vineri, 26 septembrie 2014

LICA CHITCAN si campania electorala


            Zilele acestea LICA CHITCAN o tine in spiritul politic romanesc….vad poze cu casa lui, cu concubina, imbracati in costum popular….ce sa zic, lipseste Udrea cu o sapa si Ponta tinand un curs universitar  unor studenti. Ca e campanie electorara si toti vor sa impresioneze cu nerusinare, inteleg…..dar ce urmareste Chitcan??? Poza cu ma-sa m-a dat gata…e pentru prima data cand posteaza mutra babei….sigur nu vrea sa arate ca e barbat de familie, tata si fiu iubitor. Ar fi postat o poza impreuna cu Mircea, daca are vre-una. Ca de cand are facebook-ul nu a postat niciodata nici o poza cu el, abia ca l-a acceptat de prieten. Deci, nu e asta! Cred ca incearca sa arate cat de mult il iubeste Cristina Cioca si cat  de docila e aceasta femeie , adica “constiincioasa si silitoare” cum o descria Marza ,intr-o conversatie pe care am avut-o cu el. Poza in care ea explica, ca e facuta in spiritul epocii, m-a dat gata ( Chitcan sezand si ea in picioare, gata sa serveasca!) Dar nu e in spiritual epocii, e dupa rolul de cadana din serialul  Suleyman, telenovela preferata a Cristinei !! J J  







Cred ca adevaratele  femei, cele care se lupta zilnic pentru egalitate cu barbatii, care au dovedit ca pot face aceleasi job-uri ca orice barbat, cele care vor legi impotriva abuzurilor fizice si emotionale facute de barbati ca Lica Chitcan  ( care m-a abuzat fizic atat pe mine cat si pe fosta sotie) trebuie sa ii aduca un omagiu acestei” femei adevarate a secolului XXI” Asa ca m-am gandit , ca in numele lor sa  il sun pe regale Cioaba si sa il rog sa convoace de urgenta soborul si sa ii dea Cristinei Cioca diploma de nevasta de onoare!!!!! Poate au si un  reprezentat in Buciumi sau cartierul TCR !!!!!!!  Ca da, sunt de acord, ca dupa legile regelui, e nevasta de nevasta: au facut “nunta” inainte ca Lica Chitcan sa fi inaintat macar, dosarul de divort cu Mioara, apoi Cristina se afiseaza cu verigheta pe deget…deci , tot tacamul!!!! Sa nu mai spunem ca si-a maritat fiica de pe bancile scolii , fara bacalaureat si nici la nunta ei nu a fost….dar, in ziua nuntii ei, am vazut-o Cristina 24 de ore din 24 ,pe messenger cu concubinul  Chitcan, care era plecat in Italia….apoi, a scapat de fata si a trimis-o in Italia….Ca orice nevasta de nevasta, a fost langa barbatul ei,  cand el a fost cu ea in vacanta in Italia, dar credeti ca si-a  vizitat fiica , gravita in ultimul trimestru???? Nici vorba!!!…..si nici nu a fost sa-si viziteze nepotelul. Cineva i-a postat o rochie cu maci si a comentat ca o sa-si ia una cand va fi soacra!!!! Faaa, ai fost soacra anul trecut !!!! De aceea nu ai fost la nunta ficei, ca nu ai avut rochie cu maci??? 




Sunt milioane de romance care muncesc in strainatate pentru copii, eu am avut si 2-3 servicii ca sa platesc facultatile fetelor mele…am platit in intregine nunta fiicei in Romania, si multi stiu cat m-am zbatut cand am tinut nunta la Seasons… Am fost  zilnic la fiica mea, cand s-a mutat in casa noua, si de o luna, sunt la ea zilnic, sa o ajut si sa-mi vizitez nepotica….Tu, iti pui copila( Maria Ema) de 13 ani sa comenteze pe facebook cu mine si sa ma balacareasca…..acu, inteleg de ce Chitcan i-a facut portretul!!!! Ce fel de mama esti tu, fa????  Pe mine nu ma intereseaza ce fel de femeie, mama esti tu si nici relatia ta cu acest escroc….dar o femeie adevarata ar vedea ca te foloseste, sa-si ascunda caracterul murdar in spatele unei relatii …o femeie adevarata, l-ar obliga sa-si plateasca datoriile,  nu l-ar ajuta, ca tine, sa faca si mai multe sarlatanii.




Acum va las sa judecati voi ( eu cunosc raspunsul, ca am deja dovezi) la cat e de escroc si sarlatan Lica Chitcan, credeti ca e casatorit legal ( cu acte ) cu aceasta femeie, sau ca, aceasta casa in care locuiesc este si pe numele lui??? Daca ziceti da, eu zic ca e foarte bine, dupa cele 2 executari silite pe rol, jumatatea lui poate  sa o piarda la process…..dar, la cate a facut Lica Chitcan, la cati a inselat de bani , eu va asigur ca stie sa escrocheze incontinuare si casa nu e pe numele lui. Partea frumoasa e ca , a stiut exact cum sa o fraiereasca pe Cristina….si nici nu cred ca a luat cei 200 de milioame lasati de taica-su, pe doua cecuri si  a bagat banii in casa in care el, legal, nu are nici un drept….ups, poate Cristina nici nu stie de cele 200 de milioane!!!! Ca taica-su nu a vrut sa ii lase Marcicai ( nu va scarpinati in cap, va lamuresc: dupa divortul de mami Chitcan, taica-su s-a insurat cu una Marcica, care a fost ucisa odios si care ucigas, nu a fost nici azi prins….apoi , de atunci, traieste cu una, cu mult mai tanara ca el, tot Marcica) Asa ca pana aici,Lica Chitcan  l-a copiat pe taica-su intru-totul…..

Oamenii inca mai judeca dupa aparente, si asta se poate vedea si din cum se desfasoara Campania politica….dar o data si o data, dovezile negru pea lb, vor inchide multe guri si vor deschide multe minti….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu