duminică, 8 februarie 2015

LICA CHITCAN- zambet de fericire :) :)

Iata 3 poze din 2011, primele poze aparute cu Lica Chitcan si Cristina Cioca impreuna si inca 3 poze facute recent in 2015....mai sa fie, dar Chitcan si-a cam pierdut ranjetul, nu credeti???






 Si Lica Chitcan din.....zilele noastre! :) :) :)




 E atat de fericit ca aproape ca plange....Daca va intrebati cum e posibit, ca doar e cu aceeasi femeie, am eu niste teorii..sau cum se zice:„ ezista o explicatie„.

Deci, in 2011, Lica Chitcan  era gigolo de gigolo, ca o aburea atat pe Cristina, cat si pe amanta Lia Gornoviceanu... Cristina Cioca era doamna bine, diriginta de posta la posta vamala din Onesti, ( adica avea influenta ,mai si pica ceva....stiti voi ce zic)  cu apartament in zona buna, cu masina.Cioca ii cumpara rame, ii dadea bani..... Liutza ii vindea tablouri si il asculta ore intregi cum se vaita el la telefon. Apoi, Cristina era valabila cand voia el si daca el nu o suna , ea nu se supara ( asta din spusele Liei) Cristina ii facea de mancare, il spala ( asta din spusele prietenelor Mioarei, care vedeau  la uscat la Cristina , rufele lui Chitcan) asa ca, gigolo nostru de Onesti era boss de boss, asa cum ii placea lui, cu doua in acelasi timp.
Acum, lucrurile s-au cam schimbat.....oare sa fie ca blogul meu a ajuns deja la peste 15 mii de accesari??? Lica Chitcan zice ca nu, ca i-am imaginat eu, si cine sa citeasca ce scrie o nebuna ca mine????!!!!!
Si ziceti voi, cum sa nu aiba mutra asta ramolita, cand e nevoit sa picteze in draci, in loc sa abureasca si sa gadile prospaturi???? Cred ca picturile le va folosi in curand, pe post de isolatie la casa!!!!!!
Oare e suparat si ii este dor de „Liutza lui„?????

Din cate imi spunea fostul amant al Cristinei, femeia e mai ascunsa: azi e in pat cu tine, maine dispare la celalalt amant......si  s-ar poate  sa o faca pe naiva, si posteaza pe facebook ca o naiva, dar  poate nu e.......Cand vorbea cu mine, era cu saru-mana, imi multumea de sfaturi.....mi-a zis ca, ea vrea sa il ajute pe Chitcan sa termine povestea asta si ca, daca am dovezi, ea va fi cea care„ va regla conturile„ Mi-am zis: uite o femeie de caracter!!!!! Ba chiar mi-a zis, ca ar fi trebuit ca eu si Chitcan, sa ne fi rezolvat divergentele face-to-face!!!!! Bravo, mi-am zis din nou, femeie adevarata. Ei bine, dupa ce i-am trimis dovezile, s-a razgandit....asa ca stiti ce cred?

I-a promis lui Lica Chitcan ca il lasa sa se mai intalneasca cu Lia, daca Lia va comenta urat la adresa mea si ma va face sa dispar.....Lica, probabil cand a auzit , a prins curaj si sperante, ca m-a facut cu ou si cu otet cu tot felul de comentarii mincinoase si calomnioase. Lia a sarit si ea repede, incantata ca il va avea inapoi pe Licutza al ei chiar si asa...part-time ....dupa ce , cei doi au dus la capat actiunea, probabil ca Cioca, ca si in cazul meu,s-a razgandit.... i-a zis lui Chitcan: „iaca m-am razgandit, nu pleci nicaierea, pune mana pe pen-sula si baga„!!!!!!
Asa ca saracu de el, e al dracului de fericit......atat de fericit ca i-a disparut ranjetu!!!!!! :) :) :)

karma baby....karma!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu