duminică, 4 octombrie 2015

Plantos "fratili" lu Chitcan....

Am vazut ultima postare pe blogul lui Plantos: Presa Onestilor. Un titlu de blog, la fel de mincinos ca si administratorul acestuia. Plantos posteaza tot ce gaseste si scrie doar aberatii, totul  doar impotriva PSD-ului. Eu chiar nu sunt adepta vre-unui partid, ma doare la basca, ce partid va veni la putere si asta pentru ca, tot nimic nu se va schimba in Romania. Atata timp cat mentalitatea fiecarui roman nu se va schimba, cat nu va fi corectitudine, cat nu este respectata munca onesta si toti sunt dupa cerseala si cand legile de guvernare sunt ambiguie si lasa atata loc de interpretare, nimic nu se va schimba.
Inchid ochii si imi imaginez o scena de tot rahatul:  cum, un PSD-ist ( nu dau nume) si cu un PNL-ist isi impart scaunele si castigurile electorale, si isi bat joc de  maimutele jurnaliste, care le-au facut propaganda!!!!!! Si viata merge inainte, ei cu banii, cu relatiile si contractele de milioame, restul cu paduchii si Dumnezeu inainte....Si preotii aserviti celui care va castiga alegerile, le vor lua saracilor si ultimul banut, dar le vor lasa speranta...speranta ca la viitoarele alegeri va fi mai bine....pentru ca , "speranta nu moare"  si romanului ii place sa lase greul pe alta data, ca doar" nu au intrat zilele in  sac"!
Ce am vazut ca posteaza Planos???
Pe pagina de facebook ataseaza un link:


Si puteti vedea cat de interesati sunt oamenii,  ca isi da like singur, caci stim ca Roxana Irimia, Cristina Cenau, George Martin, Romeo Barna ( care a cam disparut, caci l-a botezat cu alt nume) sunt conturile lui false. Tind sa cred ca si Mihai Bargan ( poate e fostul Romeo Barna) este tot el, la cat de mult il lauda pe Plantos si da like la tot ce posteaza el si Ungureanu Eugen zis lautarul jurnalist.


Apropos, Ungureanu, a deschis si televiziunea literara!!!!!!!! Ca sa vezi, el nu are televiziune, ci un canal youtube, si se crede Voiculescu!!!! Pe cand si televiziunea lautara, domnu jurnalist lautar????
Oricum, astept raspunsul de la vimeo, sa vad ce fel de client corect e domnul nostru lautar!!!!



Asa, inapoi la Plantos....pune o postare pe blog despre spectacolul de Ziua Varstnicilor.
Iata link-ul daca chiar vreti sa cititi aberatiile lui:

http://www.presaonestilor.com/2015/10/02/mascarada-politica-la-sarbatoarea-pensionarilor-din-onesti/

Cica a fost o propaganda PSD-ista...pai daca cei din Primarie sunt PSD-isti,  orice ar face ei in Primarie, pentru el, tot asa ar numi-o, nu-i asa???
Plantos e foarte indignat, ca batranii au primit flori si o cutie de bomboare....ce, Florine esti dezamagit ca nu esti INCA pensionar??? Ei, lasa, nu ai tu varsta de pensionar, dar cu siguranta ca arati ca unul, nu fii suparat!!!! Eu o sa propun Primariei, ca la Ziua Varstnicilor,cand iesi tu la pensie sa se dea salam, in loc de bomboane!!!!!  Ca sa nu fii nevoit sa il sparlesti, ca pe cel de la intalnirea cu cei din Straseni!!!!

Plantos scrie tot felul de aberatii: 1) ca unii batrani au fost indignati de presentarea facuta de  Primarie,  cu ocazia Zilei celor varstnici si au plecat acasa mai devreme....Pai, de ce nu le-ai luat numele, de ce nu le-ai luat un interviu???? Asa , sa vedeam si noi dovezi, nu??? 2) Scrii ca Lemnaru a fost indignat ca spectacolul s-a tinut intr-o sala dedicata  activitatilor sportive....pai bine, unde sa se fi tinut??? Poate afara, in ploaie, era mai bine, nu-i asa??? sa le rugineasca scaunele cu rotile date de Lemnaru??? Stai, ca saracii pensionari nu au asa ceva....Da, ce le trebuie batranilor spectacole??? Sa stea si sa isi astepte moartea acasa!!!! Lemnaru probabil nu e asa batran, sau nu se simte asa batran, sa meraga la spectacole dedicate bosorogilor , ca el merge la fi-su in Canada.....Transmite-i lui Lemnaru ca eu merg la spectacolul Madonei, cine stie, poate ma intalnesc cu el pe aici.....ca, el nu e domn de Irina Loghin, bre!!!!

Domnule Florin Salam de Onesti, cam prea mult speculezi..... speculezi , ca florile si ciocolata au fost cumparate de la Nevila.....Si care-i problema??? Eu sunt femeie de afaceri: cand se face un contract de succes, toti trebuie sa castige. Furt si manipulare este atunci cand unul castiga,  in detrimentul celorlalti.
Deci, Primaria are bani, special alocati pentru astfel de manifestari, batranii primesc ceva gratis, Nevila , sau alta firma, face vanzare si isi promoveaza afacerea.....Probabil dupa capul tau , jurnaliste turmentat, tu care in viata ta nu ai avut o afacere ( nu ai avut nici macar o masina....ce vorbesc, nu ai avut niciodata nici carnet de conducere) Primaria ar fi trebuit sa plateasca oricat de  mult pentru aceeasi floare si cutie de comboane, doar sa nu fie de la Nevila, nu-i asa???? Ce minte de afacerist falimentar ai!!!!  Si inca ceva: suma alocata acestei manifestari, firma de unde au fost cumparate florile si bomboanele au fost supuse la vot in sedintele de consiliu,  in sedinta de consiliu au fost acceptate si de PNL-istii pe care ii promovezi....ei au acceptat atunci, ca apoi, sa te faca pe tine sa ii dai pe PSD-isti  in gat! Ia sa vedem daca ghicesti cine-i prostu!!!!!!

Tu cand scrii, nea jurnalistule turmentat, doar speculezi....zici ca Primaria cumpara bomboanele si florile cu banii pensionarilor.....pai ce ai fi vrut???? cu bani de la platitorii de taxe se face totul.
Tu, ai primit bani de la onestenii  milosi, pentru o cauza umanitara, si  ce ai facut cu ei??? ai luat banii si ti-ai pus centrala!!!! Acuma care a furat si manipulat mai mult, tu, sau Primaria???? Tu stai la caldurica , si scrii aberatii si speculezi......
Si eu scriu si stau la caldurica, dar mie afacerea imi merge, tu numeri paduchii.....Am auzit ca una ,Doina Bobeica , s-a laudat ca e si ea milionara ( poate in lire italienesti) si acum o aburesti poate o fraieresti de niscai euroi!!!! Hai ca toti au vazut , ca ai dat-o in bara cu Cristina Buzila si ai tras ,saraca femeie, prin procese la judecatoria Onesti, asa ca, nu ma mira ca  iti cauti alta fraiera!

Iata ce scria Doina Bobeica la  postarea lui Plantos de pe blog, si share-uita de Chitcan pe peretele lui , despre mine:






Iata ce posta cu Cristina Buzila si ce a urmat, cand femeia si-a dat seama cine e Florinel Plantos zis, Florin Tanase:


Deci daca eu sunt psihopata, pentru ca divulg o escrocherie din care LICA CHITCAN a furat 5000 de euro, Plantos ce e , om normal???

Florinel Plantos trece de la barbatul ,vanator de femei, la psihopatul care, atunci cand nu-i merge pasenta posteaza ca mai jos:



Vai di mini si di mini.....bai, Florinel Plantos, amu sincer, tu esti frate cu Lica Chitcan , nu-i asa?? Prea aveti aceleasi gene de damblageala mintala!!!!

16 comentarii:

  1. Din momentul asta s-a terminat cu tine , ce cauta poza mea la tine , si cum iti permiti ....sunt persoane pe care le cunosc de cand m-am nascut , nu iti permit sa ma bagi in rahatul tau , nu ma intereseaza de aventurile tale , cu mine ti se infunda definitiv !!! ma prezint ...Paolinelli ma numesc de fapt esti terminata

    RăspundețiȘtergere
  2. Babaciunea asta de Doina Moscu numai de mancat rahat se ocupa; cu asta se hraneste ea, cu mizerii. Poate ajunge iar la 120 de kile, cat a avut in trecut, la 1 metru si 30, cat are ea, si poate pocneste naibii. Un butoi cu rahat e psihopata asta, care hartuieste pe toata lumea, de vreo 5 ani de zile

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ma intereseaza viata si aventurile ei , sa lase lumea in pace , nu e nimeni vinovat ca s-a culcat cu cine nu trebuia
      daca intelege de vorba buna , bine , daca nu trebuie sa stie ca eu nu sunt fraierul de lica chitcan , o infund imediat

      Ștergere
    2. Stai calma, ca psihopata e vai de capul ei, e bolnava psihic, n-are niciun Dumnezeu, niciun tel in viata, si face umbra pamantului in mod inutil. Are doar obsesii si psihoze. E terminata complet, chiar daca are avere. Viata ei s-a terminat in momentul in care i-a tras clapa jegul de Lica Chitcan. Psihopata e si regulata, si batuta, si cu banii luati. Nu mai are niciun viitor, nicio perspectiva. Face doar rau oamenirii: calomniaza, defaimeaza, denatureaza, hartuieste....Cu asta se ocupa ea, cu mancatul de mizerii, si asa va da ortul popii, plina de venin, de ura, de frustrari, de rautate...

      Ștergere
    3. Auzi Florine, nu te f....pe tine, la ce greutate ajung eu!!!!! Esti ofticat rau !!!! Lumea stie cine esti si cum furi salamul de la Primarie, pentru o sticla de vin o vinzi si pe maica-ta!!! Hai sa vedem cum iesi bazma curata din procesul pe care il ai in cateva zile.....Eu am fost intelegatoare, m-am purtat decent cu tine, dar iti promit ca, dupa toate aberatiile pe care le-ai scris si continui sa le scrii, nu voi termina pana cand toata lumea stie cine esti cu adevarat....O sa vedem cine are perspectiva si cine nu!....ce credeai, ca te-a platit Chitcan sau Cioca si ca eu o sa bag capul in nisip ca strutul,si o sa las ca lumea sa asculte la minciunile tale??? Esti un mizer de om si multi stiu asta,si e valabila vorba aceea: pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti!!!

      Ștergere
  3. problema ei , dar sa nu ma deranjeze pe mine si sa nu-mi puna poza in scandalul ei de rahat ca eu nu am nici o vina

    RăspundețiȘtergere
  4. Iata-l pe Florin Plantos in adevarata lui postura!!!! Pot si eu sa folosesc un vocabular ca tine, dar nu ma cobor la dementa ta....e destul sa DOVEDESC ca tu conversezi de unul singur, sau mai bine spus cu conturile tale false ( ultima conversatie pe peretele Doinei Bobeica, e cu totul de la nebuni!)....Cred ca mai psihopat esti tu!!!! La amandoi va place sa comenati tot felul de aberatii, dar nu puteti sa va sustineti argumentele fara amenintari si fara cuvinte injositoare....Nu voi lasa ca nimeni sa vorbeasca fara argumente despre ceva ce nu au nici un habar....atunci cand acuzi , va trebui sa si dovedesti ce spui! Amenintarile nu ma impresioneaza.....cu dovezi si spunand adevarul , poate....Eu nu am nimic nici cu Plantos si nici cu Bobeica zis Paolinelli, dar daca voi ati avut tupeul sa comentati fara argumente, eu m-am aparat...cu ARGUMENTE si DOVEZI....si mai am!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am avut tupeul ????? mai doamna draga , nu te cunosc si nu ma cunosti ....si mi-ai publicat poza in mizeriile tale , sa-ti fie rusine ....iti mai spun inca o data ca eu nu sunt prostul de lica chitcan , bine ' ok , multumesc

      Ștergere
    2. ai 24 de ore sa stergi poza si tot ce ai spus despre mine, hai ca m-ai calcat pe nervi

      Ștergere
    3. Tu cum iti permiti sa vorbesti cum ai vorbit de mine??? Ai 24 de ore sa iti ceri iertare public.....mai am si alte afirmatii pe care le-ai facut despre mine....tot fara sa ma cunosti!!!
      Dupa ce mi-ai cerut prietenia si mi-ai urmarit contul.....

      Ștergere
    4. Spala-te pe pe cap cu Lica chitcan ....lasa lumea in pace , tu ceri prietenia la toti , nimeni nu te baga in seama

      Ștergere
    5. ai doua fete ? ...fii mama si bunica ... lasa barbatii , mai doamna sa fii sanatoasa

      Ștergere
  5. Ha-ha-ha, s-a infuriat babornita, ce misto! Cred ca iar bea o sticla de tarie azi, iar boraste prin toata casa, iar sparge sticle, pahare si farfurii, iar urla si se da cu capul de pereti. E terminata de tot, babeta, gata, e paradita complet. Ha-ha-ha, ce misto!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce misto o sa fie cand voi posta e-mailurile tale.....adica ale lui Florinel Plantos...ca nu stiu care personalitate vorbeste acu: Cristina Cenau??? Romeo Barna?? Poate George Martin....sau Roxana Irimia....sau...stai ca mai stiu....dar nu ma grabesc sa ti le spun!!!! Ce misto, cand voi posta si declaratii cum ai urinat pe usa politiei feroviare!!!!! Si poze cum te-au ridicat politistii din sant ca erai mort de beat!!! Tu ai dovezi la ce zici??? Nu prea cred, habar nu ai ce inseamna Dovezi!!! Tu doar aberezi!!! Lupta mea a fost cu escrocul de Chitcan...Te-ai bagat ca musca in popnetul calului de ofticat din cale afara ce esti!!!! ce Florine nu mai ai bani de prostituate, sau de bautura???? Credeai ca eu voi fi sursa ta de alimentare cu dolari??? Sa pun dovezi in care imi spuneai cum le platesti pe cele de pe centura???? Babornita asta, face ce vrea muschiul ei....tu cersesti un blid de mancare!!!! Aaaa, dar ce buna si sensibila am fost cand ti-am pus o mie de dolari pe masa, sa te ajut cu problema ta de inima!!!! daca stiam ce mizer de om esti, chiar ca mai bine as fi baut o mie de dolari!!! Ce pot spune oamenii despre tine, cand vorbesti in halul asta despre toti cei care te-au ajutat??? Cati au facut ce am facut eu, fara sa te cunoasca??? Cine crezi tu ca te va mai ajuta, dupa ce citesc acest blog??? Si citesc...multi citesc si multi te vor ocoli....pe multi ii santajezi, dar o sa vezi....iti promit ca bine nu iti va fi!!!! Karma lucreaza! Te crezi jurnalist?? Macar in al 12-lea ceas, cand ai vazut ca am dovezi si stiu ce vorbesc, mi-ai fi dat dreptul la replica, si ai fi lasat lucrurile sa cada unde ar fi cazut...oamenii te-ar fi apreciat cel putin pentru asta....dar tu esti ofticat ca nu ai ajuns la banii mei! Eu am facut o campanie umanitara, onesta si daca m-as fi ales cu un amic dupa aceasta campanie ar fi fost frumos, daca nu mi-ai fi mai vorbit niciodata, iar ar fi fost ok, dar numai un idiot face ce ai facut tu.....am asteptat sa iti revii, am asteptat sa imi arati ca esti om....in tot acest timp, tu si Chitcan ati crezut ca sunt idioata....poate babaciune, dar prostia e de partea ta!!! Ha-ha-ha...si cate mai sunt de care nu stii si vin inspre tine!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca hoasca batrana si psihopata e beata crita la ora asta si cauta "dovezi" prin sticlele cu Whisky. Ce bine-mi pare ca a luat teapa de la un alt nemernic, de la jegul de Lica Chitcan. Ce ma bucur cand nemernicii si-o trag intre ei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vocabular a la Florinel Plantos.... Zau, nu cred ca mai are rost sa comentez....oamenii au vazut cine e nemernicul...Florinele, fugi la cersit! Vezi, stai drept in fatza lui Ungureanu ca poate iti mai da vreo 10-15 lei asa ca la Mucea!!!!

      Ștergere