marți, 21 iulie 2015

Jeguri....

" Nu spune necazul tau la nimeni" " uita si mergi inainte" "asta e, nu ai ce face" ....cam asa esti sfatuit in Romania ,cand o nedreptate  ti se intampla. Ma gandesc acum la adolescenta violata barbar de sapte jeguri de oameni. Astfel de sfaturi nu duc decat la depresie si chiar la sinucidere. Rata de suicid in randul romanilor este alarmant de mare, dar pe  nimeni nu intereseaza !!!!!!

Acelasi lucru am fost sfatuita si eu, in cazul povestei mele cu Chitcan. Dar eu stiu ( traita fiind in alta lume) ca nu asa se procedeaza....faptul ca Lica Chitcan, m-a furat si m-a mintit chiar cand eu treceam prin drama mortii sotului meu, a fost mai devastator ca furtul celor 5000 de euro.

Ce au facut cele sapte jeguri, dupa ce au chinuit-o pana si-a pierdut constiinta, tanara femeie? Au amenintat-o....ba mai mult , mama unuia a facut un  grup pe facebook in care "baietii astea smecheri" erau felicitati, erau eroi, erau aratati ca, baieti de care familiile lor sunt mandre ,ca sunt baieti crestini cu frica de Dumnezeu si merg duminica la biserica....cine a gresit?? FATA! I-a provovat, a cautat-o ca e o curva....

Ce a facut Chitcan cand i-am spus ca il voi da in judecata si ca voi face totul sa aflu adevarul cu ce se ocupa el pentru as castiga bani??? M-a amenintat....Apoi a inceput sa posteze pe facebook ca o victima....m-a descris ca pe un ateu incult, urata, grasa, ucigasa de sot, psihopata....Cat de prost poti fi sa scrii toate acestea ,cand erau ca dovezi sute de e-mailuri in care ma diviniza si in care ma numea iubitica, printesa, zina etc???? Apoi, i s-a alaturat Florinel Plantos cu alte intimidari, amenintari si minciuni.

Se pare ca tactica e aceeasi...cand hotul prins incepe sa strige "hotii!" Ce a urmarit Lica Chitcan, Florinel Plantos si cei 7 jeguri de asemenea??? Au urmarit sa obtina tacerea....

Violul tinerei s-a petrecut acum 8-9 luni in urma,  cei sapte "baieti smecheri" iesisera de sub acuzatii, scapasera  de inchisoare, erau bine merci, lumea era a lor.....pana cand oamenii adevarati au inceput sa i-a atitudine si sa mediatizeze povestea iar acum sunt aratati cu degetul de o lume intreaga, sunt tratati asa cum ei au tratat-o pe biata fata....si sunt sigura ca povestea nu v-a ramane asa!

Dupa umilinta mea pe facebook si in blogul lui Florinel Plantos " presa onestilor" si ei erau convinsi ca nu voi mai pune piciorul in Romania, dovezile mele vor ramane ingropate si povestea uitata. Dar nu a fost sa fie asa, pentru ca am urmat metodele folosite de ei si atat aici cat si intr-un roman, povestea va fi cunoscuta.

Aceste metode de umilire folosite de astfel de paraziti ai societatii, dau roade uneori, pentru ca oamenii si mai ales femeile sunt indobitocite sa creada ce spun barbatii....Femeile slabe sunt amenintate, batute, umilite, inspaimantate ca vor fi aratate cu degetul....sunt spalate pe creier sa creada ca doar femeile cu suflet bun ( a se citi proaste si naive) sunt preferate de barbati ca femei ideale. Respectul pentru o femeie puternica cam lipseste in Romania.

Legile vor fi schimbate cand societatea va reactiona. Oamenii cu gandire sanatoasa trebuie sa se uneasca si sa condamne public  astfel de cazuri.

Nici pe departe nu consider ca povestea mea e tot atat de dramatica ca cea a acestei adolescente din Vaslui....doar metodele folosite de cele sapte jeguri sunt universare, bine cunoscute  , intre escroci.

Niste boi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu