sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Lica Chitcan -poveste de Craciun


Pe cat caut sa imi lamuresc povestea, pe atat gasesc si mai multe enigme.. Ca Lica Chitcan m-a aburit si mi-a furat banii, e una…dar sa te folosesti de atatea femei si sa faci atatea imbarligaturi,doar  ca sa iesi tu bazma curata, e mult prea mult pentru mintea mea. Ca si-a inselat  sotia, din ziua de logodna si a stiut intotdeauna cum sa o convinga, ca nu a fost nimic  si doar “gurile rele” ii vor raul, am inteles …era Mioara  tanara si naiva si vorbele lui dulci o inmuiau . Ca m-a aburit pe mine , ok, fusese primul meu prieten, stiam cat m-a iubit in adolescent , amintirile tineretii m-au orbit….. dar sa isi puna amanta Lia, sa se dea drept sotia lui fatza de mine???? …. Si Lia, tot o femeie ca mine si ca sotia lui, cum a putut sa o convinga sa faca asa ceva??? Lia stia ca e casatorit, stia ca in timp cat era cu ea si casatorit fiind, a avut o relatie cu mine....cum poti sa fii de partea unui astfel de magar si sa-i faci jocul??? Ce fel de manipulator poate fi Lica Chitcan sa iti convingi amanta sa faca acest lucru??? Apoi ,sa o convinga pe Cristina Cioca sa-si vanda apartamentul si masina pentru el…..e prea mult.! Adica chiar toate, toate patru, din lumi si niveluri de trai diferite, din generatii diferite, chiar toate am fost/ suntem proaste si el e barbatul sincer si fatal??? Hai zau!!!!! Mai repede, el  e un escroc, expert, care a inteles oportunitatea care i s-a deschis, cu fiecare dintre aceste femei.Si  in cazul acesta, experientele acestea, il fac si mai periculos decat am analizat eu.

Stiu ca tot ce am afirmat , Lica Chitcan a negat ( sau mai bine zis a dezmintit ) intr-un fel sau altul, fiecare afirmatie de a mea. De aceea ma simt, total obligata, sa postez dovezi. In ultimile doua postari am afirmat ca, amanta Lia a impersonat-o pe sotia lui Lica Chitcan, ca eu, sa cred ca vorbesc cu ea si astfel adevarata Mioara, nu putea  afla de aventurile si escrocheriile lui. Sa nu uitam ca, desi furase bani de la mine, Lia ii dadea  si ea, Mioara ii trimitea, lunar, sute de euro din Italia. Ca sotie, era aburita sa creada ca, trimite bani in interesul familiei, pentru a plati datorii si a avea o viata mai buna cand se va intoarce inapoi. E normal, sa fie panicat ca, eu as fi putut ajunge la Mioara si la cate dovezi aveam, Mioara sa-i  sisteze “pensia”….Si chiar asa s-a intamplat cand a aflat de Cristina Cioca….Asa ca, eu am fost sigura, la acea vreme, ca vorbesc cu adevarata Mioara, din Noembrie 2010 si pana prin Aprilie 2011 !!!! La suspiciunile  prietenei  mele ( care era la mine si asculta toate conversatiile mele cu Mioara) am inceput sa inregistrez convorbirile. Le re-ascultam si urmatoarea data, ii puneam intrebari despre lucruri pe care eu le aflasem de pe la prietenii comuni din Onesti. Asa-zisa Mioara stia sa raspunda la toate intrebarile…..am tras concluzia ca, nu putea fi o prietena sau o amanta de-a lui, pentru ca stia prea multe despre viata lui de familie…..m-am inselat! Lia primea raspunsurile de la Lica!!!!!

Va redau mai jos o conversatie cu asa-zisa Mioara. Convorbirea a avut loc  prin Ianuarie 2011 si ii explicam Mioarei despre e-mailul de amenintare pe care il primisem de la Lica pe 29 Dec.2010 si care este afisat in postarea anterioara. Explicam acolo despre “ordinul de restrictie” Aveam sa aflu mai tarziu ca legile Romaniei, nu sunt ca cele dintr-o alta tara civilizata…si ceea  ce eu stiam ca e procedura, in astfel de cazuri ,nu se aplica in Romania, din pacate. In conversatie se poate distinge de cateva ori cum eu ma adresez celeilalte femei, Mioara si cum ea imi spune ca imi va scrie un e-mail in care va minti ca mai vorbeste cu mine si eu sa il trimit lui Lica, ca fiind de la Mioara. Dupa ce ascultati aceasta conversatie, mergeti la urmatoarea, unde vorbesc cu Lia in calitatea ei de Lia, amanta lui Lica….va veti convinge ca este aceeasi voce….
 
 

In urmatoarea postare, voi explica cum prieteni apropiati  lui Lica, l-au ajutat sa pastreze aceasta minciuna.

In perioada  sarbatorilor, Lica si Cristina Cioca au postat tot felul de poze cu “frumoasa familie” Vorbeam cu Mioara si chiar ii spuneam ca Cioca are si ea puterea ei asupra lui….. si Lica danseaza dupa cum canta ea!!! Este pentru prima data, cand l-am vazut imbracat la costum….daca Cristina Cioca l-a facut pe acest “taran necioplit “ sa imbrace un costum …e ceva. Mioara mi-a raspuns: “Fata mea, nici una nu-l cunoasteti pe Lica…..ori are prea mult de pierdut, ori are acum ceva de castigat de la ea, de joaca cum canta ea!  Asta e stilul lui de a manipula femeia !!!!” “Lica nu e prost, stie ca mai tarziu, tot la Mircea va ajunge ….ca uite, pe taica-su l-a lasat si cea de a doua Marcica ( cu mult mai tanara ca mosu) si femeia  a plecat la fata in Italia…..istoria se repeata, fata mea” a concluzionat Mioara. “ Intreaba-l pe internet, acolo unde scrii : daca Lica  e asa de mandru de familia lui noua, de ce pozele cu neamul Cristinei  nu apar  si pe peretele lui, desi a fost etichetat??? De cine ii este rusine???” m-a intrebat ea. Si chiar….ma intreb si eu asta??? Deci , ce mai urmareste acest sarlatan batran???
Si ca sa va arat despre ce vorbesc, iata doua poze ( in fiecare se poate vedea peretele de facebook atat a lui Lica Chitcan , cat si a lui Cristinei Cioca) am postat langa monitor, celularul meu,  pentru a vedea timpul  care il afisa cand am facut poza....

Adaugati la acel timp, 7 ore sa vedeti timpul real al Romaniei. Mai multe cu urmatoarea postare.

 
 
 

13 comentarii:

  1. Una dintre diferente: "O doamna este discreta de la zambet pana la conversatiile pe care le poarta. O proasta devine zgomotoasa precum o locomotiva veche, astfel cum sa-si faca simtita prezenta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce l-a mai avantajat pe Lica Chitcan discretia !!!!!.....dadea "copy and paste' la mesaje si cu aceleasi cuvinte aburea 2-3 amante in acelasi timp.. discretia lor ii tinea la adapost meseria de gigolo sau parazit social. Eu zic asa, sa inapoieze cei 5000 de euro furati, ca un barbat adevarat, si nu sa acuze acum, dupa ce m-a denegrat pe bloguri si prin conturi false.Am postat zeci de dovezi, zgomotos e el ca doar da din gura fara nimic concret.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu daca cineva a vut curajul sa-ti zica in fata ce gandeste ,adevarul este ca nu Lica Chitcan este problema ,ci faptul ca prin toate postarile tale iti arati caracterul si calitatea ..esti o curva ranita ,scuze expresia dar asa se numesc femeile care se culca cu barbatii altor femei .

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca femeile care se culca cu alti barbati se numesc curve....Cristina Cioca ma intrece....eu, i-am cerut lui Lica sa isi puna viata in ordine, eu nu ma culcam cu Lica stiind ca in apartamentul alaturat e sotia lui , cum a facut Cristina Cioca ( ei fiind casatoriti inca in acte) si care venise din Italia sa bage euro la greu in curu lui. Eu am avut curajul sa-i intalnesc sotia, si sa vorbesc cu ea.....eu nu am adus barbati tineri in casa cu copiii mei minori, cum a facut ea.....asa ca,mai incearca, poate te dumeresti cine e curva...!!!! Daca el era barbat, inapoia banii si ar fi vazut daca toate escrocheriile lui ar fi iesit la iveala...dar el doar cauta intimidarea.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mai cu seama ca ti-ai lasat barbatul bolnav de inima singur acasa , si te-ai dus sa o sugi in Romania...esti o femeie execrabila ,si cum bine ti-ai dat arama pe fata , fara suflet si fara eleganta .O bruta grasa , abandonata. Daca aveai de obtinut bani , iti faceai dreptate in justitie nu pe net .Dar nu banii sunt problema ci gelozia care te roade si care te va pierde in cele din urma . Frustrata urata la trup si suflet...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bai da prost esti....Chitcane o tii una si buna....am pus dovezi, am pus inregistrari si tot pe a ta o tii....ca esti dezechilibrat o tim deja toti , dar mai esti si prost de crapa pietrele

      Ștergere
  6. Vin si eu cu o remarca : spui ca te-ai dus sa te intalnesti cu sotia omului .Dar inainte de a o cunoaste pe sotie , tu erai curva lui, a barbatului ei , si stiai deasemeni ca el este insurat..ce fel de femeie face asta ? sunt si eu femeie si de aceea nu te inteleg..Tu faci cele mei mari acte de curvasareala ,si nebunie dusa la paroxism, sa te intalnesti cu femeile pe care le-a avut omul si sa discutati despre cat de rau este el si voi ce ingeri neintelese...Ma pis pe tine nebuno ! ma exprim asa ca sa fiu in elementul tau...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce Chitcane acum vorbeste personalitatea aceea feminine din cate ai??? Nebun esti tu si da, esti in largul tau cu astfel de expresii, te-am auzit la un telefon vorbin asa....Toigan in toata splendoarea. Pune dovezi la tot ce spui.....dar nu ai!!! Ai sters totul ca sa poti sa o aburesti cu vorbe Cioca care face exact cum zici tu.....stii bine ca ti-am dat 5 zile si ca apoi vorbin cu ai tai si ai mei.....acum stiu ca daca nu plecam cand am plecat, ai fi gasit o scuza si ai fi disparut, cum de fapt I-ai spus Liei ca esti plecat in Italia cand tu erai la Bucuresti.....eu m-am luptat 2 ani sa o gasesc pe Mioara ...ti-a fost frica ca ea te va da in judecata si eu vin ca martora de aceea ai bagat tu divortul si nici macar nu ai informat-o....e nebunie sa te intalnesti cu femeile unui barbat???? Uite ca nu e.....eu sunt prietena cu Mioara, dar pe Cioca , nici nu vrea sa o vada. Ati incercat sa -I trimiteti visinata??? Ce prost esti!!!!! Eu nu pot sa ma pis pe tine , ca-s femeie...cu doar o personalitate!!!!

      Ștergere
    2. Am si eu o intrebare pentru frustratul anonim care zice "si nebunie dusa la paroxism, sa te intalnesti cu femeile pe care le-a avut omul si sa discutati despre cat de rau este el si voi ce ingeri neintelese..." pai in cazul acesta, Lia Gornoviceanu acum se da prietena lui Lica si a Cristinei Cioca si ea e tot nebuna??? Aaaa, dar e nebuna buna, ca ea tine cu voi, nu-i asa?? Cristina Cioca l-a primit pe Lica in apartamentul ei, stiind ca Mioara, sotia lui sta in apartamentul fratelui ei , care era perete in perete cu al ei si nu s-a intalnit cu ea....dar acum, e prietena la catarama cu fosta amanta.....poate metoda folosita de mine nu e cea mai propice ( am incercat calea legala....poate merge cineva in casa avocatului lui Lica Chitcan si vede ca are peretii tapetati cu tablourile lui, ca altfel cu I-ar putea plati) si tot cu tablouri mi-a cumparat avocatul. Cautati pe noul portal si la judecatoria Onesti , la dosare tastati LICA CHITCAN , veti vedea ca am incercat calea legala....asa ca, daca spui ceva, macar nu fi prost si spune adevarul....

      Ștergere
  7. Fa prostituato ,nuti mai ajunge sa o tot sugi aici , de deranjezi oamenii ? Nu gasesti in tara aia unul sa tio puna ce dracu ba muisto , puli sunt peste tot..Mai da-te dracu !! nu ai probleme fa puscariaso, de te-as prinde io...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar asa sa te simti si tu "mare si tare" ...prin astfel de vocabulary ca in rest ...lasi de dorit.....poate ar trebui sa postez e-mailul Acela cu impotenta ta...ca tot vrei neaparat sa transformam povestea asta de furt in poveste XXX....

      Ștergere
  8. Raspuns la anonimul de mai sus ( ca anonim esti si vei ramane) Oricine iti recunoaste stilul vulgar, LICA CHITCAN...cand nu ai dovezi, cand nu mai ai argumente, singurul lucru ce ii ramane unui incult este vocabularul de mahala...asta esti tu, cel adevarat.... Replicile tale sunt inconfundabile, de esti anonim, cornelia floares, patrascu daniel si multe altele....astea sunt personalitatile tale , sau te ascuzi sub astfel de nume, cum te ascunzi sub fustele femeilor....asta esti tu cu adevarat...e cam greu sa fii pupincurist 24 de ore , 7 zile pe saptamana, nu-i asa??? Cand femeile pe care le escrochezi nu zic ca tine recurgi la amenintari, abuzuri fizice si mahalagism...citeste blogul...mai am multe!!!!

    RăspundețiȘtergere