miercuri, 18 februarie 2015

LICA CHITCAN-experienta, bate inteligenta 3

Cu fiecare zi care trecea, imi dadeam seama ca Lica Chitcan este un escroc. Un escroc care stia sa-ti vorbeasca frumos, sa iti cante , sa iti vorbeasca de arta, dar in final era ce era......Aveam mai multe intrebari decat raspunsuri si mai multe decat in ziua cand ne-am intalnit toti patru: eu, el, prietena mea si avocatul lui, Victor Alexa. Vraja , sau mai bine zis , vrajeala lui, nu mai aveam efect deloc asupra mea. Incepeam sa-l vad cu alti ochi si sa-l analizez intr-o alta lumina....



Pralea:

Au urmat cateva zile de mesaje, convorbiri la telefon si intalniri intime la mine la apartament. M-a plimbat pe la Slanic, Pralea si am mancat pe la diferite restaurante. Incepusem sa sugerez anumite restaurante....cu unele nu era de acord ( cica e o zona in care locuia/ lucra cineva care i-ar fi raportat Mioarei de noi) altele erau ok....Aproape ca puteam sa fac o harta a zonei cu interdictie!!!! Trecuse mai bine de o saptamana si nici vorba sa deschida subiectul de bani si de toata cearta care a urmat dupa ce am aflat ca mi-a golit cardul si ca l-am refuzat sa-i mai trimit inca 300 de euro in plus pentru compressor. Intr-o dimineata, devreme ma suna si imi zice ca are nevoie de niste bani si daca poate veni la mine inainte de atelier ( cica ma-sa e bolnava si ii trebuie pentru spital) Am cautat in geanta si a luat vreo 5 milioane si a iesit ca fulgerul, zicand : " stii, o sa tii dau inapoi" Tragand in piept vaporii cafelei mi-am zis: " asta m-a facut de inca 5 milioane!"  Daca ar fi fost un adevarat barbat, nu ar fi cerut banii, daca ar fi respectat relatia, daca ar fi crezut ca ESTE o relatie intre noi NU AR MAI FI CERUT BANI!!! ....Tot ce se intampla in fiecare zi analizam, atat singura dar si la telefon cu buna mea prietena si cu sora mea. Desi ma rugase el sa nu-i spun surorii mele de noi, l-am mintit si discutam zilnic cu ea de el....au fost momente cand Lica ma suna ca e in fatza blocului meu si sora mea era la mine si  trebuia sa se ascunda sub scara si sa astepte ca el sa urce la etajul 1 la mine, ca el sa nu o vada. Atat prietena mea, cat si sora mea mi-au spus raspicat: fa ce vrei, dar NU-I DA BANI!!!!! Suma a fost foarte mica, nu aveam cum sa ies din situatia in care ma pusese, caci stia ca am cash si mult mai mult decat 5 milioane.....poate era un test: daca nu-i dadeam si-ar fi dat seama ca relatia nu mai exista si nu mai puteam afla nimic....ar fi stiut ca m-am desteptat....asa, imprumutandu-l, ma credea INCA sub vraja lui. Eram constienta ca poate sa rupa relatia si m-ar fi furat de 5000 de euro si inca 5 milioane....Intr- duminica dupa-amiaza, ma suna si imi zice ca vrea sa-mi arate un loc superb si drag lui. M-a dus la Bogdana....cunosteam locul, noi avand niste fini de acolo si in liceu aveam o colega de acolo. I-am spus ca nu mai fusesem acolo niciodata. Mi-a parcat masina langa parau si am luat-o la picior. Vorbea de ale lui, vaitaturi, dureri....etc, etc. La un moment dat m-am uitat la el....Mi-am zis: " Doamne, ce caut eu aici??? Ce caut eu cu acest barbat?? Cine e individual asta??? Uita-te la el....parca are 70 de ani, infofolit de ziceai ca e gerul Bobotezei, cu brate scurte, cracanat, ochi mici si mult prea apropiati unul de delalalt. M-am uitat atent in ochii lui, poate voi simti o lacrima de iubire in sufletul meu, fluturasi in stomac, ceva.....dar, nimic. daca ochii sunt considerati fereastra sufletului, la asta, jaluzelele erau trase si era bezna....."Gata!" mi-am zis."Prea mult timp, energie pierduta inutil....cum am putut sa cred ca poate fi ceva intre mine si acest individ??? Am fost o fata desteapta in adolescenta, i -am dat papucii, ce dracu, ma prostesc acum la batranete??? " El se asezase, asa ca eu m-am ridicat cu intentia sa plec cu masina, fara sa spun nici un cuvant si sa-l las acolo si sa inchei povestea.....dar, se pare ca Dumnezeu stia ca am multe de aflat si nu am putut pleca, caci masina se impotmolise in noroi. A scos el masina si am revenit amandoi in oras.....
A doua zi am hotarat sa cer ajutorul unui detective particular si sa aflu tot ce se putea afla despre el si Mioara.

Petrecea ore intregi, dupa atelier, la mine la apartament, momente intime si multi ar fi putut sa jure ca era iubire, la cate tandrete arata. Pleca noapte tarziu sa vorbeasca cu Mioara pe Skype. Dar eu nu puteam ignora ca, tot asa sensibil  a parut in drum spre aeroport in Iunie la aflarea mortii sotului meu si cum la doar ore de la decolarea avionului meu, el imi golea cardul de visa....nu puteam ignora cum imi spunea ca sunt fiica a diavolului,dupa ce in sute de e-mailuri eram singura si unica femeie pe care o iubise in viata lui, dar nici nu puteam sa trec peste ce imi scrisese Mircea: " nu mi-am pus niciodata prea mari sperante in Lica" Ce a vrut sa spuna? L-a dezamagit taica-su atat de mult?? or e Lica asa de dezechilibrat psihic???

Atunci nu stiam nimic....doar framantari!!!! Timpul mi-a aratat ca :
- pe Skype era cu amanta Lia, si nu cu Mioara....eu nu ajunsesem la Mioara ci doar la Mircea si amandoi i-au ascuns Mioarei adevarul.
- femeile l-au intretinut toata viata
- Lica nu era speriat deloc de faptul ca eu l-as fi dat in judecata si ar fi exista un litigiu civil...Lica era invatat cu astfel de procese. Ce era sa aflu mai tarziu,era faptul ca furtul de card si folosirea lui fara consintamantul meu scris, era penal....pentru asta ar fi facut puscarie. Si ghititi voi cat timp aveam sa fac aceasta plangere!!! 60 de zile.....acum intelegeti ce l-a sfatuit Victor Alexa sa faca ca sa scape de inchisoare???? Exact, sa ma abureasca, sa se comporte ca si cum noi doi am fi iar impreuna....cum trecea aceasta perioada, vraja disparea....de aceea Lica nu a acceptat niciodata negocierea rambursarii imprumutului....il doare la basca de procese civile ( stie ca mai picteaza ceva tablouri si mai cumpara niste avocati) dar de stat la parnaie, ii era frica....

voi continua cu alte informatii in curand....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu