miercuri, 28 ianuarie 2015

Baietii smecheri in Onesti

Eram la o cafea si o barfa cu o prietena....discutam despre proasta redactare a stirilor pe posturile de televiziune din Romania, cand am ajuns sa comentam accidente si incidente petrecute din prostie umana, prietena mea imi zice: „Stii, mai toate idioteniile se intampla in Moldova„ Now, wait a minute......nu mi-a picat prea bine, caci 50% sunt moldoveanca si daca mai adaug si niste procente ca am crescut la Onesti de pe la 5 ani, sunt in majoritate moldoveanca!!!!! Dar, dupa ce am analizat un pic, cam avea dreptate....Oare de ce??? Moldovenii sunt oameni inimosi, primitori, sufletisti,destepti, calzi si prietenosi si totusi....care este motivul de sunt vazuti asa??? Am realizat ca nu este decat o explicatie: SARACIA! Vestul tarii s-a adaptat la capitalism mai repede, se gasesc mai usor locuri de munca, fiecare e ocupat cu ale lui si prosperitatea familiei lui. In Moldova, din cauza saraciei, oamenii recurg la religie, asteptand neputinciosi miracole, se dedica barfei, discriminarii, aratatului cu degetul, beau mai mult, se cearta pe avere mai mult si incidentele si accidentele apar mai des. Oricat as vrea sa neg acest lucru pentru ca ma doare, si stiu ca regula nu se aplica la toti, in general cam asta e situatia.
Saracia ii face pe oameni mai naivi, mai creduli....haideti sa va spun o mica poveste:
cand am ajuns eu in Canada, nu stiam nimic despre viata in sistem capitalist, era ceausista era in floare si foarte prospera in Romania....nu stiam de concurenta, de reclame, de reduceri, de „cumpara unul si al doilea e la 50% discount„. Intr-o zi, printre multimea de asa-zisa „junk mail„ cu fluturasi, reclame etc, primesc un plic pe numele meu. Printre multe hartii, descopar un cec bancar ( avea numele si adresa mea, era semnat, avea serie si  numar de cont) si era pentru $ 25 000 de dolari. Va inchipuiti ???? Pe atunci, la inceputul anilor ’80, $ 25 000 de dolari era un salariu mediu pe un an. Ne-am planificat repede  ce vom face cu banii si ma gandeam cat de norocoasa sunt si cat de iubita de Dumnezeu....ma duc mandra la banca sa depun acea suma in contul meu....Functionarilor bancii nu le venea sa creada....inchipuiti-va cum m-am simtit cand toti zambeau in fatza mea si mi-au aratat ca nu est un cec real....mic intr-un colt, scria: „has no real value„.....Credeti ca sunt proasta??? cum de nu am vazut?? credeti ca am incercat sa fraieresc banca??? Nu! Eram prea saraci si ne doream cu disperare sa fie adevarat, sa nu mai trebuiasca sa muncesc si eu si sotul meu doua joburi fiecare...voiam sa fie adevarat sa putem sa iesim din saracie. Acum, daca asa ceva mi s-ar intampla, as sti, ca nimic nu e gratis pe lumea asta si ca daca ceva pare prea frumos sa fie adevarat, cu siguranta nu e..... Fusese doar un tertip sa ma faca sa ma abonez la niste reviste si apoi sa am sansa ( poate) sa castig aceasta suma.....In zilele de azi, si in Romania sunt „smecheri„ care profita de saracia si disperarea unora. Si pe cand, acesti saraci spera, cred, se roaga, smecherii nostrii se imbogatesc pe seama lor. Si e normal ca fiecare are „falitu’ lui„ unul mai sarac ca el ,de care profita, totul intr-un  cerc vicios, unde nu exista nici un fel de respect, fara interes pentru cel aproape ... Scriam pe facebook despre un onestean care, recent, se lauda cu o retea de socializare si televiziune on line, toate sub un ONG. Teoretic, un tertip, sa-si promoveze afacerile si sa castige bani....pentru credibilitate, mai ia si cateva interviuri  pe  la niscai activitati onestene si folosind „falitii „ lui, se poate bucura de suportul acestora in spalarea pe creier a onestenilor.Sa poata sa se prezinte ca mare om de televiziune,  consacrat, care „a revenit„ in aceasta activitate...Bineinteles, primele interviuri au fost luate lui Lica Chitcan, care, la randul lui, trebuie sa faca si mai mare spalare pe creier onestenilor, dupa toate dovezile pe care eu le-am afisat ,incercand astfel sa elimine stigma de escroc de care se bucura zilele acestea. Cine  credeti ca a mai avut onoarea de a da un interviu la aceasta televiziune on line??? Prietenul de suferinta a lui Lica Chitcan, Florinel Plantos, zis, Florin Tanase. Asta e atat de sarac si bolnav, ca e manipulat de omul nostru de televiziune fara efort.... Putem, oare, sa-l condamnam pe Florin pentru ca pe blogul lui promoveaza activitatea omului de televiziune cu nume de ne-roman????? Ati fost vreodata atat de sarac, incat sa nu ai ce manca maine?? Daca nu, nu aveti permisiunea sa-l judecati pe Florin! Lica Chitcan, alt manipulator, a facut acelasi lucru cu Florin ... L-a impins in fatza, cand a trebuit sa ma ameninte pe mine, el stand si tragand sforile din culise si afisandu-si fatza de crestin nevinovat....Oamenii au reactionat din instinct, indepartandu-l pe Florin din cercul lor, cand Florin tot ce a facut a fost sa-si asigure painea pentru maine...Cine e mai vinovat: cel care ucide la betie, sau cel lucid, care iI-a pus cutitul in mana betivului???..Ideea e ca, Onestiul  e un oras sarac, cu oameni care incearca cu disperare sa supravietuiasca.....unii, mai onesti, mai sinceri, fiind folositi de cei smecheri. Lica chitcan se lauda intr-un comentariu, ca postarile mele nu sunt citite decat de 2-3 oameni. Eroare.... doar 2-3 oameni isi permit sa comenteze in public....primesc incurajari si comentarii in privat si vad cati imi acceseaza pagina si comentariile....cum pot eu sa nu inteleg, ca altor femei le este frica sa zica ceva, ca nu cumva sa fie barfite, ridiculizate, si poate chiar mai rau,nu neaparat de Lica Chitcan, dar de indivizi care sunt tot atat de escroci, cum e Lica Chitcan. Ca cineva sa isi spuna opinia direct, trebuie mai intai sa nu depinda de nimeni, sa fie financiar independent si sa nu locuiasca in tara!!!!
Lica Chitcan prin tot ce face, dovedeste si mai mult, ca e exact asa cum il prezint aici si  mai devreme sau mai tarziu, interviurile la televiziuni on line, postarile false pe facebook, nu-l vor mai scoate din gura lumii .
Lica Chitcan, nu a postat nici o dovada impotriva acuzatiilor mele....a folosit un vocabular de mahala, cu intentia de a ma intimida....in urmatoarele postari voi atasa toate comentariile lui abuzive si cu ce se lauda el acum 2 ani ca va face....in plus, mai sunt cateva aspecte de care nu am vorbit pana acum.
Am spus ca se ascunde sub fusta femeilor si s-a dovedit a fi adevarat. Relatia lui ca atare, cu Cristina Cioca, nu ma intereseaza....Cooptarea unei femei, care sa gandeasca ca el, pe care el sa o manipuleze, sau o femeie care gandeste mai josnic ca el,....asta ma intereseaza! Chiar daca, recunosc, au chestia cu cantatul in comun, Lica Chitcan nu ar fi facut ce a facut, daca langa el ar fi o femeie de caracter, si o relatie bazata pe respect si adevar.
In urmatoarele postari, voi dezvalui cum falsul lor comportament public si pe reteaua de socializare este menit de a manipula perceptia onestenilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu