sâmbătă, 25 iulie 2015

"Doamna" din Oituz...

Tocmai vazui ca doamna Anisoara Cojoc ( scruze: Anna Cojoc, atentie,Anna cu doi de "N") a postat ceva pe peretele lui Florinel Plantos  cu aluzie la mine.... Poate ar trebuie sa-i amintesc acestei doamne, unele aspecte care i-au scapat: eu nu am zis nimic, cand  ea facea tot felul de comentarii in italiana pe peretele de facebook a lui Lica Chitcan ( ca sa ii duca in eroare pe prostii din Onesti, si sa le arate acestora ce mare artist e acest escroc),  nu am zis nimic nici dupa conversatia mea cu un anume Alfredo, chiar daca am aflat ca el a fost iubitul ei....mie mi-a fost de ajuns sa aflu ca Cioca si Chitcan au fost in Italia la cersit de bani.... ca Anna ( cu doi de "n") s-a iubit cu Alfredo, nu era deloc relevant pentru mine....dar, bre, cand incepi si ma faci de tot rahatu' pe peretele de facebook a lui Chitcan, fara sa ma cunosti, fara sa stii nimic despre  mine, nu e normal sa scot la iveala ce stiu??? Si mai am multe, ca Oituzul e mic rau si lumea vorbeste....


Am vazut ca participi la o expozitie cu ceva poze....cica e un spectacol cu cina si biletul e 10 euro....tanti Anisoara, am fost si eu prin Europa... ce spectacol e asta cu cina la doar  10 euro, ca eu pe unde am cinat, cu 10 euro abia cumperi doua cafele???

Scrii ca oamenii adevarati, de cultura te apreciaza...


o intrebare: toti ti-au fost iubiti, pana sa te "aprecieze" ????

Vad ca pe peretele lui Plantos stii sa scrii pe romaneste....doar ca iar ai facut o greseala gramaticala: poate il intrebi pe marele maestru Chitcan sa iti spuna unde-i greseala !!!! :) :) Am spus "iar" pentru ca nu e prima data: iata link-ul postarii mele anterioare.

http://www.ratacirilepasariiphoenix.blogspot.ro/2015/06/lica-chitcan-si-muierile-2.html


Mi-ai scris ca ma dai in judecata, ca sa te cunosc cine esti....astept! Pe ce criterii ma dai in judecata , inca nu stiu si nici fica-mea , avocat de meserie, nu prea poate intui.....


Si vezi ca ai mancat un "i" . Scrie Ana cu un "n" si poate poti astfel "cumpara" un "i"...

Contacteaza-l pe Plantos, tot a mintit el ca sunt zeci care m-au dat in judecata.....eu tot astept de vreo 3 ani!!!! Ce am postat pe blog, au fost concluzii bazate pe ce am gasit  pe net si pe conversatia cu Alfedo al tau, eu nu am mintit ....Tu ce dovezi ai avut cand ai asumat ce ai scris pe peretele lui Chitcan ( el are nevoie de apararea ta ), dar ai stiut sa ma improstii pe mine cu noroi??? Stii tu care au fost discutiile si situatia mea cu Chitcan, stii tu in ce circumstante m-a furat Chitcan de bani??? Cat de ingusta la minte trebuie sa fii sa crezi doar jumatate din poveste ( adica partea lui) ??? Sau poate te-a "platit" si pe tine ca pe altele....


Eu, nici pe departe cu ma consider desteapta, dar cred ca atunci cand deschizi gura, fa-o cu dovezi...si nu da lectii cand tu nu esti perfecta..

Cristina Cioca a scris ca sunt o depravata, ba chiar  si fiica ei minora mi-a scris ca fetelor mele le va fi rusine cu mine....Eu mi-am tinut fetele in scoli ( cate 2-3 facultati fiecare) Cristina Cioca si-a "pierdut" fetele de sub control, ca era prea preocupata cu iubitii ( si asta din spusele unui fost amant)
Fica cea mare a preferat sa locuiasca cu taica-su si a preferat sa se marite devreme ( fara nici macar sa ia bacul) doar sa scape de situatia in care era...


Sigur am facut greseli la viata mea, dar nu am ignorat niciodata fericirea ficelor pentru un amant. Fica Cristinei e mai apropiata de soacra decat de ea si asta e cel mai mare indiciu ca fica ei e o fata echilibrata care a stiut importanta unei adevarate familii si s-a orientat catre o familie adevarata.

Iar daca credeti ca iar am mintit in vre-o afirmatie, sunt dispusa sa postez dovezi: de la discutiile mele cu Cioca pe messinger, discutia mea cu fica minora , dar si discutia mea cu fostul amant al Cristinei Cioca....

Asa ca doamnelor, inainte de a vedea paiul din ochiul meu, analizati-va pe voi si nu mai prostiti lumea in apararea voastra disperata pentru un escroc.....Pe mine nu ma intereseaza  Anna Cojoc, Cristina Cioca, ci  escrocheria si furtul comis de Lica Chitcan....femeile de care se foloseste nu dovedesc decat cat de naive si manipulate pot fi: de la Cioca, la Liana Chirila ,de care voi scrie cu o viitoare ocazie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu