marți, 24 iunie 2014

Ce se naste din pisica, soareci :) mananca...


In postarea” LICA CHITCAN-falsitate    “ am expus faptul ca mama lui Lica Chitcan, cea pe care ei o striga “Mami”, are datorii mari, cam peste tot. Atat Lica Chitcan cat si maica-sa, considera ca totul li se cuvine, ca ei nu trebuie sa plateasca nimic, ca altii trebuie sa o faca in locul lor. Vorbind cu Mioara Chitcan recent ( care nu avea habar de datoriile acumulate de mami) imi spunea ca, onorata doamna si-a trait viata intotdeauna pretinzand ,ca totul i se cuvine….cand  Mioara, avea tot felul de afaceri ( afaceri pe care Lica i le-a falimentat de-a lungul timpului) mami, era tare suparata, ca ea nu era “tratata” financiar, ca mama de oameni de afaceri. I-a pretins Mioarei, ca ar trebui sa-i cumpere haine de blana si bijuterii de aur, atunci cand, i se faceau cadouri….Ea habar nu avea cat muncea Mioara sa sustina aceste afaceri si nici ca Lica Chitcan aproape in fiecare seara golea casa de bani ( sub diferite pretexte de datorii neplatite) si cu banii pleca la petreceri si la femei…. Defectele sistemului judiciar sunt bine cunoscute si profitate de acest escroc….

Ca, baba este tinuta in necunoastere si e doar jocul lui Lica Chitcan, sau ca,sunt amandoi pe o mana si amandoi fac acest joc murdar de escrocherie, ramane de aflat…..ce pot sa spun cu certitudine , este ca  baba nu se comporta ca o nestiutoare, sau ca o femeie batrana manipulata de fiul smecher….

Daca Catinca Popa ( caci asta e numele lui mami) e stiuta in tot blocul, chiar si acum, de doamna Chitcan, si daca are datorii si e data in judecata de asociatie si alte institutii, pentru neplata, pot sa pariez toata averea mea ,ca plata la internet este la zi!!!

Tineti-va bine……baba noastra este expert, in ale internetului…..cand Lica Chitcan a inceput aburelile cu mine,baba,  chiar si cu mine a vorbit pe messenger !!!!……cand Lica in ore tarzii statea de vorba cu mine pe skype,cand imi canta la chitara in miez de noapte, baba intra si ii aducea placintute si poale-n brau…..de multe ori Lica chiar imi spunea de fatza cu ea, cat de bucuroasa este mami ca noi doi ne-am re-intalnit, ca ea m-a iubit dintotdeauna si m-ar fi placut de nora….acum, pun si o intrebare : Daca mami stia ca Mioara, nora ascultatoare de 30 de ani si mama nepotului, le trimite sute de euro in fiecare luna, cum a putut sa accepte sa –si vada fiul in fiecare seara aburind o alta femeie, daca  ea e o femeie onorabila, sincera si cu frica de Dumnezeu???  Cand Mioara a aflat de Cristina Cioca si de toate inselatoriile si aburelile lui Lica, a sunat-o pe mami si a acuzat-o de complicitate si i-a spus ca, o data si o data, i-o va coace si ei si lui Lica , aceasta Cristina…..Baba i-a raspuns ca “ stie Lica cum sa o tina pe Cristina ,acolo unde vrea el, ca asta le va da tot si va avea grija de ea, nu ca Mioara, care nu a mai vrut sa le trimita bani si nu ar mai fi avut cu ce trai!”

Cand Lica s-a simtit incoltit de mine si era vulnerabil si speriat ca Cristina poate afla tot si in acest caz pierde sursa de venit, cui credeti ca i-a cerut ajutorul??? Lui mami!!! Da, faimoasa baba, a sunat-o pe mama mea si a rugat-o sa vina la ea acasa….nu se vazusera de ani buni ( mama si tatal meu au fost colegi de serviciu cu fostul ei sot , Constantin Chitcan) Mama, care nu stia la acea vreme de relatia mea cu Lica si nici de cei 5000 de euro furati, i-a facut o vizita…..ce a urmat, au fost doar minciuni si insinuari, care puteau sa-i dea mamei un atac de inima ( bineinteles la mami acasa!) Dupa ce i-am povestit si i-am aratat  mamei mele toate dovezile, dupa ce sora mea i-a povestit si ea , discutiile urate si comentariile lui Lica Chitcan, mama a inteles cine e escrocul, sau mai bine zis cine sunt escrocii……

Atat Lica cat si ma-sa folosesc internetul pentru a vorbi cu nepotii si alti  cunoscuti si carora sa se vaite, sa se planga si sa le ceara bani…..Lia, amanta pe care Lica o avea simultan cu mine, mi-a povestit cum odata, Lica a aparut pe skype cu 3 randuri de cojoace si i s-a plans atat de mult, ca ii este frig, ca nu are caldura, ca i-au inchis caldura pentru neplata, incat a facut-o sa-i trimita, a doua zi,  bani de caldura!!!!

Iata mai jos un cont de netlog al Mioarei Chitcan ( se poate vedea data nasterii , care e a lui, dar si faptul ca e pictor) Mioara nici nu a stiut de existenta  acestui cont. De aici am luat si eu e-mailul si i-am scris, crezand ca, ce ii scriu va ajunge la ea….totul era manipulat de el….voi afisa in curand si acea scrisoare. La primirea raspunsului la acel e-mail, am  realizat ca nu e Mioara, cea/ cel  care mi-a raspuns  si am facut tot posibilul sa o gasesc pe adevarata Mioara si sa aflu adevarul.


Tot aici veti gasi si pagina de facebook a lui mami: Catinca Popa…. Ce ziceti??? Pentru o femeie care nu a avut un servici in viata ei, si care la 76-77 de ani manevreaza atat de bine computerul, se descurca de minune.




Deci: ce naste din pisica , soareci mananca! Daca mami o duce asa de bine fara sa fi avut vreodata un servici, de ce escrocul nostru sa munceasca??? Las ca sunt multi “prosti” , batrani chinuiti care cand primesc pensia deluzorie, merg prima data si isi platesc datoriile si apoi abia mai au ce manca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu