joi, 10 iulie 2014

Educatie de parinte???


In lupta mea pentru a afla adevarul si a expune public inselatoria lui Lica Chitcan,  eu nu am apelat niciodata la prietenii mei pentru ajutor, ba chiar i-am rugat sa nu comenteze si sa nu se implice…..Am considerat ca este problema mea, ca a fost naivitatea mea si deciziile mele, eronate de la acel timp si ca singura trebuie sa lupt pentru adevar…..

Dar cum Lica Chitcan e un las si un profitor, el a apelat intotdeauna la prieteni si cunoscuti ,chiar si la maica-sa ,sa ii duca bataliile. Prima data, au fost prietenii, ca toate aburelile lui, sa para credibile….apoi, si-a folosit amanta de la acea vreme, sa ia legatura cu mine sub  identitatea fostei sotii Mioara….si-a folosit actuala concubina sa o convinga pe fosta amanta Lia Gornoviceanu, ca el a iubit-o si  sa nu mai vorbeasca cu mine….. apoi si-a folosit mama sa o intimideze pe mama mea si sa se victimizeze…..cand toate acestea nu au dat nici un rezultat, si eu am ramas pe pozitie, si-a folosit proprii prieteni, sa faca declaratii false la politie….

Recent, cand am expus ca mama lui, pe nume Catinca Popa este data in judecata de diferite institutii pentru neplata, a scris , din nou ,ficelor mele …..Lica Chitcan e prea las sa duca singur batalia…si asta pentru ca , desi ameninta, nu are nici o dovada cu care sa se apere ….pentru ca MINTE in modul cel mai ordinar posibil.

Dupa ce a incercat, a nu stiu cata oara, sa-mi implice ficele, am trimis si eu recent adresa blogului ficelor Cristinei ( bineinteles pentru prima data!)  La doar ore dupa mesajul meu, primesc comentarii pe privat , culmea, de la fica minora a Cristinei…..nu mi-a venit sa cred! Ii caut contul de facebook, si pentru prima data , vad ca apar doua conturi pe numele ei…..Ei bine, mi-am zis, probabil ca unul e fals, facut de Lica Chitcan , sau Cristina Cioca, tocmai pentru a comenta cu mine….Din conversatie se poate vedea ca aceasta minora stia mult prea multe detalii si intimitati!!!!

La un moment dat, insa, mi-am amintit ca mi s-a  relatat o intamplare in care Cristina, disperata si geloasa, ca este inselata de fostul amant, ar fi planuit cu fica ei mai mare ( pe atunci, minora) sa se dea drept o alta femeie pe un site de socializare….impreuna cu fica ei, ar fi mers  sub acoperire  sa-si intalneasca amantul  si sa dovedeasca , ca era infidel ( aceasta intamplare i-a fost povestita Liei, chiar de Lica!) Atunci, am realizat instantaneu, ca e posibil ca minorei, chiar sa i se fi spus toate infidelitatile si tampeniile inventate de Lica,…asa ca am incheiat discutia si am blocat-o de pe  contul ratacirile pasarii Phoenix.

Va las sa cititi si sa va minunati singuri ,ce stie acest copil la doar 13 ani de la mamica ei si de la concubinul ei……
 

 

 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu