sâmbătă, 12 iulie 2014

Fie roata si patrata......


Fie roata si patrata, tot se-ntoarce ea o data…..este zicala care mi-a venit in cap dupa ce am vazut niste comentarii pe peretele de facebook a lui Lica Chitcan. Un comentariu foarte “sugestiv” vine de la bunul lui prieten, Florin  Porumb ( cel care are vaporasul  Phoenix in Delta Dunarii). Nu, numele romanului meu nu vine de la numele vaporasului lui…..ci de la o destainuire pe care Lica Chitcan mi-a facut-o intr-un e-mail ( il voi posta in curand)….



Tanjind dupa viata de noapte, cand,dupa spectacole, se lasa cu bautura si femei, Lica Chitcan posteaza una din vechile lui melodii ( inregistrare si CD, scos cu banii munciti de fosta sotie in procent de 100%.....) Florin Porumb , la care Lica are datorii la greu, stie ca, din cantat ( cele cateva melodii folk ce le stie, de pe vremea lui Pasvante Chioru’) nu va putea scoate bani si deci nu va putea sa-i inapoieze banii imprumutati de Chitcan…..

Normal, ca si Lica Chitcan stie asta, dar inca spera ca va aparea o naiva ( de preferinta din alta tara, sa-l mai salveze din mizeria in care e ancorat) si cu cantatul spera ca are mai mare trecere …..

Poate Lili  Tapu ( sub numele de Liana Chirila) stie ceva mai mult daca analizam comentariul ei…..stie ea, ca , poate,s-ar mai gasi si alte …”furnici”!  Imi imaginez ca stie bine situatia …ca altfel, nu ar fi trimis-o prietenul ei Florin Porumb sa isi “aleaga” vreo doua tablouri de la Lica din atelier  drept contravaloare pentru banii imprumutati!!!!

Pai sa-mi ziceti voi mie ca astea doi ‘trubaduri”, nu sunt , cum se zice, pe o mana????  Florin Porumb, desi o cunostea bine pe sotia lui Chitcan, mai cunostea si cunoaste toate fostele amante si probabil, si cele actuale si viitoare… Ce om cu coloana vertebrala, stiindu-i sotia, cunoscandu-i personal si amanta, mai are taria sa faca cunostinta si cu mine???? Si mai mult , sa imi toarne cat de mult ma iubeste Lica si ce fericit apare el, acum  ca si-a regasit iubirea din adolescenta!!!! Daca as fi fost atenta, sigur as fi vazut semnul $ in ochii lui!!!!  Ba chiar Florin Porumb ne-a invitat insistent pe amandoi pe vaporasul lui ( probabil, urma sa ma supra taxeze, stiind de la Lica ca am bani!!) Dar cand prietenii, ca acestea, se intemeiaza pe interes,macar unul ia teapa…. Din pacate pentru el, Lica m-a convins sa nu mergem pe vaporasul lui si m-a rugat sa invoc o scuza plauzibila si sa-l refuz categoric….naiva, nu am realizat ca el insusi avea planuri mari la banii mei ‘economisiti”….  Ne-experimentata la astfel de cacanarii, am facut ca Lica, ba, i-am si multumit !!! J J

Cine se aseamana, se aduna…….zice zicala…..ca de nu ar fi asa, ce barbat, si-ar trimite “prietena” sa scoata de la “prietenul” lui cel mai bun doua tablouri “care le-ar fi vrut doamna” drept contravaloare….????

Asa caracter, asa prieteni……m-au vazut  amandoi ca pe cea mai usoara prada la acel timp….dar karma  le va dovedi contrariul….inca nu am terminat!!!!

Acum, plec la spectacolul formatiei Phoenix….e un semn, nu-i asa????!!! J J

 

5 comentarii:

  1. Eu nu duc un razboi cu tine, Florine....Doar am vrut sa scot in evidenta complicitatea voastra in aceasta escrocherie....consider ca un barbat cu onoare nu ar fi acceptat sa faca toate aceste gainarii in numele nici unei prietenii....

    RăspundețiȘtergere
  2. confuzie de nume :) de aia am zis ca m-am speriat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica cum confuzie de nume?? Adica tu esti Florin porumb , dar nu cel care il cunoaste pe Lica Chitcan si care i-a sustinut munca de escroc, aratand amantelor pe care le agata ca e om de onoare si trebuie ajuat cu bani, ca ii esti prieten si te bucuri cat de fericit il vezi??? Daca nu esti acel Florin Porumb complice la escrocheria lui , nu ai de ce sa te sperii. :) :)

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere