vineri, 19 septembrie 2014

Saracul-bogat- LICA CHITCAN


Dupa ultima mea postare: LICA CHITCAN- iubire ideala: Tica Moraru-Tanta Damian, am aflat cateva adevaruri  despre aceasta poveste…..dar nu desprea asta vreau sa vorbesc, ci despre ce inseamna adevar in conceptia lui Lica Chitcan…..Cand zic, ca Lica chitcan minte cu desavarsire, sa nu credeti ca inventeaza situatii si aberatii…Escrocul e prea inteligent sa faca asta, el doar schimba datele problemei, in asa fel incat ,sa fie el avantajat intr-un fel, atat cat sa i se potriveasca povestea  lui.

Multa lume nu e atenta la detalii, eu am avut noroc ca totul a fost pe e-mailuri, messenger si skype si totul a ramas in memoria calculatorului….La inceputul intalnirii noastre virtuale, normal ca l-am intrebat cum si-a cunoscut sotia….raspunsul lui a fost: “la o nunta, si apoi i-am cerut sa imi imprumute niste bani si nici nu a stat pe ganduri, mi-a dat tot ce a avut fara sa ma intrebe cand ii voi da inapoi” A mintit? Nu, Mioara mi-a confirmat ca s-au intalnit la o nunta si ca intr-adevar i-a dat bani din prima…. Cand l-am intrebat cum de s-a casatorit asa de tanar ( 22 de ani pentru un barbat, era chiar si in acele timpuri mult prea devreme) Raspunsul lui a fost: “voiam cu disperare sa ma mut de la mama, care era in divort cu tata, singurul mod de a primi un apartament de la primarie, pe vremea comunista, era sa fii insurat , asa ca am adus-o acasa, am furat-o si m-am insurat,era o fata buna, avea servici in comert “( insemna mult sa ai cunostinte in  comert pe vremea aceea, in 1981)  A mintit? Nu, deloc…..a fost materialist si oportunist??? Da, cu siguranta…..

In povestea lui cu Tica Moraru si Tanta Damian, el ( desi il cunostea bine pe Tica) a schimbat un pic datele problemei….de ce? Pentru ca modul in care a povestit-o el, il avantaja in fatza mea.  Sotia lui Tica nu i-a fost acestuia colega de liceu, ei s-au cunnoscut la o nunta in Constanta…..Tanta Damian nu i-a cumparat niciodata o masina decapotabila, familia lui Tica erau destul de avuta la vremea aceea, avea un restaurant “Privighetoarea” si deci avea bani….dar , LICA  voia sa ma convinga pe mine, ca numai daca ii fac cadouri scumpe, excentrice, eu as fi putut  sa-i dovedesc ca il iubesc si el doar asa putea  sa se convinga ca eu il iubesc cu adevarat…. Povestea Tantei si a lui Tica e minciuna??? Nu, doar a schimbat un pic datele…..Mioarei imi spunea ca, LICA  se jura ,ca el nu merge la amante si ca daca vrea, ea poate sa-l urmareasca….doar ca atunci cand ea voia sa faca acest lucru, Lica ii scotea bujiile de la masina si, ghinion, nu mai pleca masina….A mintit ca ea poate sa-l urmareasca??? Nu….doar ca nu avea cum…. Stiti e ca si in cazul lui Clinton cu Monica Lewinsky ….au avut sex oral….a fost sex???.... ca si in ziua de azi, unii mai au dubii , si cred ca sexul oral, nu e sex si deci Clinton nu trebuia impeached.

Toata viata, Lica a fost un materialist, intr-o goana zilnica dupa bani nemunciti…..

Si iata inca ceva din seria: vulpea cand nu ajunge la struguri zice sa sunt acri….

Iata ce comenta zilele acestea:


Licuta, puisor ( cum il alinta Lia, amanta cu care era cand ma aburea pe mine) dar oare lumea stie de ce nu ai fost la inmormantarea bunului tau prieten Geani Paris???  Oare stie careva ca din invidie nu ti-ai condus prietenul pe ultimul drum??? Tocmai tu care te dai atat de crestin si de religios???….Te-ai enervat, ca a murit si acum nevasta-sa a ramas cu bani, probabil una din cele mai bogate femei din oras ( dupa spusele tale) si ea niciodata nu-ti va da tie cand ai nevoie….Zau, tu esti bogat??? Cine puiii mei sa te creada, cand toate amantele au fost femei cu bani, care au bagat in curul tau ( scuzati expresia) la greu….Daca tu esti asa bogat, de ce furi pe  toti si de peste tot: executari silite, datorii pe la prieteni, la amante, de ce cersesti pe la italieni, doar doar se gaseste vre-unul fraier ca mine sa te creada??????…..oi fi tu bogat, dar faci tot ce iti sta in putere sa ajungi sarac ca toti oamenii cu bani.

2 comentarii:

  1. Nevasta lui Geni Paris este sora mea...lasati mortii in pace ,nu introduceti oameni nevinovati in balacareala voastra...punct.

    RăspundețiȘtergere
  2. Condoleante familiei din partea mea , dar si din partea Mioarei Chitcan. M-a rugat sa transmit ca are numai amintiri frumoase despre familia Paris si ca Geani si sotia sunt niste oameni de toata stima, si nu o sa uite niciodata ajutorul lor. Condoleante...

    RăspundețiȘtergere