joi, 11 septembrie 2014

LICA CHITCAN-iubire ideala: TICA MORARU-TANTA DAMIAN


Atunci cand ai nesansa de a fi jefuit de hoti, experienta e traumatizanta, dar cand esti jefuit de oameni in care ti-ai pus increderea , speranta si visele, experienta e devastatoare. Cand esti jefuit de un strain, analizezi, iti asumi ce s-a intamplat , inveti din aceasta experienta pe viitor sa nu se mai intample si mergi mai departe. Cand esti jefuit de un apropiat, e ca doua lovituri intr-una. In cazul acesta apar indoieli, neincredere in propriile decizii si in hotararile luate pentru viitor. 

Dupa ce am vazut ca LICA CHITCAN mi-a golit cartea de credit visa , dupa plecarea mea din tara, o lupta apriga s-a dat intre instinctul si intelectul meu:

Instinctul: “asta,  a fost dupa banii mei de la inceput….ce om care are sentimente pentru cineva, ar putea sa iti goleasca cartea de credit, la doar ore dupa plecarea ta, mai ales ca stia ca pleci sa-ti inmormantezi  tatal copiilor???”

Intelectul: “ esti stresata, aceasta veste devastatoare te face suspicioasa pe toti si pe toate…Lica te iubeste din copilarie, o dovedesc cele peste 350 de e-mailuri in cele nici patru luni”

Instinctul :” ceva e necurat la mijloc…..doar daca am vorbi aici ,de o inmormantare , sau un accident devastator,as fi inteles de ce s-a folosit de cartea mea de credit  inainte de a-mi spune”

Intelectul: “ a vrut sa te protejeze, sa nu mai ai pe cap si problemele lui, aveai atatea de facut in acele zile”

Instinctul: “ putea sa-mi scrie imediat, un e-mail, si sa-mi spuna ca are nevoie….si ce a facut cu 3000 de euro, ca la doar 2 saptamani sa-mi mai ceara alte 300 de euro??”

Dupa o lupta apriga intre intelect si instinct, am ajuns la un compromis… Mi-a fost rusine de rusinea lui, si nu voiam sa-i ranesc sentimentele, sa ii spun  in fatza ca e un escroc ( da, mi-a fost rusine sa nu il jicnesc pentru ca, era doar instinctul meu, inca, nu aveam dovezi, ca e un escroc, un sarlatan ordinar) Asa ca i-am spus ca nu pot sa-i trimit alti 300 de euro pentru ca, toate conturile noastre  erau blocate pana la citirea testamentului….in acelasi timp am inceput sa-i pun intrebari despre noi, relatia noastra si ce suntem si unde vom fi noi doi in viitor…..sigur, in acel moment, escrocul s-a prins ca m-am prins…..dar , a continuat sa-mi explice de ce doi oameni care se iubesc trebuie sa “se ajute”  In disperarea lui, mi-a trimis urmatorul e-mail:




Sincer, dupa citirea lui am ramas, vorba lui taica-meu, Dumnezeu sa-l ierte, ca vitelul la poarta noua!!!!

Mi-am zis: “asta ori e nebun, ori prost rau, de ma crede pe mine o idioata……nu cred ca in subtilitatea lui, imi cerea o masina decapotabila, poate un cal, la cat e de taran!!!”

Stiam de Tica Moraru, fusese pentru o perioada, amic cu sotul meu….cu multi ani in urma…tot ce imi aduceam aminte, era ca, era tare inalt pe langa sotul meu si impreuna parca erau Stan si Bran… Pe Tanta Damian o stiam din vedere, auzisem de ea, ea plecand din tara cam in aceeasi perioada cu mine….era cam pe langa scoala….nu era frumoasa, dar barbatii erau atrasi de ea ( si ma refer la barbati ca, medici , ingineri si nu adolescenti de varsta noastra)

Oricum am intors acest e-mail, ori din ce punct l-am citit tot acolo ajungeam….stici, ca bancul cu Bula, angajat la fabrica de facut masini de cusut de la Cugir: “ Ca sa isi suplimenteze veniturile, nevasta lui Bula i-a zis intr-o seara: Bula, fura si tu o masina de cusut de la fabrica, ca eu ma apuc de croitorie si in felul acesta mai facem si noi un ban in plus…. Fa, cum as putea eu sa fur o di-ta-mai masina de cusut?? Mai Bula, nu fi prost, adu acasa in fiecare seara cate o piesa, apoi cand le ai pe toate, o asamblezi. Zis si facut; cand Bula avu toate piesele, se puse sa asambleze masina de cusut, dar ii dadea bataie de cap. Auzi, fa, cum fac, cum pun piesele astea, sa-mi bag piciorul, tot mitraliera iese!!!”

Asa si eu….oricum citeam, oricum o dadeam, Tica Moraru era insurat, Tanta Damian era maritata si nici unul nu parea sa le pese ca alti doi oameni erau mintiti inselati si folositi…..iar eu nu as fi vrut niciodata o astfel de relatie …..cu nimeni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu