miercuri, 1 octombrie 2014

LICA CHITCAN-parerea altuia


In dezechilibrarea lui mintala, Lica Chitcan, se pare ca are si momente lucide…..zau, trebuie sa i le laud! Astazi, de exemplu, a postat pe pagina lui de facebook urmatoarea poza:

 


Ce ziceti??? Foarte adevarat!!! Tocmai de aceea, am stiu ca lumea nu se va lua dupa aberatiile pe care el le-a tot postat in comentarii ,despre mine…Am stiut ca tot ce i-a spus lui Florinel Plantos, sunt minciuni ordinare, ca tot mahalagismul si tigania lor, fusese doar pentru ca erau speriati, infranti si stiau ca eu imi voi duce , cumva , batalia pana la capat, stiau ca am  dovezi …..tot ce au scris si tot ce au spus la prieteni si cunoscuti, denunta frica si prostia lui. Normal ca lumea nu si-a format pareri, despre mine, bazate pe aberatiile lui Lica Chitcan…dar, lumea isi face propriile ei opinii , bazate pe dovezi…Pai, ce sa creada omul???: aberatiile lui, fara dovezi, fara nici macar o dovata??? Sau documente, e-mailuri si convorbiri pe care eu le-am postat??? 13 000 de accesari pe blog cred ca dovedesc   multe…..

Imi aduc aminte cand imi scria ca” gandesti prea mult, analizezi prea mult” “adevarul despre mine, e cel care ti-l spun eu si nu cel pe care il crezi tu”  

Ma scuzati, dar pot gandi singura….suna prea a lozinca securista. Imi aduc aminte o conversatie pe care am avut-o cu doi securisti , prin 1979, inaintea plecarii mele din tara….Dupa depunerea cererii de plecare definitive din tara, au incercat sa ma convinga sa renunt ( sincer,aborbarea lor de atunci, la fel de proasta ca a lui Chitcan, de acum!) Cica, in Canada, lumea nu are service, doarme  pe strazi, si nu are ce manca, Romania exportand piept si pulpe de pui in Canada….Le-am spus ca vreau sa ma conving singura si daca se dovedeste ca e cum spun ei, ma intorc inapoi…..am 35 de ani in Canada, inca nu m-am intors si nici nu intentionez!!!! Spalarea de creier ,pe care o foloseste Chitcan, poate fi eficace pe termen scurt , sau doar asupra caracterelor si mintilor  slabe….Spalarea lui de creier a mers cu mine si cu Lia pe termen scurt, pana , amandoua am avut dovezi,la  ce face si cine este Lica Chitcan….eu chiar cred in “innocent, until proven guilty” si  stiti ce se mai zice: “shame on you for fooling me once, shame on me  for fooling me twice” in traducere libera: “sa-ti fie rusine ca m-ai dus de nas prima data, sa-mi fie rusine mie, ca te-am lasat sa ma duci de nas, a doua oara”……dar apoi………vorba romanului: ai belit-o J J !!!

Cat despre Cristina Cioca, sincer, nu vreau sa cred ca poate fi o mama denaturata….dar  sa te indepartezi tu de copilele tale pentru o sula dezechilibtrata??? Zau, e prea mult….hai ca am inteles ,ca si-a lasat unul din amanti uitandu-se la luna in Onesti si a dat fuga la altul in Italia, apoi realizand  ca a facut o greseala mare, e una, dar sa alegi o sula expirata in locul copilelor, e mare mister pentru mine…..

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu