luni, 16 iunie 2014

LICA CHITCAN-cunoscuta palavrageala....


O vreme destul de mohorata azi, tocmai buna de a pune pe hartie gandurile si reactiile mele dupa postarea de ieri, pe facebook ,a lui Lica Chitcan. Cu cafeaua langa mine si pe o astfel de vreme, e mai usor sa meditez la toata aceasta situatie …..

-         Am stiut ca expunerea marlaniilor lui Lica Chitcan nu va fi usor,si mi-am asumat aceasta decizie. Aseara cineva m-a intrebat, daca as face o intoarcere de 180 de grade si as renunta la postari, daca mi-ar inapoia banii…..i-am raspuns ca da! In toata investigatia mea, si in toate descoperirile mele, realizez ca sunt si multi nebuni si oameni cu pareri si mentalitati diferite, dar nu am pierdut niciodata din vedere, ca totul a inceput de la faptul ca m-a futat, ca m-a tepuit de 5000 de euro.  Daca mi-ar fi cerut acesti bani intr-un alt mod, cu siguranta as fi fost mai ingaduitoare cu modul in care mi i-ar fi restituit ( in rate, intr-un timp mai indelugat )….Faptul ca, jumatate din suma, a fost un imprumut , si cealalta jumatate furata de pe un card de viza, intr-unul din cele mai traumantizate momente din viata unui om ( chiar cand am aflat de decesul sotului meu) si in plus, folosindu-se de tot felul de inselatorii sentimentale, este si de ce am tinut sa-l dau in vileag.

-         Am fost avertizata ca Lica Chitcan este un manipulator experimentat si tot ce am expus pe blog a fost cu dovezi….am incercat calea legala, dar nu am anticipat ca coruptia e infiltrata pana la nivelul micilor avocati din Onesti…

-         Intr-o societate in care oamenii sunt trasi in toate directiile, e greu sa accepti ca prietenul de langa tine e , de fapt, la fel de corrupt, mincinos, fatarnic si fals precum politicienii din fiecare zi…asa ca inteleg reactia unora.

-         Pe mine nu ma intereseaza Lica Chitcan ca pictor sau ca barbat. Prin tot ce am expus ( documente gasite pe net, la judecatorie, convorbiri cu oameni, declaratiile sotiei, fiului, amantelor si a oamenilor din oras) am incercat  sa creez o imagine adevarata a acestui om fals. Ca a mancat banii multor femei, ca e un curvar in serie, ca a furat statul de sute de millioane de lei, nu au nici o importanta pentru mine, asa cum nu are nici  faptul ca el are, sau nu are talent artistic, ca  se afiseaza ca barbat casatorit, ca face afaceri dubioase si asa mai departe….

-         Nu ii condamn pe cei care sar in apararea lui: multi sunt prieteni de breasla ( cu acelasi fel de mentalitate ), altii ii cunosc doar latura artistica, iar altii, pur si simplu sunt aburiti vorbele lui….asa cum am fost, de fapt, si eu si alte multe femei….

-         Tactica de a jigni, de a  acuza fara dovezi si mai ales de a arunca injurii, este tipica romanilor, nici macar nu o mai iau personal….am fost lovita cu prea multi bolovani, doar pentru ca am o abordare diferita.

-         De 4 ani, in fiecare an , cam la aceasta data, Lica Chitcan , are aceste “iesiri” mincinoase. Dar niciodata nu a mentionat banii….eu zic, sa ii inapoieze si apoi daca asa zisul santaj din partea mea ar continua, ar avea toate motivele sa ma atace. Un om cu adevarat stresat, care stie ca a primit acesti bani, ar face pe dracu-n patru, ar da banii inapoi si ar termina balciul!!!! Dar lui Lica ii convine aceasta situatie, posteaza in victima si pe Cioca o are ca aparatoare, ca sa se ascunda sub fusta ei…..

In 2011 a folosit contul Cornelia Floares sa rabufneasca si sa ma ameninte…pana si cu moartea. Atat de adevarat mi s-a parut amenintarea, ca am facut plangere la politie….din cercetarile lor, persoana nu exista in bazele de date ale Onestiului….la bugetul si mana de lucru din politia Onestiului, cazul a fost anulat. In 2012, mi-a facut un cont fals, mi-a furat toate pozele si tot ce era adaugat pe acest cont nou, erau comentarii tendentioase la tocmai aceste poze pe care le-a postat si acum….ca apoi, sa posteze pe peretele lui , ca daca cineva vrea sa stie cu adevarat cine sunt, sa ma caute in cele multe conturi pe care le am. Fica mea, cunoscand unul din  fondatorii facebook, a apelat la el si contul a fost inchis in mai putin de 24 de ore si neoficial stiu ca a fost facut de pe calculatorul lui Lica Chitcan…..2013, atacurile lui, ale Cristinei Cioca si ale lui Florinel Plantos au reinceput din nou, cand au aflat ca intentionez sa scot un roman si cand au aflat de acest blog. Si atunci, Lica Chitcan se ruga de toti, ca nimeni sa nu citeaca acest blog si sa nu-l deschida…..din nefericire pentru el, blogul a trecut de 10 000 de accesari din mai bine de 20 de tari….. deci, puteti sa-l credeti pe Lica Chitcan cand zice ca este “prima data” cand incearca sa se apere????? Minciuna si iar minciuna…..

O alta minciuna esti si faptul ca m-a dat in judecata…cica , de doua ori!!! Tot ce a facut, au fost doua plangeri la politie: prima (copie afisata aici) a fost distractia politistilor si a fost citita de toti de acolo. Pare o plangere scrisa se un copil de clasa a doua….e postata aici pe blog , si daca vreti sa va distrait si daca puteti descifra scrisul analfabetic veti gasi ca afirma ca eu i-am dat 2000 de euro ( cica in rate) ca sa-mi conduca masina cand vin in tara, ca eu nu ma pricep ( eu conduc de 34 de ani prin toata lumea!!!) Pai, poate sa dovedeasca asta?? Unde am hotarat asta?? Cum, nu e un e-mail, ceva??? Chiar nimic??? Tot acolo, scrie, ca am petrecut impreuma la mare intr-o camera, dar cu paturi separate!!!! Pana si policistii m-au intrebat: Pai cum doamna, aveti atata banet, ii dati lyi sa va conduca masina, si nu ati  putut plati pe o a doua camera???  Lica Chitcan, la vremea plangerii, voia sa scape de mine, sa nu mai inapoieze banii, dar sa si isi pastreze reputatia de barbat insurat….ca el stia ca mai era o amanta la acel timp si urma sa isi faca si altele!!!!!

Tot in postarea lui, scrie ca nu mi-ar fi dat de inteles niciodata, ca vom fi impreuna: aici e o postare anterioara cu e-mailurile lui ( poapaliky e una dintre ele, dupa numele mamei lui!!) cititi pe cea cu titlul: Iubirea din inima noastra……au fost multe emailuri ( peste 350) si multe in care discutam “viitorul nostru”
 
Tot in postarea lui pe facebook, scrie ca m-am casatorit din interes….e prima data cand aud asta! Mie mi-a spus ca, el  s-a casatorit cu Mioara, pentru ca pe vremea ceausista, nu putea primi un apartament decat daca era casatorit, si voia tare mult sa plece din casa parintilor, care se certau din cauza infidelitatilor tatalui lui , un  curvar cu reputatie in tot orasul… eu, am plecat singura in Canada si abia acolo m-am maritat ( deci care a fost interesul???) Daca as fi facut-o din interes, ma maritam cu un strain instarit, cum a facut-o amanta bunului lui prieten Tica Moraru.

Tot acolo scrie ca eu nu am participat la inmormantarea sotului, se pare ca el stie, ca a fost el acolo!!!! Iar un lucru neadevarat si mincinos care se poate dovedi usor, dar oare merita efortul???

Iar pozele afisate, cum am spus au fost furate, si mai mult, au fost facute de sora mea de revelion, 2010, deci cu mult dupa ce eu am aflat de inselatoria lui….

Da, Camelia Camelia Camy Savin, ma lupt de mult timp, doar sa-mi iau banii inapoi. Voi posta conversatiile cu tine, nu erai de aceeasi parere atunci cand conversatia ai crezut ca e private, dar se pare ca ti-ai schimbat “opinia” abia mai tarziu…..Si eu accept opinii diferite ca ale mele, atata timp cat nu sunt injositoare ( mai ales cand nu ma cunosti) sau cand ai dovezi sa acuzi. Restul e palavrageala!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu