luni, 16 februarie 2015

LICA CHITCAN-experienta, bate inteligenta

Poate ca nu intotdeauna am luat cele mai bune decizii si sigur am reactionat cu naivitate si impulsivitate...dar nu regret nimic. Poate toata povestea asta e o lectie si o karma. Daca povestea banilor furati ar fi fost asa cum am crezut eu ca va fi, cu siguranta nu as fi aflat atatea povesti cu amante, nu as fi aflat de escrocheriile lui Lica Chitcan, de povestea Mioarei....
Ma intorc in timp pe la inceputul lunii Septembrie, 2010 si o sa relatez ceva mai in detaliu despre perioada cand m-am intors in Romania....
Instinctiv, o voce mi-a spus ca Lica Chitcan,m-a facut de bani: constient si premeditat. Dar fara dovezi, nu mi-am ascultat niciodata vocea interioara...am nevoie de dovezi sa cred ceva!!!! In naivitatea mea, am crezut ca din acel moment, lucrurile se vor intampla ca si in orice alta tara civilizata: adica , prieteneste, vom ajunge la un consens , ne vom intelege asupra pagubei, mai negociem si fiecare o ia pe drumul lui, bucurosi ca am evitat un process costisitor si cu multi bani pierduti pe avocati. Daca eu nici nu aveam habar de cat de corupt este sistemul judiciar in Romania, Lica Chitcan stia foarte bine cum merg treburile.

Sa fac un pic de recapitulare:
1. daca eu i-am spus de prin August 2010 ca daca nu ramburseaza banii luati il voi da in judecata, de ce a sters mesajele si e-mailurile??? Tot ce am eu, e salvat in computer si le-a avut si el ( caci amanta Lia mi-a spus ca le are)....a sters totul cand Cristina Cioca a aflat de mine si trebuia sa-i capete increderea....a sters totul si a fabricat povestea cum a vrut el ca sa iasa bazma curate in fatza ei.
2. sa tinem cont ca pana la intalnirea mea cu el, eu mai venisem in Romania de 4 ori, de fiecare data mai putin de 3 saptamani...si asta in 30 de ani!!!!
3. La data  intuitiei mele de furt si escrocherie la care m-a supus, nu stiam nimic despre viata lui, doar ce stiam de pe vremea cand fusesem prieteni in clasa a XI, nu stiam cine e, ce face si ce a devenit....nu stiam de amante, nu stiam de pictura, nu stiam de afacerile dubioase falimentare.....nu stiam de moartea fratelui lui.....tot ce el mi-a spus in acele 3 luni, le-am luat drept adevar.
4. Cand am scris pe mioarachitcan@yahoo.com am presupus ca e e-mailul sotiei, nu am stiu ca raspunsul a fost scris chiar de el....

Deci inarmata cu idei din alta societate, am ajuns in Romania la sfarsit de Septembrie,2010. Dupa intalnirea cu buna mea prietena, care m-a intampinat la Bucuresti, l-am cautat pe messenger pe Chitcan si I-am spus ca intentionez sa merg mai departe cu procesul, si ca avocata mea de la acel timp m-a sfatuit sa mai incerc sa negociez inca o data pe ultima suta de metri. I-am mai spus ca stiu ca e illegal sa foloseste cardul de credit visa fara aprobarea celui care il detine... Mi-a spus ca el e de accord sa lasam judecatoria sa decida  si sa iau eu legatura cu avocatul lui....Ce tupeu, niciodata nu se face asa ceva.Iata mai jos o parte din conversatie:


Click pe conversatie pentru a se putea citi....


Am insistat sa vorbim ca doi oameni civilizati, fatza in fatza.....I-am dat numarul meu si am incercat sa conversam 1-2 ori fara vre-un rezultat. Ajung la prietena mea in cealalta parte a tarii si ce sa vezi??? Primesc un telefon, cum ca trebuie sa dau o declaratie la o plangere." dar cine sunteti" am intrebat. "Sunt ofiterul care se ocupa de plagere" mi se raspunde. " Cum ati facut rost de numarul meu de telefon , ca abia mi l-am luat si e pe cartela?" "Pai, mi l-a dat Lica Chitcan" Ce legi sunt acestea???? E ca si cum ai merge la politie si ai face plangere, ca ai fost violata....." Asa , ati fost violata de cineva pe care il cunoasteti?? Ne puteti da si noua numele, numarul de telefon, e-mailul si CNP-ul ca sa mergem sa-l arestam???" Dar mi-am dat seama ca nu este o gluma cand prietena mea, mi-a raspuns scarbita:" Ca la noi, la nimeni!"
Am ajuns cu prietena mea la Onesti si atat eu , dar si ea am insistat sa ne intalnim cu Lica Chitcan.....a acceptat si mi-a spus ca va veni cu un prieten. I-am spus ca e ok, pentru ca si eu voi fi cu prietena mea. Ne-am intalnit la Trotoir  ( parca asa se chema restaurantul/ barul de la etaj din mall cum intri in parc) Ajunsi la scara care duce spre intrarea restaurantului, politicos, imi prezint prietena si Lica Chitcan isi prezinta prietenul: Victor Alexa! "pai, nu e drept, daca imi spuneai ca vii cu avocatul, imi aduceam si eu unul!" "Victor e si avocatul meu si prietenul meu" mi-a raspuns. Din acea clipa mi-am dat seama ca ceva nu miroase bine...asa ca nu m-am lasat trasa in nici o conversatie concreta si am vorbit de vreme si Canada, dar insistand ca vreau sa vorbim intre patru ochi. Conversatia era o pierdere de timp si eram gata sa renunt la negocieri. Surpriza: cand m-am intors de la baie, Victor Alexa s-a scuzat, ca trebuie sa plece si ca nu vede nimic rau, sa discutam intre 4 ochi. Lica a acceptat nu inainte sa isi "conduca " prietenul cu care a sta jos, in fatza la Altex si au vorbit mai bine de 20 de minute. A revenit si mi-a spus ca nu vrea sa ramanem in bar si am decis sa mergem prin parc, doar noi doi..... Era deja tarziu si intuneric si atitudinea lui luase o turnura de 180 de grade.....

Din acest moment si aproape 3 saptamani, Lica Chitcan a jucat rolul de escroc sentimental mai bine decat descris in cartile de specialitate.... atunci, nu am inteles de ce.....aveam sa aflu mai tarziu ca furtul electronic se pedepseste PENAL. Pentru asta, pagubitul ( adica eu, care nici nu sunt cetatean roman) trebuie sa faca o plangere penala intr-o anumita perioada de timp. Plangerea trebuie facuta personal, la politie, pentru ca apoi, sa se inceapa urmarirea penala....acum ati inteles de ce el si Victor Alexa au avut de vorbit in acea seara???? Ce credeti voi ca l-a sfatuit sa faca pana trece perioada optima de depunere a plangerii???

Voi continua........


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu