duminică, 25 octombrie 2015

UAP-ul ONG si Chitcan

Am tot scris despre ,oportunitatea de care s-a agatat  Lica Chitcan, imediat ce a aflat ca, eu mi-am facut un blog, unde voi expune dovezi si care vor sevi drept informatii pentru viitoarea mea carte...cea  de a trambita mare si tare ca el, e noul presedinte UAP pe sucursala Onesti... L-a randul ei, Cristina Cioca, isi schimba numele pe facebook in Cristina Chitcan Cioca si ulterior in doar Cristina Chitcan....Ca, luni  bune dupa "fericitul eveniment", de schimbare de nume, doamna noastra inca mai figura doar sub numele de Cioca la judecatoria Onesti ,cand era in proces cu fostul sot pentru pensie alimentara , e irelevant pentru mine...Lica Chitcan stia exact ce dovezi am si stia exact ce voi expune si singurul lucru care i-a trecut prin cap sa  faca , a fost sa arate Onestiului, ca el e marele presedinte si ca tot ce spun  eu, este minciuna si fabricat de mine din gelozie...mentinerea unei pareri imaculate de  catre cei din jur, atunci cand escrochezi pe cineva, este metoda tipica de a dezminti adevarul si ai face pe cei din jur, sa ignore ce vad negru pe alb. Stiam asta....dar, la inceput nu am stiut cum a putut sa manipuleze chestia cu uniunea artistilor plastici...
Stiam de uniunea artistilor plastici...am gasit ceva pe net si am aflat ca s-a  format prin 1920, ca trebuie sa ai studii superioare si sa ai evaluate de comitetul lor cel putin 5 lucrari ( parca) ca sa fii membru!!! Ma gandeam: care ar fi atunci criteriile sa devii presedinte de sucursala!!!?? El are doar o scoala de arta, la acea vreme nu mai avusese expozitii de ani buni, deci sub ce criteriu a fost el ales?? Fosta sotie, Mioara , era convinsa ca e o facatura de-a lui, sa isi spele reputatia....
Asa ca, am tot cautat pe net si asa ca am gasit  2 ( doua) uniuni a artistilor plastici! Bingo! Una , cea veche, din 1920,care avea ca membri oameni intelectuali, cu studii, o uniune serioasa care promova excelenta in arta plastica..si una, care pentru o taxa, te faceau membru pe loc, chiar daca esti tractorist, sau zugrav. Deci pentru  costul unei mese de pranz la restaurant, pentru mine, cam $30.00 , sau 100 de lei, devii membru UAP.
Dar cum devii presedinte de sucursala?? Ei, asta nu mai scria pe net si nu am gasit nimic in documentele falsei Uniuni. Asa ca i-am scris Presedintelui Traian Marza, pe facebook, direct pe peretele contului uniunii ....nu mi-a raspuns decat dupa vreo 3 incercari si tot ce a facut, a fost sa imi da link-ul la tot ce citisem deja pe net, fara sa-mi raspunda la intrebare...Am insistat si l-am intrebat concret care sunt criteriile de alegere a unui presedinte de sucursala. Intr-un sfarsit mi-a raspuns ca il sustine pe Chitcan pentru ca "isi face treaba", ca are o sotie " frumoasa si constiincioasa" si ca eu fac toate astea din gelozie. Deci, ati inteles, nu trebuie sa fac comentarii, Marza stia de mine ..de la Chitcan!!!!
Am avut timp sa-i trimit urmatorul mesaj, pana sa ma blocheze:
"

Domnule Marza, multumesc pentru informatiile furnizate ( atat cele directe , cat si cele primate de la dumneavoastra fara intentie) Inteleg  sustinerea dumneavoastra, ca professor de arta, a unui Pictor, dar, tot atat de anormal mi se pare favoritismul  pentru un individ ca Lica Chitcan in functia de Presedinte al  unei sucursale UAP. Un astfel de presedinte, ar trebui sa fie un om de caracter, de onoare, care sa fie un model de urmat pentru tinerii pictori din regiune. Numirea unui  om care fura, minte, abuzeaza fizic femei, care s-a ocupat ani in sir cu tot felul inselatorii , doar pentru a-si asuma bani nemunciti, care a petrecut un considerabil timp prin sectiile de psihiatrie, sfideaza inteligenta si mentalitatea  multor pictori talentati. Se pare ca nepotismul, atat de uzat in Romania ,este infiltrat  chiar si in arta."

Asa ca am inceput sa caut pe net tot ce se poate despre acest Traian Marza si am gasit destule...toate le-am afisat intr-o postare anterioara:


si o alta la o data mai tarzie:


Se pare ca multa lume a fost interesata in prima postare,  unde am expus toate link-urile la ce aparuse prin presa,  prin tara, despre "afacerile" acestui domn....postarea a fost accesata de mai bine de 400 de ori!!!! 
Si cam dupa  aceea , facebook i-a inchis contul, transformandu-i-o intr-o pagina. A incercat de cateva ori sa deschida altele, dar , cred ca pana acum, fara efect... E logica dorinta lui de a avea un cont pe numele Uniunii Artistilor Plastici!!!! Adica, el e marele presedinte, toti membrii astea cotizeaza, cand un pictor posteaza ceva, e un asa primesti un "like" , un comentariu, de la unul Traian Marza si alta sa vada lumea ca e de la Uniunea Artistilor Plastici, nu!!???? 
Multi s-au prins de falsitatea acestei asa zise uniuni ,care de fapt e un ONG , dar si de invartelile domnului nostru, care ,acum, are  un sediu al uniunii artistilor plastici, chiar la el in oras, Alba Iulia, mai are si un restaurant ( se pare ca e pe numele fiul lui) tot in orasul Alba Iulia care se chiama "Studio"

Cand a vazut domnul Marza ca ii cam expun afacerile, tot ce a stiu sa faca a fost sa ma ameninte...nu am avut timp sa raspun provocarii, ca m-a blocat din nou....Tipic lui Chitcan, domnul Marza a tinut sa ma informeze ca ma da in judecata! Astept, pentru ca sincer nu stiu sub ce acuzatie...eu doar am adunat tot se s-a scris despre el si uniunea lui intr-un "colaj artistic" !!!!
iata ce am primit:



Bineinteles ca am primit multe informatii si multa lume e de acord cu ce am scris. Iata cateva dintre discutiile despre acest UAP:




La scurt timp dupa cele intamplate, Chitcan afiseaza pe pagina de facebook a UAP Onesti  urmatoarea postare.....Chitcane, si Marza, voi nu ati auzit de zicala: "cine se scuza, se acuza"???


Si va voi lasa cu o reclama radio facuta de Chitcan ,chiar la deschiderea acestui UAP Onesti in 2013. Daca atunci nu a fost , pentru mine, destul de elocventa, astazi inteleg multe....Chiar si el minte si leaga vechea Uniune a Artistilor Plastici cu acest ONG, mai spune ca este format din fostii membri, ceea ce e o minciuna...ii indeamna pe pictorii Onestiului sa se inscrie ( acum intuiesc ca el primeste o cota parte din taxa primita de la acesti noi membri pentru inscriere)  Sincer, afacerea lui Mirza nu e rea: da ceva "like"-uri si "share" pe un facebook si colecteaza banuti....

Iata reclama facuta de Chitcan si apoi veti intelege de ce Marza il sustine atat de tare si  nu are nimic de a face cu talentul:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu