marți, 13 ianuarie 2015

Doua neveste, aceeasi amanta....


Manipularea  este o tehnica mult folosita in Romania. O vad in fiecare zi la televiziune, e folosita de preoti, de politicieni. Manipularea a ajuns un status-quo si multi nici nu mai vad efectul ei devastator. Manipularea prin aparenta a ajuns un mod de viata in Romania. Se glumeste pe seama ei, se vorbeste despre ea, dar e greu sa schimbi ceva intr-o societate atat de saraca si de corupta. Manipulatorii au ajuns sa manuiasca mentalitatea oamenilor simpli, sinceri ,  doar prin aparente. Astfel au aparut gandiri precum: daca are BMW e bogat, daca e preot, individul e de incredere, daca e profesor nu poate fi pedofil, daca e credincios, e cinstit, daca plange, inseamna ca ce spune e adevarat, daca e insurat, e om serios si exemplele ar putea continua..

Un manipulator precum  Lica Chitcan, a inteles si a folosit acest mod , pentru a se face credibil. Exact asta incearca sa faca pe facebook si continua manipularea unora…. a celora care ignora dovezile si marturiile existente….un singur lucru omite Lica Chitcan: romanii, nu au o atitudine transanta, directa, azi sunt cu unii, maine cu altii, in functie de ce le convine lor mai mult….nici nu trebuie sa mentionez ca indivii care ii dau tot felul de comentarii pozitive, imi scriu mie cat de las , lipsit de respect este…..unii, probabil,  il invidiaza ( cum de nu au aburit ei in halul asta vre-o femeie) altii rad de prostia lui, ca a ajuns sa fie  expus de femeia pe care a escrocat-o ….

Ca incearca, sa si-o alieze pe Lia Gornoviceanu,  este exact ce am asteptat si care, e un punct castigat pentru mine…..

Pentru ca se dovedeste ca:

1.        relatia lor a fost si a ramas asa cum am anticipat eu….atata timp cat ea nu este impotriva lui, si e impotriva mea, Lia stie ca va fi “rasplatita” pe masura… J J

2.       Cristina Cioca e ,cu mult mai usor de manipulat  si accepta situatia ca Lica sa fie intr-o relatie cu fosta amanta….

3.       Se dovedeste ca Lica Chitcan nu are scrupule, sau cel putin respect ,pentru femeia de langa el….daca e in binele lui, el nu se uita cum e afectata femeia cu care e ( mai ascultati inca o data conversatia mea cu Lia Gornoviceanu  numita Skype in care, chiar ea spune asta)

4.       Luandu-i apararea lui Lica Chitcan, deschis pe facebook, Lia si el au gasit motivarea de a vorbi si a tine legatura unul cu celalalt….chiar sub nasul Cristinei J !!!!!!

Atasez mai jos o conversatie intre mine si Lia Gornoviceanu din august ,2012. Convorbirea are loc la telefon, dupa ce aflasem ca, Cioca s-a laudat ca are metoda cu care  sa scape de mine: cunoaste indivizi care,”pentru 500 de mii ,ma aduc acasa intr-un sac, in bucati”…..tot Cristina Cioca e cea care si-a rugat prietenii sa depuna plangere falsa la politie, impotriva mea, doar doar, voi inceta sa-i mai fac amantul sa aiba tremuraturi si mancarimi…..
 

Ma bucur ca  Cioca se considera prietena Liei Gornoviceanu, doar ce-i ce se aseamana …se aduna, nu-i asa???

Lia Gornoviceanu spune intr-un comentariu ca are credibilitate mai mare ca mine….Vreau doar sa-i amintesc  ca :

1.       Ea e femeia care l-a cunoscut pe Lica Chitcan pe net , cum de fapt, si alti barbati ( dupa spusele ei)si nu eu….

2.       La 3-4 luni in relatia cu Lica Chitcan, Lica, de Revelion ,a vorbit cu Mioara, si pe ea nu a interesat-o  ca e insurat si relatia a continuat.

3.       Ea statea in spatele monitorului cand Lica Chitcan vorbea cu Mircea si uneori cu Mioara ( din spusele ei) fara sa fie deranjata de rolul de amanta.

4.       Ea a stat o luna de zile la hotel Trotus , fara sa vrea sa o intalneasca pe mama lui Lica, care le facea placinte si Lica i le ducea la hotel sa le manance cu ea ( din spusele ei)

5.       Tot ea e cea care a impersonat-o pe Mioara , doar ca sa-i faca pe plac lui Lica

6.       Desi Lica stia ca noi doua suntem in legatura, Lia a ramas pe lista lui de prieteni ….cand probabil, la insistentele Cristinei, a disparut din lista lui, eu i-am dat parola unui cont “Oprea” ca sa-i urmareasca activitatea si ea mi-a dat parola unui cont -Marius Caragea- unde o urmarea pe Cioca. Ne-am certat si eu am schimbat parola la contul Oprea, ea ramanand cu cel de Caragea. Ne-am impacat, si in mai putin de o saptamana, ea era furisata in lista lui Lica cu un alt cont fals ( si din spusele ei, era evident ca Lica stia ca acel cont e al ei) , deci regatura dintre ei nu se rupsese nicicum….

Asa ca , Lia Gornoviceanu, chiar crezi ca ai credibilitate??? Poate doar in fatza Cristinei!
E ca in bancul cu barbatul fidel: a schimbat doua neveste si a pastrat aceeasi amanta !!!!!! hi,hi, ....
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu