om si ne cunoastem....ce am primit in schimb? Abureli amoroase, stiind ca in felul acesta, tot ce am facut eu, din omenie, devine discutabil in ochii unora.Doar un om experimentat si escroc ar fi putut gandi asa si ar fi putut face ce a facut , si cum a facut el....

Dar, daca intre mine si Lica Chitcan au fost discutii, angajamente, imprumuturi, opinii si am fi putut rezolva situatia atata timp cat ar fi fost comunicare si cu un mediator am fi putut ajunge la o intelegere.....de ce face Florinel Plantos ce face???

Eu cu Plantos nu am avut nimic de impartit, nu a fost o intelegere, nu a fost decat dorinta mea de a ajuta un om care, mi s-a prezentat bolnav de inima....Nu i-am spus si nu i-am promis o anumita suma de bani, nu i-am spus decat ca VOI INCERCA sa il ajut, asa cum ma pricep eu....

Denigrarea mea, minciunile postate de el si hartuirea din partea lui nu are nimic de a face cu jurnalism.... Daca el  ar fi jurnalist, ar posta si dovezile mele si povestea mea, pentru ca orice jurnalist stie ca TREBUIE sa dea dreptul la replica si celuilalt....el, in schimb m-a blocat si m-a sters de peste tot!!!!......In principiu eu nu am avut si nu am nimic de impartit cu el....si campania lui de a ma denigra ma face sa merg pe cale legala, sa imi apar numele si integritatea. Nu am alte procese cu nimeni ( dupa cum a afirmat el pe facebook) Am incercat calea legala cu Chitcan ( se poate vedea si pe site-ul judecatoriei Onesti) Am platit avocatul sa inregistreze procesul, dar , a pastrat banii si nu a platit la judecatorie. Cum exista atata coruptie in zona juritica intr-un oras mic, intentionez sa merg pe alta cale ( un proces international) dar acesta este mai costisitor si mai lung, din pacate.

Ce are Florinel Plantos de impartit cu mine??? Nu am idee.....si doar in instanta imi voi rezolva cazul. Nu sunt prima care il va da in judecata pentru calomnie.....Atitudinea lui revoltatoare , limbajul necaracteristic unui jurnalist, minciunile ii dau probabil senzatia ca e important. El se bazeaza pe faptul ca nu i de poate lua nimic daca va fi dat in judecata, pentru ca nu are nimic......dar poate ajunge in strada atat el ,cat si parintii lui, cu care, de fapt , locuieste la cei 51 de ani. Este deja dat in executare silita de o banca din Moinesti si de Bancpost din Onesti. Traieste din mila unora care ii mai dau cate 20-30 de lei ,doar sa nu mai fie deranjati de el....sunt chiar dovezi ca a primit bani inainte de o sedinta de consiliu de la Eugen Ungureanu, ceea ce poate dovedi de ce este atat de avid aparator si promotor a tot ce face si posteaza Eugen Ungureanu.

Florinel Plantos nu a mai scris pentru un ziar, de ani buni .....toata activitatea lui e pe blog ( pe care il numeste presa) si pe facebook.Cum scoate Plantos bani din facebook ???? Simplu: si-a facut foarte multe conturi false, pe care cere prietenia si acapareaza prieteni ( pe unele conturi ajungand la  mii de prieteni) apoi, pe toti ii trece pe grupurile administrate de el ( atat prin conturi false, cat si prin cel personal) Asa a ajuns sa aiba peste 17 000 de membri in Presa Onestilor si peste 6 000 in cel numit valea trotusului. Pot dovedi cu conversatii ca atunci cand cineva posteaza vre-un anunt , il lasa pe peretele grupurilor doar daca ii plateste lui o anumita suma ( cica , drept donatie, ca e bolnav)  A primit mii si mii de roni din donatii....daca a cheltuit ceva pe medicamente,cei mai multi i-a dat  pe centrala terminca si pe un avort al ficei ( care locuia , pe atunci in Irlanda) Are datorii si la magazinul din coltul blocului si multi bani ii cheltuie pe bautura, tigari si pacanele.
Am fost amenintata prin e-mail ,ca daca nu  "termin" sa ii mai cer lui Chitcan banii "va avea ac de cojocul meu" si ca ar fi "mai bine sa stau in tara mea, si sa nu mai calc pe la a lor" si asta se intampla cu mai bine de 3 ani in urma, inainte de a deschide eu acest blog unde sa-mi expun povestea romanului si toate dovezile acestei escrocherii. Asta nu miroase oare a amenintare???

Ca sa nu mai amintesc ca este agresiv fizic si ca a urinat pe usa politiei feroviare din Adjud.... Ca om, dar mai ales, ca asa zis jurnalist, are o integritate zero.....si multi din  oras stiu asta si il ignora. Credeti ca aceasta atitudine este cea  ideala cu indivizi ca el si Lica Chitcan??? Chiar a murit simtul civic in Romania si acesti paraziti ai societatii sunt lasati sa creada ca sunt mai destepti ca altii???
Nu stiu, intreb....dar voi reveni cu dovezi si amanunte.....

Dar se pare ca in ambele cazuri, vorba aceea: Dumnezeu e mare si vede, se adevereste.....adevarul  e diferit de ce incearca ei sa arate zambind la lumea nestiutoare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu