duminică, 28 decembrie 2014

LICA CHITCAN-rolul amantei ( continuare)


Deci, sa ma intorc la…oile mele ( sa se citeasca “soarecele” meu)….amantele lui Lica Chitcan au avut dintotdeauna doar menirea de a fi folosite….pe o perioada mai lunga sau mai scurta de timp, depinde de personalitatea lor si de cat de mare e dorinta lor de a inchide ochii  la atitudinea lui Lica Chitcan…

Sa ne intoarcem la Lia ( Elefteria ) Gornoviceanu. Inainte de a analiza mai detaliat relatia ei cu Lica sa subliniez ce stiu …..dar sa nu uitam, ca tot ce stiu, stiu de la ea ( si multe au fost probabil minciuni) Minciuni pe care eu le-am luat ca adevaruri…

-          De la Lia stiu ca ea si Lica, s-au cunoscut, pe net, prin vara lui 2009

-          De la ea stiu ca au facut revelionul 2009 impreuna in apartamentul unui prieten de-a lui Lica. Tot ea mi-a spus ca stia ca e casatorit, si ca Lica a vorbit cu sotia Mioara la telefon in acea seara de revelion. Mi-a relatat ca Mioara i-a spus lui Lica ca s-ar fi accidentat cand facea curat intr-o casa ( acesta este un adevar,  confirmat de Mioara intr-una din discutiile noastre cand m-am intalnit cu ea in Italia)

-          Lia mi-a spus ca la prima lor intalnire, i-a dat lui Lica bani sa isi cumpere materiale pentru rame la atelier.

-          Tot de la ea stiu ca ii vindea tablourile  in Craiova

-          Lia a stiut ca Lica s-a intalnit cu mine in Iunie 2010, dar a continuat relatia cu el

-          A stiut ca Lica s-a mai intalnit cu mine si in octombrie 2010 si a continuat relatia cu el, ba mai mult, s-a dat drept Mioara, ca eu sa cred ca vorbesc cu adevarata sotie a lui Lica ( eu ii spusesem lui Lica ca voi face tot ce imi sta in putinta sa o gasesc pe sotia lui si sa vorbesc cu ea.

-          In Aprilie 2011, Lia a sta o luna de zile la hotel Trotus la Onesti, impreuna cu el ( eu eram in oras la acea data, facand o campanie de stragere de fonduri pentru Florinel Plantos).

-          Am vorbit cu ea, ca Mioara,  din Noembrie 2010 pana in Aprilie 2011 cand au vazut-o prin oras pe Lia cu Lica….dintr-odata, Mioara a disparut…..dar a aparut Lia, in rolul de.... Lia, si am schimbat  cateva e-mailuri taioase cu adevarata Lia….ea ,tot afirmand ca Lica nu ma iubeste si ca ei doi au o relatie foarte serioasa ( se poate dovedi cu e-mailuri ca Lia credea tot ce ii spunea Lica)

-          In octobrie 2011, cand eu am revenit in tara, a reaparut Mioara…..Lia , in rolul Mioarei, mi-a spus de Cristina Cioca.

-          Imediat, a schimbat rolul si  adevarata Lia,  cica, mi-a confirmat acelasi lucru ( eu nestiind nimic de dublul ei rol, am crezut ca intr-adevar Lica era cu Cristina Cioca: adica, iata, doua surse: Mioara si Lia)

-          Ea mi-a spus ca noua cucerire a lui Lica este Cristina Cioca, ca e diriginta de posta, ca e cu vreo 12 ani mai mica ca el, ca e divortata, ca are doua fete, ca fica  cea mare sta cu taica-su, ca are un apartament  la mal, ca fostul ei barbat , sau a fost/ sau este  sofer de tir, ca fusese intr-o relatie cu un tip, cu multi ani mai tanar ca ea, care a papat-o de bani……

-          Tot ea mi-a spus ca i-a cerut prietenia Cristinei  pe facebook si asa a aflat e-mailul ei.

-          Ca si-a facut un cont fals si a intrat in conversatie cu un tip care facuse niste comentarii mai acide pe peretele Cristinei. S-ar fi dat drept psiholog, pe acel cont si el i ar fi spus mai multe despre relatia lui cu Cristina….. Cum ca, este geloasa, cum ca isi lasa ficele singure si pleca noapte si pazea, din masina, blocul tipului….cica Lia, i-ar fi atras atentia lui Lica si i-ar fi spus de toate acestea si Lica i-ar fi spus Cristinei, care, apoi, s-a suparat pe acel tip…..hai stati cu mine, stiu ca e ca la nebuni……

-          Lia mi-a spus, ca Lica i-a spus ei,  ca Cioca e depresiva, ca ia pastille, de cand si-a prins iubitul cochetand pe net cu alta si l-a confruntat intr-un flagrant delict intr-un hotel in Slanic.

-          Eu in tot acest timp, am afirmat ca toate, inclusiv Cristina Cioca, suntem victimele lui, datorita faptului ca il credem….ea imi spunea “ Cristina Cioca e o scorpie si ca, la cati barbati  a avut, vrea sa se afirme, vrea pe scena si  ca vrea un barbat ,care sa o propulseze in societate” “ Scuza-ma, care barbat??? Care societate??? E tanara , prezentabila, nu crezi ca ar fi mai usor sa gaseasca  un politician pentru asta?” i-am raspuns….” “Mai repede cred ca Lica o folseste pe ea: e diriginta de posta, e bagata in partid, are relatii, mai pica, cade, cand lumea merge la posta vamala unde lucreaza  sa ridice colete din strainatate” am raspuns…

 

-          Dupa un an si ceva, a recunoscut ca s-a dat drept Mioara si ca eu vorbeam cu ea,tot acest timp si nu cu adevarata Mioara.( lucru pe care l-am aflat pe la sfarsitul anului 2012 cand m-am intalnit cu adevarata Mioara in Italia...ea, nu foloseste deloc computerul si nici conturi de socializare) Lia, stia de la Lica, cum sa-mi raspunda la toate intrebarile, dar si asa s-a impotmolit la cateva…..ca sa poata sa  continue sa vorbeasca cu mine, a acceptat sa vorbeasca cu microfon pe messenger. Ea a sperat ca , daca ma indeparteaza pe mine de la ideea  de a o intalni si cunoaste pe Mioara, Lica va ramane cu ea si va fi pentru intotdeauna recunoscator.

-          Cred ca singurile adevaruri spuse de Lia, au fost imediat dupa ce a aflat, ca Lica o triseaza cu Cristina Cioca. Dar, Lica a stiut cum sa si-o tina aproape  si sa o foloseasca ,sa afle planurile mele. Astfel ca tot ce vorbeam eu cu ea, ii spunea lui….imi amintesc ca in vara lui 2012, m-am intalnit  cu Lia la Caciulata. Ea era acolo cu mama si fica ei…era clar, ca ea inca are sentimente pentru el si ca il vrea inapoi. Nu o deranja ca e casatorit  si nici ca e cu Cristina. Imi tot spunea ca e doar cu ea temporar , ca il ajuta si ca il intelege, ea e departe si nu poate face inca nimic ca maica-sa e batrana si fica adoptive e inca mica, nu poate pleca din Craiova.  Imi mai spunea, ca ei doi au o conectie mult prea puternica si stie ca Cristina e naiva, vorbeste mult, e impulsiva  si Lica uraste astfel de femei. Eu am inceput atunci sa cred, ca ea se amageste singura …..I-am spus ca, Lica e un curvar, ca nu o merita si ca o minte…..i-am mai spus ca Lica a trecut de mult la Cristina si ca probabil a si uitat de ea. Atunci, Lia i-a dat un apel lui Lica….nu a durat nici 3 minute si el a sunat-o inapoi. Asa mi-am dat seama ca intr-adevar relatia lor merge inainte.

-          Tot Lia era cea care in vara lui 2012 o suna pe Cristina cu numar ascuns si asculta sa vada daca poate sa isi dea seama ,daca e cu el in atelier. Nu am avut incredere in ea si am inregistrat conversatiile telefonice. ( putea foarte usor, sa dea vina pe mine, mai ales ca eu eram in oras in acea perioada) Aceste convorbiri sunt pe soundcloud si postate  pe blog.

 

Am luat de bune tot ce mi-a spus ea….de ce m-ar fi mintit o femeie, care a fost o victima, ca si mine?? Ce ar fi avut de castigat??? Dar, abia recent, mi-am pus urmatoarea intrebare: oare tot ce Lia mi-a spus,poate fi  fost fabricat de Lica???  Daca, tot ce stia Lia despre Cristina, vine direct de la Lica??? De ce??? Anumite afirmatii primate de la Lia, eu le-am expus aici….daca au fost minciuni, lumea poate crede ca le-am fabricat eu si uite asa par eu nebuna.

In impulsivitatea mea, am facut unele greseli… fiind suspicioasa ca cea cu care vorbesc este Mioara, cum am spus, am inregistrat conversatiile. La un moment dat, i le-am trimis lui Lica:         “ iata , idiotule, ca vorbesc cu Mioara, si acum stiu ce fel de om esti!” Desi pe moment a turbat ca am aceste dovezi, le-a folosit in binele lui: normal ca eram nebuna pentru Mircea, fiul lui…..Mircea cunostea vocea mamei lui, din moment ce locuieste cu ea in Italia….deci, eu eram o nebuna, care deliram si inventam, ca vorbesc cu Mioara. Dar, voi atasa zilele acestea conversatii cu asa-zisa Mioara, unde eu chiar ii ziceam Mioara, dar si conversatii cu adevarata Lia Gornoviceanu si vocea este indiscutabil aceeasi.
Iata si o poza cu amanta Lia : ( poza facuta in 2012 la Caciulata)
 
Si pentru ca e sfarsit de an, vreau sa ii urez lui Lica Chitcan, inzecit, ce mi-a urat el mie,in 2010, la exact 6 luni de la moartea sotului meu. Un om care poate sa se exprime asa unui alt om, intr-o perioasa din an cu atata incarcatura religioasa, si cu atata suferinta pentru familia mea, e un vierme....
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu