duminică, 28 septembrie 2014

EVRICA!!!!

Daca pana acum, chiar credeam ca Cioca e manipulata de Chitcan,si imi era sincer mila de femeia asta....azi, am ajuns la concluzia ca se aseamana si se merita unul pe altul. Si cand va ramane in chiloti, lumea va stie ca a meritat-o pe deplin....Deci, femeia asta, nu a fost la nunta ficei, ca sa stea pe messenger sa vorbeasca cu concubinul care picta pe pereti in Italia....nu a fost sa-si viziteze fica gravida, desi a fost in Italia, la doar cateva ore de unde locuieste fica....iar azi vad ca a lipsit total si de la botezul primului ei nepot....Femeie, tu ma faceai pe mine nebuna??? pai nu s-a nascut barbatul care sa ma indeparteze de ficele mele, nu as face asta NICIODATA, nici pentru un barbat normal, dar-mi-te pentru un dezechilibrat mintal ca Lica Chitcan!!!!! Tu esti nevasta de nevasta si ti-ai vandut copilele pentru o sula!!!!! ( si una care e gata de ...casare  :) :) Esti de  rasul Onestiului...Eu nu-mi vreau decat banii, dar se pare ca si tu si el sunteti facuti din aceeasi stofa........
Voi posta mai multe informatii in perioada viitoare, acum sunt scarbita.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu